Een aantal jaren geleden hebben wij een prachtige bank gekocht bij Lederland in Utrecht. Met regelmaat wisselen we de kussens, kloppen het op etc. Maar nu is het tijd om de kussens een upgrade te geven en ze te laten bijvullen. Al vanaf september bezig om contact te krijgen/ een afspraak te maken, maar nog steeds geen reactie. Krijg het gevoel dat Lederland je aan het lijntje houdt. Het leer is van goede kwaliteit, maar de service van uitermate slechte kwaliteit!
Geachte heer, mevrouw Falke, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met de afwikkeling van uw service. Inmiddels heeft mijn collega een afspraak met u ingepland om het e.e.a. door te spreken en af te wikkelen. Wij wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
De bank die wij hebben is prima, maar de service is uitermate slecht. Het heeft uiteindelijk meer dan 6 maanden geduurd voordat onze bank geleverd werd. Er werd ons keer op keer beloofd dat er contact met ons opgenomen zou worden maar keer op keer werden de afspraken niet nagekomen. De verkoper, heeft vele beloftes gedaan, met "de hand op mijn hart" zouden we worden teruggebeld maar niet één keer heeft Lederland contact met ons opgenomen. Als we niet per se deze bank wilden hebben hadden we de order zeker afgeblazen. Zelfs naderhand, bij een service verzoek omdat het middenpootje te kort was heeft het maanden geduurd voordat er een nieuwe poot onder gezet is. De verkoper heeft een tijd met ons afgesproken (10:30), later kon hij niet want hij had een afspraak ergens anders. Toen hij om 11:00 er nog niet was gebeld met Lederland en met de verkoper doorverbonden. Hij vertelde doodleuk dat het VANAF 10:30 was. Dus die afspraak die hij daarna had die was er ineens niet meer? De klant is koning maar bij Lederland en zeker in de ogen van de verkoper is de klant een leugenaar! Nogmaals, de bank is prima maar de klantenservice is meer dan waardeloos.
Geachte mijnheer Osinga, Inmiddels is onze collega bij u langs geweest om uw problemen met de bank op te lossen. Helaas was er wat miscommunicatie geweest over het tijdstip van de afspraak. Wij wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Top!!!
Bij een klacht wordt je schandalig om niet te zeggen schofterig “geholpen”. Juist bij Lederland gekocht door goede reputatie maar dit is niet meer zo. Bank in overduidelijk verkeerde kleur proberen te leveren. Eerst mooie woorden maar uiteindelijk met kluitje in het rietgestuurd. Nu maar naar rechter.
Geachte mijnheer Balk, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Uw dossier ligt momenteel in handen van onze serviceafdeling. De door u bestelde bank is binnen de normale kleurnuances geleverd. Zij hebben u tweemaal een aanbod gedaan waarop u niet heeft gereageerd. Wij vinden dit heel jammer en willen er graag met u uitkomen. U kunt hiervoor de serviceafdeling bereiken via de u bekende kanalen. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Thanks for helping us choose our dinning table. Some products in Lederland has very good design and quality, but they are not cheap (we did not get any discount...). We would be happy to purchase at Lederland again if there is a good discount ! Best wishes !
Op 2 punten ben ik niet tevreden over de fauteuil. 1. Slordige afwerking van de zijnaad van het hoofdsteun gedeelte. 2. Middensegment van de rugleuning zakt in en heeft weinig veerkracht; m.i. zit er onvoldoende vulling in dat gedeelte van de rugleuning. Graag uw aandacht hiervoor.
Geachte mevrouw Bakker, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u ontevreden bent over een aantal punten aan uw bank. Wij hebben ons systeem hierop nageslagen en hebben helaas nog geen service melding van u ontvangen. Wilt u ons een mail sturen met daarin foto's van uw bevindingen, een korte omschrijving en uw ordernummer? U kunt dit sturen naar de klantenservice op [email protected]. Wij zullen dit dan direct voor u oppakken. Wij wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Prettige verkoopster. Helaas werd de bank zonder de hogere pootjes bezorgd die ons beloofd waren, maar als het goed is, krijgen we die nog. Verder zeer tevreden.
Geachte heer, mevrouw Woltjer, Bedankt voor uw review. Vervelend dat de hogere pootjes niet onder uw bank zaten bij levering! Dit is inderdaad in gang gezet en wordt binnenkort opgelost. Veel zitplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Prettig geholpen in de winkel. De verkoper heeft goeie informatie gegeven. Helder. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik snel moest beslissen. De levering was goed alleen de mensen die kwamen leveren hadden geen mobiele pin bij zich en ook niet het goede gereedschap. Mijn man heeft geholpen met monteren. Dit zal niet echt de bedoeling zijn.
Geachte heer, mevrouw Jansen, Wij vinden het heel vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad met de aflevering van uw nieuwe meubelen. Lederland staat voor kwaliteit van zowel onze meubelen als onze medewerkers. Wij zullen uw opmerkingen meenemen in ons traject voor verbetering. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Ga zo door !!
Wij hadden al ervaring met Lederland. Deskundige personeel met oog voor detail en afwerking. Dit is ons tweede bankstel bij Lederland. Het eerste heeft ca 14 jaar naar volle tevredenheid gefunktioneerd.
Van A tot Z fantastische service en klantgericht
Geweldig geholpen in de winkel. Tegen sluitingstijd maar toch alle aandacht. “We gaan pas sluiten als U klaar bent” Deskundige en prettig gesprek. Geleverd product is precies volgens verwachting.
Nazorg (nog) niet nodig gehad. We zijn blij met onze draaifauteuils
Geleverde goederen zijn goed verpakt op eindbestemming aangekomen.Alleen nog het EXA document afhandelen,dan krijgen jullie voor alle onderdelen een 10
Geachte heer Vos, Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Onze administratie zal het document met u afhandelen. Wij wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Zeer prettige ervaring. We kregen zelfs een klein stukje leer mee voor de kleur. Niet gebruikelijk maar heel fijn. En ook de koffie was erg lekker ;) De verkoopster was heel aardig en gezellig.
Goede service
Al jaren klant en nog steeds zeervtevreden
Goed niks aan toe te voegen
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.