Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettig om daar iets te kopen. Vriendelijke medewerkers die met de klant meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

helemaal tevreden, aankoop en aflevering nieuwe banken gingen vlekkeloos, zoals het hoort dus. met garantie en nazorg nog geen ervaring. wij bevelen nooit bedrijven aan, maar daar zit dus niets achter

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Personeel in de zaak was goed. Klantenservice verschrikkelijk. Zie onderstaand mijn klacht: Na aankoop van onze bank bij Lederland waren er na een jaar/anderhalf jaar aan aantal problemen: - De handel van een van de louge delen brak af - Alle delen van de bank waren buiten proportie ingezakt - Alle zitvlakken hadden zichtbare schade/verkleuringen In maart 2016 hebben wij hier contact over gehad met de klantenservice van Lederland en er is toen iemand langsgekomen om de bank te controleren. Deze man heeft tegen ons gezet dat de bank in dermate slechte staat is dat hij ‘’onder voorbehoud’’ de verwachting heeft dat er een nieuwe bank geleverd zal worden. Wij hebben toen regelmatig contact gehad met een dame like-emoticon van de klantenservice. Wij hebben meerdere malen naar Y gebeld en ook vaak een telefonische afspraak ingepland die nooit zijn nageleefd. Een maand geleden heb ik Y hierover gesproken en aangekaart dat ik dit erg vervelend vind. Er werden toen excuses aangeboden en wij spraken af dat Y mij UITERLIJK 21 juni zou terugbellen (3 weken na dit gesprek). Dit is niet gebeurt. Ik stuurde 21 juni om 17.00 uur een mail dat ik wederom niet gebeld was en er werd toen de belofte gemaakt mij 23 juni in de ochtend meteen te bellen. Dit werd ook niet gedaan, uiteindelijk werd ik, nadat ik met Lederland zelf had gebeld en zij hier achteraan waren gegaan, om 13.00 uur gebeld. Al geirriteerd werd ik opgebeld. Het voorstel was; nieuwe hoezen leveren en de overige dingen ‘’konden wel ter plekke worden opgelost’’. Ik zei dat ik het hier niet mee eens was omdat het probleem bij de bank zelf zit en dit niet verholpen kan worden met enkel nieuwe hoezen. Er werd tegen mij gezegd dat ik wel een mail kon sturen of ik voor 11 uur gebeld kon worden maar ik moest er maar niet vanuit gaan dat dit zou gebeuren. Toen ik zei dat ik het niet normaal vond dat er wederom een afspraak werd genaakt die niet werd nagekomen leidde dit tot een escalatie. Uiteindelijk werd Y woest op mij omdat ik zei hier een klacht over in te dienen, werd ik onderbroken wanneer ik mijn verhaal wilde doen en werd er niet naar mij geluisterd. Al met al vind ik dit geen service die je mag verwachten vanuit een klantenservice. Zeker niet wanneer dit om een bank gaat die ruim €5000,- heeft gekost. Ik heb dan ook de telefoon neergelegd. Ik heb hier echt een hele nare smaak aan overgehouden. Constant moeten wachten op een telefoontje, zelf weer initiatief moeten nemen, constant niet verder komen, een contactpersoon die telkens onbereikbaar is en uiteindelijk nog geen oplossing vinden. Ik ben radeloos, ik hoop dat dit helpt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Twee jaar geleden een bank van 4200 gekocht, binnen 6 weken serieuze klachten over onregelmatige verkleuring per kussen van de bank. Op mailen en bellen wordt slecht gereageerd. Klacht werd uiteindelijk erkend en bank weg voor 3 weken om opnieuw ingekleurd te worden. Nu hebben wij een bank die er nog erger uitziet. De inkleuring is vlekkering en met vegen gedaan, verder zijn stiksels van de ene bank nu oranje en andere bank wit.Echt geen gezicht. Nu doet lederland een bod om de banken opnieuw te bekleden met leer, dit gaat ons tussen de 2300(goedkoop leer) en 3800(mooi leer) kosten. Dat is bijna net zo duur als de bank gekost heeft. Daarbij hebben wij voor de inkleuring die geheel binnen de garantie termijn viel 180 euro betaald, verder hadden wij bij aankoop van de bank een extra garantie gekocht voor 200 euro. Ik zou net als die andere klant willen dat ik nooit lederland in gelopen was en ik waarschuw iedereen voor de manier waarop lederland na levering met klanten omgaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top. Zeer te vreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

correct geleverd; geen verdere opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
4

2 sterren: slechter dan verwacht

We zijn nu al meer dan een jaar bezig om een bank die binnen een week compleet verkleurde omgeruild of vergoed te krijgen. Eerst kreeg de fabrikant de schuld, daarna wij, toen de levrancier en op dit moment schuiven ze het af op de koe. Origineel gestoord wordt je ervan. Terugbellen doen ze niet en we zitten nu alweer twee maanden op een reactie te wachten, die schijnbaar van de leerlooier moet komen. Enorm klote bedrijf, zou willen dat ik er nooit binnen was gelopen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben witte bank gekocht ter vervanging van onze oude die circa 15 jaar heeft gestaan. De nieuwe bank zien wij veel sneller vies worden. Over het algemeen valt de bank tegen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede voorlichting, vriendelijk, deskundig personeel, snelle, correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

netjes geholpen en alles goed afgehandeld. geen kritiekpunten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles was goed geregeld met uitzondering van de toegezegde levertijd. Was 6 tot 8 weken en heeft twee keer zolang (> 12 weken)geduurd... M.a.w. geen toezeggingen doen die niet nagekomen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed ontvangen door verkoper welke veel wist van ledersoorten en een goed advies gaf

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Keurig geholpen in de winkel. Goederen werden op afgesproken datum geleverd en geplaatst. Wat wel erg naar is, is het feit dat het lederen bankstel nu al maanden een sterke lucht afgeeft. Niet echt prettig en ook geen herkenbare leder lucht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Bernhardstraat 5

3474JR Zegveld

0348-692553

[email protected]

Over Lederland Amsterdam, Beverwijk en Utrecht

De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.