Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring met Lederland

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Service in de winkel was slecht. Kwam over alsof ze liever niet verkochten. Levering was erg goed en zeer vriendelijke en behulpzame mannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vorig jaar een heerlijke lederen bank gekocht bij Lederland in Utrecht Was onze eerste leren bank; fijne winkel en zeer prettig geholpen en goed bereikbaar (gratis parkeren). Levering verliep ook goed. Na een 1,5 jaar ontstond een probleem met hoofdsteun die voelbaar werd en het zitcomfort wat verminderde. Goede gelegenheid om de nazorg/garantie te beoordelen. Laatste week van december melding via mail aangemeld bij Lederland en zeer kort daarop een bevestiging van de ontvangen klacht. Eerste week van januari werd al afspraak gemaakt en stond er een medewerker van Solpro (zij verzorgen namens Lederland dit soort klachten) om de klacht te beoordelen. Zeer prettige klachtgerichte benadering en ook oplossingsgericht. Klacht is naar volle tevredenheid opgelost; voor ons zeker een winkel waar we terug zullen komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ontevreden over vulling zowel rug als zitting nog geen tijd gehad om contact op te nemen met de winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk en behulpzaam Medewerkers denken graag mee en delen graag hun ervaring!! Eerlijk over wat wel en niet kan !! Geen loze verkooppraatjes!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
5

2 sterren: slechter dan verwacht

verkoop en aflevering prima. Foutieve vulkussens zijn nog steeds niet afgeleverd. Ondanks mijn 2e email heb ik geen reactie meer ontvangen. En er staat dus een vordering van €40 op u open. Jammer!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Levering/montage op zich prima alleen bezorgtijd liet zeer op zich wachten. 2 maanden later dan werd gezegd. Zaak is goed in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Levering van onze stoel ging niet vlot. Na 4 weken werd dit showroom model pas bij ons afgeleverd. Na een aantal keer bellen is alles voor elkaar gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed advies en levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Levering viel de laatste keer tegen. De bezorger reed met onze eetkamer stoelen zonder bescherming voor de woelen over de straat. Toen mijn vouw dit zag en boos werd, was de bezorger nog verontwaardigd ook nog. Anders moest hij tillen! Persoonlijk zou ik het prettig vinden, als bijv. Na 14 dagen door de des betreffende verkoper even na gebeld wordt of we tevreden zijn en of de levering perfect is geweest. Verder zijn we tevreden over de producten en kunnen deze zeker bij anderen aan bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enige puntje wat mis is gegaan bij levering is dat de verkeerde lift (welke alleen hoger kan dan 1 etage hoog, wat mijn woning is) werd voorgereden. Echter kon de bank gelukkig gewoon in mijn huis worden getild.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

garantie / nazorg nog niet hoeven te gebruiken dus geen ervaring mee hoop dat het zo blijft

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tot mijn grote spijt ben ik zeer ontevreden over de verkoopstijl in uw winkel. Ik vind het een zeer ouderwetse manier van verkopen waarbij de push-stijl wordt gehanteerd. Vb: terwijl ik nog na wilde denken over een koop werd ik al gefeliciteerd met mn nieuwe bank. Dat is erg opdringerig en niet meer van deze tijd. Ik heb nog meer voorbeelden. Ik heb erg getwijfeld of ik deze bank nog bij Lederland ging kopen, omdat de aanpak me totaal niet beviel. Maar goed, ik bleef aan de mooie bank denken. Ik zou graag eens willen bellen met iemand van de communicatie afdeling hierover. Stuur gerust een mail voor een belafspraak.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Service na het plaatsen van de lamp is slecht. Hij is net 2 maanden oud, en stuk. De mevrouw aan de telefoon zei dat Henk onbereikbaar is. Wil alleen een afspraak dat hij gemaakt wordt

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het zijn de mensen en het product waar we zo geweldig enthousiast over zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed advies bij het winkelbezoek. Aflevering goed gedaan en er zat ook een 1e onderhoudset bij. Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al was de leverdatum wel erg vertraagd (i.v.m. de levering van de chroom onderstellen), ben ik zeer positief over Lederland en toen mijn stoeltjes eenmaal waren geleverd was ik mijn (destijdse) ongeduld direct vergeten! Mijn enthousiasme heb ik de volgende dag onmiddellijk gedeeld, via de telefoon met een van uw medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na 3 jaar zoeken, liepen wij per ongeluk bij Lederland Utrecht naar binnen. We zijn zo vaak teleurgesteld geweest en hadden geen enkele verwachting ... totdat we ontvangen werden. Adri ontving ons zeer hartelijk maar was vooral vakkundig onderlegt. Niet pushen, maar gastvrij alle vragen beantwoord en ruimte gelaten om te browsen. Wij hadden hele speciale wensen en die konden allemaal, zonder mankeren, voldaan worden. Helemaal super. Bij toeval stond daar de bankcombinatie, die minder dan een week binnen was. Superkwaliteit leer, prachtig design en geweldig zitcomfort. Men kon dit model helemaal ombouwen tot het design wat ons voor ogen stond, zonder restricties. We hebben dan exact de bank besteld waar wij meer dan 3 jaar naar gezocht hadden. Ook de afhandeling was perfect geregeld. Open en eerlijk een prijsafspraak gemaakt, levering geregeld en de nazorg afgesproken. Helemaal perfect tot het laatste detail nagekomen. De levering was zelfs 6 weken eerder dan voorzien.Lederland Utrecht onderscheidt zich t.o.v. alle andere meubelzaken waar wij geweest zijn (en dat zijn er nogal wat) door eerlijk en betrokken advies te bieden. Dank je Adri voor de geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima behandelt en goede kwaliteit leuk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Bedrijfsgegevens

Bernhardstraat 5

3474JR Zegveld

0348-692553

[email protected]

Over Lederland Amsterdam, Beverwijk en Utrecht

De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.