
Is niet allemaal volgens afspraak gegaan Ben ook niet blij met lelijke plekken in de duren stoelen. Bij aflevering werd er erg makkelijk gedaan over een wiebelende stoel die nu nog wiebelt. Door omstandigheden zijn we nog niet in de gelegenheid geweest hierover te contacten. Graag hoor ik nog van u Met vriendelijke groet, Yvonne Fiekert
Geachte mevrouw Fiekert, Hartelijk dank voor uw bericht. Na controle blijkt dat de chauffeur genoteerd heeft dat 1 fauteuil wiebelt. De notitie is door ons over het hoofd gezien. Onze excuses. Wij hebben ondertussen contact gehad om uw melding verder op te kunnen pakken. Jammer dat u eerder geen gelegenheid hebt gehad om een melding. Een probleem kan meestal goed opgelost worden als dit direct aangepakt kan worden. Op de website www.lederland.nl. van Lederland hebben wij een serviceformulier staan om melding aan de klantenservice gemakkelijk te maken. Een e-mail sturen aan de klantenservice is ook mogelijk. Met vriendelijke groeten, Team Lederland
We hebben direct na levering van de stoelen een mail met foto gestuurd dat 1 stoel beschadigd was. We kregen een automatisch antwoord dat door vakantie beperkte bezetting was. 4 weken later hebben we nog steeds geen reactie ontvangen. De viltjes die onder de stoelen geplaatst zijn, geven af op de vloer als je de stoel schuift (witte strepen). Het vilt dat we zelf hebben en voor andere dingen gebruiken, geven op deze vloer niet af. Eigen vilt is er echter niet makkelijk onder te plaatsen gezien de specifieke vorm van het vilt.
Geachte familie Koot, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn dat onze deskundige direct op donderdag 31 augustus jl. bij u de klachten heeft kunnen beoordelen. Hij heeft de problemen met u besproken en een oplossing geboden. Deze week ontvangt u aanvullende informatie. Met vriendelijke groeten, Team Lederland
Levering op tijd was teveel afhankelijk van de Leverancier waarvan Lederland niks kan zeggen en/of aansturen. Levering met schade aan trappenhal terwijl (meegenomen) lift was afgesproken
Geachte heer de Jong, Bedankt voor uw review. Het is voor ons goed om te weten welke onderdelen wij nog verder kunnen verbeteren. Wij hebben uw dossier bestudeerd. U noemt in uw review dat de levering op tijd teveel afhankelijk was van de leverancier waarvan Lederland niks kan zeggen en/of aansturen. Wij begrijpen dat wanneer u nieuwe meubelen kiest, u het liefst zo snel mogelijk geleverd krijgt. Bij verkoop is met u afgesproken dat de meubelen een levertermijn zouden hebben van 10 tot 12 weken, waarbij aangegeven is gewenst zo snel mogelijk. Wij hebben deze order met 8 weken geleverd. Dit was het maximaal haalbare. U geeft ook aan dat er bij levering schade is ontstaan aan de trappenhal. Er is inmiddels contact met u opgenomen om deze schade te repareren. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland.
De begeleiding van de verkoper Marco werd als goed ervaren. Zijn vrouwelijke collega vulde Marco tijdens de verkoop op adequate wijze aan. Deze samenspraak en aanvulling werd eveneens als goed ervaren. De begeleiding door de heren die voor de aflevering zorgden van de 2 banken, werd als zeer goed ervaren. De aftersail door Marco was eveneens zeer goed.
Die stoel die ik gekocht heb heeft een rot kleur Hij past n iet in mijn interieur. Er is sprake van een miskoop .Die verkoper die luistert niet naar je.
Geachte heer Logger, Bedankt voor uw review, maar wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij hebben uw dossier goed bestudeerd. Bij aankoop hebben we diverse leerkwaliteiten en -kleuren zorgvuldig met u doorgenomen en u heeft gekozen voor deze specifieke kleur en uitvoering. Conform deze door u geplaatste order is de bestelling uitgeleverd. Deze fauteuil is speciaal voor u gemaakt. Helaas kunnen wij in dezen niets voor u betekenen. Wij wensen u desondanks veel zitplezier toe. Met vriendelijke groeten, Team Lederland
Tweemaal bankschade gehad. Bdw niemand schuldig aan. Maar keurig opgelost.
Goede adviezen van meedenkende verkopers. Nette en vakkundige plaatsing.
zeer tevreden over de prachtige glazen tafel
Prima kwaliteit, vakmanschap in de showroom bij vestgingsmanager, montage erg goed, op tijd geleverd
"no nonsense" manier van zaken doen : van de showroom verkoop tot aan het afleveren voor export en restitutie btw afhandeling. Geleverde stoel voldoet volledig aan de verwachting. Masha danki uit Curacao !
De hulp in de showroom was perfect. Vervolgens twee prachtige lederen banken precies volgens afspraak geleverd gekregen. Lederland Amsterdam, we zijn heel erg tevreden,TOP!!
Erg tevreden over mijn aankoop bij Lederland.
Ik heb de bank nog te kort om een mening te hebben. Hij is fijn, maar ik heb nu al het idee zal hij doorzakt. Maar ik weet jullie te vinden!! Vr. Gr.
we zijn zeer goed geholpen , de levering en de mensen die de bank kwamen bezorgen en in elkaar zetten waren erg correct naar ons toe en ze namen de verpakkings materialen allemaal mee, een dikke 10
Nog geen idee over de kwaliteit van het product. Dat weet ik pas over een aantal jaren. grt
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.