
Top
Personeel met kennis van zaken, dringen niets op, goede kwaliteit en service, contact over leverdatum en afleveren netjes.
Goed
Slechte ervaring bij lederland, zal niemand aanraden om daar iets te kopen. Men is uitgegaan van de catalogusprijs terwijl een lager prijs op het kaartje stond. wettelijk gezien betaal je de laagste prijs. lederland heeft mij op dit punt opgelicht.
Geachte heer, mevrouw Erdogan, Wij vinden het naar dat u het gevoel heeft opgelicht te zijn. Wij hebben dan ook uw dossier nogmaals doorgenomen. De tafel die u heeft aangekocht stond in de winkel met een "vanaf" prijs. Deze prijs is de meest basic uitvoering, zonder enige aanpassingen. Uw tafel is aangepast op uw specifieke wensen waardoor de prijs hoger is als de "vanaf" prijs. Uiteindelijk heeft u van ons ook een speciale prijs gekregen. Wij wensen u ondanks alles veel plezier toe met uw nieuwe meubelen. Met vriendelijke groet, Team Lederland
We werden in de showroom goed geïnformeerd over de verschillende soorten leer, de kleurmogelijkheden en de verschillende modellen op bankengebied. Erg prettig ook dat we ons beslist niet onder druk gezet voelden. We kregen zelfs stalen mee naar huis, zodat we een weloverwogen beslissing konden nemen. Ook de mensen die de banken bezorgden, waren plezierig en attent.
Super geholpen en goed kwaliteit
Goed geholpen bij het zoeken naar complete eethoek
Goed
The order for the sofa and dining table/chairs took much longer to deliver! Lederland did not provide periodic update on status of order even after 2 months The leather Sofa had uneven dimensions when arranged together. Factory error? Good and Positive: Excellent that Lederland provided loan sofa and table during the waiting period! That was good.
heel erg prettig, warm en professioneel ontvangen en geholpen en de bank is werkelijk fantastisch!
Bestelling ging goed Levering niet helemaal Service ivm gebreke slecht
Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met de levering van uw nieuwe meubelen. Uw service melding is bij ons bekend, wij zullen hier bij u zo snel mogelijk op terug komen. Wij wensen u desondanks veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Goed
Geen enkel kritiekpunt, zie boven
Goed en ervaren personeel, welke met je meedenkt en een goed advies geeft..
Vriendelijk personeel. Goede afhandeling betreft de bezorging; nette, vriendelijke mensen.
Jaren geleden uitstekend geholpen en dus opnieuw bij Lederland terecht gekomen. Weer een succes.
Kleur wijkt af en kussenvulling is binnen maand al ingezakt. Valt niet op te kloppen. Voelt als totale miskoop.
Geachte heer, mevrouw Poortvliet, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met uw nieuwe bank. Wij hebben ons service systeem erop nageslagen en hieruit blijkt dat wij van u nog geen melding van u hebben ontvangen. Om u te kunnen helpen willen wij u vragen foto's te maken van uw meubel en deze onder vermelding van uw ordernummer op te sturen naar onze service op [email protected]. Zij zullen uw melding verder behandelen en contact met u opnemen voor een eventuele oplossing van het probleem. Wij zien uw melding graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Waardeloos
Geachte heer, mevrouw, Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Helaas hebben wij van u geen (service)melding mogen ontvangen. Graag ontvangen wij deze alsnog, zodat wij het e.e.a. voor u in gang kunnen zetten! Wij wensen u desondanks veel plezier toe van uw nieuwe meubelen. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Waardeloos! Dure bank gekocht maar binnen het jaar ziet het niet meer uit : uitgezakt , vaal , binnenvoering scheef. Nazorg : “ zo is deze bank nu eenmaal”
Geachte heer, mevrouw Roos, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze bank. Wij hebben uw servicemelding zeer serieus genomen en een servicedienst langs gestuurd om de situatie ter plekke op te nemen. Daarbij is geconstateerd dat de bank voldoet aan de eisen die gesteld worden aan de aan u geleverde bank. Voor eventuele vragen of opmerkingen kunt u terecht bij onze afdeling service op de bij u bekende kanalen. Wij wensen u ondanks alles veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
werden goed geholpen, stoelen (showroom model) voor transport netjes ingepakt.
Wij zijn heel tevreden hoe lederland leiderdorp is omgegaan met onze klacht . Prima sevice alles naar tevredenheid opgelost .Hartelijk dank hiervoor .
Een aantal jaren geleden hebben wij een prachtige bank gekocht bij Lederland in Utrecht. Met regelmaat wisselen we de kussens, kloppen het op etc. Maar nu is het tijd om de kussens een upgrade te geven en ze te laten bijvullen. Al vanaf september bezig om contact te krijgen/ een afspraak te maken, maar nog steeds geen reactie. Krijg het gevoel dat Lederland je aan het lijntje houdt. Het leer is van goede kwaliteit, maar de service van uitermate slechte kwaliteit!
Geachte heer, mevrouw Falke, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met de afwikkeling van uw service. Inmiddels heeft mijn collega een afspraak met u ingepland om het e.e.a. door te spreken en af te wikkelen. Wij wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
De bank die wij hebben is prima, maar de service is uitermate slecht. Het heeft uiteindelijk meer dan 6 maanden geduurd voordat onze bank geleverd werd. Er werd ons keer op keer beloofd dat er contact met ons opgenomen zou worden maar keer op keer werden de afspraken niet nagekomen. De verkoper, heeft vele beloftes gedaan, met "de hand op mijn hart" zouden we worden teruggebeld maar niet één keer heeft Lederland contact met ons opgenomen. Als we niet per se deze bank wilden hebben hadden we de order zeker afgeblazen. Zelfs naderhand, bij een service verzoek omdat het middenpootje te kort was heeft het maanden geduurd voordat er een nieuwe poot onder gezet is. De verkoper heeft een tijd met ons afgesproken (10:30), later kon hij niet want hij had een afspraak ergens anders. Toen hij om 11:00 er nog niet was gebeld met Lederland en met de verkoper doorverbonden. Hij vertelde doodleuk dat het VANAF 10:30 was. Dus die afspraak die hij daarna had die was er ineens niet meer? De klant is koning maar bij Lederland en zeker in de ogen van de verkoper is de klant een leugenaar! Nogmaals, de bank is prima maar de klantenservice is meer dan waardeloos.
Geachte mijnheer Osinga, Inmiddels is onze collega bij u langs geweest om uw problemen met de bank op te lossen. Helaas was er wat miscommunicatie geweest over het tijdstip van de afspraak. Wij wensen u veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Top!!!
Bij een klacht wordt je schandalig om niet te zeggen schofterig “geholpen”. Juist bij Lederland gekocht door goede reputatie maar dit is niet meer zo. Bank in overduidelijk verkeerde kleur proberen te leveren. Eerst mooie woorden maar uiteindelijk met kluitje in het rietgestuurd. Nu maar naar rechter.
Geachte mijnheer Balk, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Uw dossier ligt momenteel in handen van onze serviceafdeling. De door u bestelde bank is binnen de normale kleurnuances geleverd. Zij hebben u tweemaal een aanbod gedaan waarop u niet heeft gereageerd. Wij vinden dit heel jammer en willen er graag met u uitkomen. U kunt hiervoor de serviceafdeling bereiken via de u bekende kanalen. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.