
Heel goed geholpen. Snelle levering.
In deze winkel wordt je echt als klant behandeld, alle vdragen worden duidelijk beantwoord, en het personeel heeft alle tijd voor je
Goede deskundigheid, geen opdringerigheid en kwaliteitsbank plus stoel gekocht.
Order niet juist uitgevoerd, in plaats van 2 banken kregen we er 1. Daardoor hele lange levering, en zeer slechte communicatie. Het leek wel of wij de fout gemaakt hadden. Niet alle medewerkers spraken met dezelfde tong.
Geachte heer en mevrouw Mol, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het heel jammer dat deze levering niet goed is verlopen en zullen deze meenemen in ons verbetertraject. Wat betreft de communicatie hebben wij intern onderzoek gedaan waaruit is gebleken dat de door u genoemde mijnheer “B” helaas niet bij ons bekend is. Vanaf de datum van de melding van de manco hebben wij uw klacht gecentraliseerd en onze uiterste best gedaan om tot een versnelde levering over te gaan. Wij hopen dat u ondanks alles tevreden bent met uw nieuwe meubelen en wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Hierbij speciale dank aan Jan Mastenbroek die kwaliteit en kennis meer dan uitdraagt
goed prettig advies. erg blij met aankoop
We zijn goed en vakkundig geholpen in uw vestiging te Amsterdam
Geachte heer/ mevrouw, Graag komen wij met u in contact over uw klacht. Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en willen graag tevreden klanten. Neemt u ook gerust contact met ons op via 0348-692552. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Wij hebben 4 jaar terug een prachtige buffelleren hoekbank bij Lederland Amsterdam besteld. Het is een TOP bank !!! Hij ziet er niet alleen fantastisch uit (prachtig zacht leer, stoere look) maar hij zit daarnaast Goddelijk. Iedere dag is het weer heerlijk thuis komen ! Veel dank voor de geweldige service ! Hartelijke groet, Simone Edwards
Wat ontbreekt in deze lijst is leveringstijd. Deze was verre van wat beloofd was t.w. 4 weken. Bereikbaarheid hierover liet te wensen over inclusief het e-mailverkeer. Uiteindelijk zijn wij nog gebeld door een medewerker die hierover zijn excuses heeft aangeboden. Persoonlijke aandacht is gekoppeld aan de medewerker verkoop.
Een aantal jaar geleden 2 capris banken gekocht. De levering was veel te laat en dit was niet gemeld. Toen heel vaak heen en weer moeten bellen waar de banken toch bleven. Sinds circa 2 jaar meerdere keren contact gezocht i.v.m. een vlek in het leer en later de zitting die slap is geworden. Dit alles op 1 van de 2 banken. Toch best vreemd en lijkt bij op banken van ruim 3200 euro toch niet mogen! Contact is er niet te krijgen...Persoon is niet aanwezig, voicemail, e-mail zou beantwoord worden, men is met vakantie etc. Ik zou zelf meer mijn best kunnen doen met bellen en emailen. Maar heb geen zin in weer gezeur en 100x heen en weer bellen zoals toentertijd met het leveren. Voor mij nooit meer Lederland, hoe prachtig ik hun meubels ook vind!
Geachte mevrouw de Kruif, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben uw dossier nader bekeken en gezien dat er op 30-08-2016 contact met u is geweest bij welke gelegenheid wij u hebben gevraagd om nadere informatie inzake uw service melding voorzien van foto's. Mogelijk berust dit op een miscommunicatie. Wij verzoeken u vriendelijk alsnog de in onze mail gevraagde informatie toe te sturen zodat wij uw service dossier opnieuw kunnen opstarten. Wij zien uw reactie tegemoet. Klantenservice Team Lederland
Medewerker dacht fijn met ons mee en probeerden mee te denken over hoe binnen ons budget te blijven.
Geen idee nog mijn bankstel moet nog geleverd worden. Dus jullie zijn wel erg snel met een beoordelings mailtje.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.