
Een klote ervaring. Je wordt niet serieus genomen als je een klacht hebt. Wordt serieus aan ons gevraagd wat we met het kleed (wat we inmiddels van ellende terug hebben gebracht naar de winkel) hebben gedaan omdat het er slecht uit ziet. Waardeloos!!! Al een half jaar bezig met een klacht pfff.
Beste mijnheer, mevrouw Suzle, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft ondervonden. Wij hebben uw dossier erbij gepakt en hebben hierin gevonden dat wij , in overleg met u, uw karpet met stoom hebben behandeld, waarna het er weer goed uitziet. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Vriendelijk en deskundig personeel. Alle tijd nemen voor goede uitleg en niets opdwingen. Wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.
Vooral netjes gereageerd bij vragen na de levering en keurige afhandeling bij nog een extra levering
prima geholpen en goed geregeld
Top adviseurs op de vestiging in A’dam. Ik zeg bewust adviseurs en geen verkopers. Geen standaard verkooppraatje, maar persoonlijke aandacht en eerlijk advies, goed afgestemd op de (potentiële) klant. Vonden wij echt een verademing tussen de andere winkels met verkopers.
Wacht al sinds eind januari op bestelde bank waarvan bij aankoop een 'harde' leverdatum in vooruitzicht werd gesteld. Vandaag voor de tweede keer leverdatum verschoven en alleen nog omdat wij bellen. Duidelijk dat ik hier niet terugkom, zal overal waar mogelijk mijn ervaring delen en anderen willen behoeden om in de 'verkoopval' te stappen.
Geachte heer Pieloor, Bedankt voor uw review. Vanzelfsprekend vinden wij het vervelend als de levering niet volgens afspraak verloopt. Helaas komt uw naam niet voor in onze systemen. Hierdoor kunnen wij uw dossier niet raadplegen. Graag vernemen we van u uw ordernummer. U kunt dit mailen naar [email protected] Alvast bedankt voor uw medewerking.
Nvt
Na opening van mijn voordeur kreeg ik een rare reactie van de bijrijder, Doordat ik de bank zag en voorstelde mijn gangdeur eruit te halen! Verder kwam ik ook niet werd grof aangesproken dat ik de voorwaarde had moeten lezen, wat ik ook had gedaan daarvoor wou ik zelf na het zien van de bank zelf ff de deur eruit lichten, Maar zover kwam ik niet door dat ik grof overroeld werd door die meneer de bijrijder! Chauffeur Ron bleef heel rustig en correct, en keek mij strak aan omdat hij zich erg schaamde voor zijn collega, toen de bijrijder naar buiten was voor spullen zei Ron gelijk dat deze Meneer altijd zo grof deed! en hij hem al vaker daar op aan gesproken heeft maar dat help niks zoals Ron vertelde. Ron was blij dat ik de bijrijder gelijk had aangesproken op zijn uitspraken en gedrag ! dat ik niet van die opmerkingen gediend was, en anders konden ze weer vertrekken! daar schrok deze meneer goed van! Ron vond het niet erg dat ik hem had aangepakt, Ron zei wel later hij leert het toch niet. Verder zijn we heel blij met de bank het zit uitstekend. nogmaals de chauffeur Ron is heel correct en heel netjes in Omgang. vriendelijke groet, Fam. Oostindier
Geachte mevrouw Oostindier, Bedankt voor uw mooie review, maar wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering. Wel zijn we u dankbaar dat u dit kenbaar maakt, zodat wij dit met de meubelexpeditie op kunnen nemen. We streven er naar om ons bedrijf verder te optimaliseren. Ondanks deze vervelende start, wensen we u heel veel zitplezier toe met uw nieuwe meubelen.
vriendelijk personeel prima uitleg en geduld aan de telefoon rustige bezorgers en keurig op de plaats gezet
Alles was naar wens. Alleen weet ikniet hoe de nazorg/garantie wordt. Maar heb daar wel alle vertrouwen in.
Heb een bank gekocht met volgens de verkoper het beste leer voor mijn toepassing. Bank zit goed, maar het leer zit vol met krassen en vlekken die er niet uit gaan wat volgens de verkoper wel het geval zou moeten zijn. Ben dus zeer ontevreden! note:advies gehad van verkoper in Utrecht en bank besteld bij Arena. Wilde zelf gaan voor Toledo leer maar volgens verkoper was Diva leer veel en veel beter en kwalitatief veel makkelijker in onderhoud. NOT DUS! Volgens verkoper Arena kan dit niet en zijn er altijd alleen maar tevreden klanten met Diva leer. Ik heb in ieder geval goed spijt van mijn gedane aankoop en beraad mij nu op eventuele verdere stappen, gaat tenslotte niet om een aankoop van een paar tientjes. Heb de zitting in dekens en de rugleuningen omgedraaid om nog meer schade te voorkomen. Eigenlijk zou ik het fideel vinden en getuigen van series nemen van klanten als jullie de bank alsnog voorzien van Toledo leer.
Geachte heer Hoek, Bedankt voor uw reactie op klanten vertellen. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben uw dossier geraadpleegd. U praat over 2 totaal verschillende leerkwaliteiten. De een (Toledo) is volledig afgedekt en voorzien van een slijtvaste beschermlaag. Hier kan dus geen vuil en vocht intrekken. De structuur van het leer is nagenoeg overal gelijk. De tweede kwaliteit Divo is één van de meest natuurlijke leerkwaliteiten die leverbaar zijn. De consument die dit leer kiest, maakt bewust een keuze voor de natuurlijke charmes en kenmerken van dit leer. 'Alles' mag zichtbaar zijn in deze huid, te weten levenstekens, insectenbeten, mestplekken etc. etc. Leerkwaliteit Divo is volledig 'open' van structuur en is niet voorzien van een beschermlaag. Eventuele vlekken kunnen verwijderd worden door het juiste onderhoudspakket, welke u bij aankoop heeft ontvangen. Tijdens het gesprek en bij het noteren van de order zijn duidelijk de kenmerken van dit leer besproken en zijn tevens door u ondertekend. Uiteraard zijn we bereid om u backup te geven. Hiervoor kunt u onze klantenservice benaderen op [email protected] We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u alsnog veel zitplezier toe. Team Lederland.
ervaring verkoper en plaatsing zeer correct afgehandeld
Mooie tafels maar, de verkoper kon het boekje met de prijzen niet vinden, dus rekende een te hoge prijs, hier ben ik gelukkig bij toeval achter gekomen. Valt me tegen dat ik de tafel zelf in elkaar moest zetten, lijkt me meer iets voor Ikea, dit is vooraf ook niet gecommuniceerd. De tafelpoten maken krassen op de vloer, toen ik hiervoor helemaal naar de winkel ging, werd ik terug gestuurd naar huis om een mail te sturen. Als met al zeer ontevreden over het contact met de medewerkers en het probleem met de tafelpoten, is nog niet opgelost, ik heb ook geen idee of dat gaat gebeuren!
Geachte heer en mevrouw Van Teeseling, Bedankt voor uw review, maar wat jammer om te lezen dat u niet volledig tevreden bent. Inmiddels is er een deskundige met een zelfde salontafel uit de showroom bij u thuis geweest om te beoordelen. Daar is vastgesteld dat u dezelfde kwaliteit heeft ontvangen als wat wij in de toonzaal hebben staan. We vertrouwen erop dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We wensen u alsnog veel plezier met de salontafels. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Prettige bediening
Toch even in het zonnetje zetten en dat is Marco van Lederland. Bedankt voor de services echt nog iemand die jouw het gevoel geeft van klant is koning uiteraard zijn er grenzen. Nogmaals bedankt voor de services in Badhoevedorp en dat nog in privé tijd. Mijn complimenten
Prettig gekocht, zonder aandrang of druk te ervaren en snelle levering van het product.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.