
Deskundig advies. Zéér vriendelijk, geduldig personeel. Veel keus in modellen en leersoorten. Voor ieder wat wils dus.
Originele beoordeling
Onze vraag: Mag ieder filiaal afzonderlijk de kortingen bepalen? Het is natuurlijk niet leuk, als je er achteraf achterkomt, dat jouw aangeschafte meubels in een ander filiaal goedkoper verkocht worden doordat er daar wél korting gegeven wordt. Valt er eventueel na aankoop nog over te praten?
De mevrouw nam alle tijd voor ons en liet alles zien waar wij om vroegen.
goeie afwikkeling, bezorging volgens planning. Blij met onze bank. zit heeeerlijk !
Prima
Prima , netjes gewerkt! Vriendelijke mensen met vakkennis.
Omdat een goede bank heel veel verschil maakt hadden wij besloten dat we meerdere zaken zouden bezoeken na een onderzoek op internet van wat we mooi vonden. Het eerste weekend zijn we zoveel mogelijk zaken afgegaan in Villa ArenA in Amsterdam, de week er naar de Zeelantlaan in Utrecht. We waren de eerste week vooral onder de indruk van het grote assortiment banken van Lederland in de categorie van wat wij mooi vinden, leren banken dus. Bij de meeste zaken zagen we wel soms een bank of wellicht twee die we aardig vonden maar niets dat we echt heel mooi vonden, bij Lederland waren het gelijk vijf opties. Heel geduldig zijn wij toen geholpen door een echte heer maar we konden nog niet echt kiezen en ze waren wel wat duurder dan de concurrentie. De tweede week zagen we nog wat opties maar andere banken waren nier alleen goedkoper, zo zagen ze er ook uit en voelden ze aan. Uiteindelijk hebben we ruim € 4.000,- uitgegeven maar hij is dan ook heel mooi, we hebben een mooie garantie en hij zit en ligt heerlijk. En ook in Utrecht een iets oudere heer die geduldig was, deskundig en heel vriendelijk. Zeer de moeite waard, goede kwaliteit in banken en service.
We waren blij dat eindelijk onze bankstel werd geleverd. Waar we geen rekening me hadden gehouden was dat een driezit wel erg groot is. In de showroom lek hij een stuk kleiner. Maar goed het werd een probleem om de Friezin via de hal naar de keuken te krijgen. Hij was te groot. In overleg met de chauffeur hebben besloten om deze via de tuin naar binnen te brengen. Het idee was goed maar ik heb geen achterom. Mijn Thuin is afgesloten met een hek met daar erachter een gemeente perk. De oplossing was om er een hek er uit te halen. Dit laatste was een kwestie van een paar schroeven er uit te draaien. De plank werd naar achter gebracht door de bezorgers. De bank werd opgetild zo hoog mogelijk en ik het zo veel mogelijk de struiken weg geduwd. De bank is de woonkamer ingebracht en netjes uitgepakt. Mijn compliment naar de chauffeur en zijn collega. Deze handeling werd zeer professioneel door deze twee uitgevoerd zonder ook maar een woord hier over veil te maken. We hebben het kort over het meer werk gehad dat deze twee hebben gedaan. Als antwoord kreeg we te horen dat het niet uitmaakt hoe de spullen binnen komen maar dat we te vrede zijn om van onze nieuwe spullen kunnen genieten. Dat laatsten doen we elke dat. 👍
In eerste instantie waren wij in Amsterdam bij Hans. Hij heeft ons heel goed geholpen, we vonden hem een heel vriendelijke man en hij gaf ons veel informatie over het onderhoud van het materiaal etc. Omdat de bank best wel duur was, besloten wij er nog even over na te denken. Uiteindelijk heb ik hem gekocht in Utrecht. We kregen nog wat korting, heel fijn dat jullie een klein beetje van de prijs af wilden halen (had nog wel wat meer gemogen wat ons betreft ;). Ook de bezorging verliep perfect. De bank werd vroeg in de ochtend bezorgd, zodat we niet thuis hoefden te blijven. Al met al een dikke 10.
Al onze lederen bankstellen hebben we uiteindelijk bij Lederland gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Er wordt niets opgedrongen door de verkoper, maar wel belangrijke adviezen gegeven! We hebben ons breed georiënteerd, maar komen uiteindelijk toch weer bij Lederland terecht.
Prima geholpen Prima product Eerder bij Lederland gekocht en nu weer Wat alleen jammer is dat bij het bezorgen het deurkozijn op 2 plaatsen is beschadigd bij het naar binnen brengen. De bezorger zou hier melding van maken, maar daar heb ik tot op heden nog niets over gehoord.
Geachte heer, mevrouw Redouan, Wat vervelend dat er bij aflevering het één en ander niet correct is verlopen! Wij hebben uw melding doorgestuurd naar het transportbedrijf, deze zullen het verder met u opnemen. Wij wensen u nog veel zitplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Bezorgers waren uiterst bekwaam en beleefd
Goede service en vakkundig personeel die mee zochten naar een geschikte bank
Na drie weken nog geen contact opgenomen om de schade te beoordelen en te herstellen. Schaamteloos voor een bank van €5500 . Volgende week zet ik het op twitter wanneer ik nog niets heb gehoord. Dossiernummer 10412.
Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met onze serviceafdeling! Dit dossier had helaas wat vertraging opgelopen door de meivakantie. Er zal deze week contact met u worden opgenomen voor het maken van een afspraak. Wij wensen u ondanks alles nog veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Prima en steekhoudende adviezen gekregen.
We zijn goed geadviseerd in de winkel en ook de aflevering van de nieuwe bank is goed verlopen.
- goed begeleid, stoelen zitten goed. Wel een paar punten: - Wij moesten bellen of de stoelen al aangekomen waren. Dit had men een week over het hoofd gezien - Wij kozen voor kleine wieltjes, maar daar zit geen rem op. De wieltjes zijn ook eigenlijk niet bedoeld voor keramische tegels, begrijpen wij door info van Floorfriendly.nl Door deze combinatie rollen de stoelen wel erg fors en (te) gemakkelijk. - Tip: setje extra stalen om thuis even de kleuren te laten testen. - Jammer dat we een stoel niet even konden uittesten.
Geachte heer, mevrouw Aernout, Bedankt voor uw review en tips, deze zullen wij zeker meenemen in ons traject voor verbetering. Wij wensen u nog veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Vriendelijk geholpen in de winkel en door de bezorg medewerkers. Enkel even lastig contact gehad toen de goederen vertraagd waren in de levering. Twee maal gebeld om te horen wanneer de goederen dan wel geleverd zouden worden, dit zou uitgezocht worden waarop we terug gebeld zouden worden. Dit is niet gebeurd.
Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet terug bent gebeld, wij zullen hierin toezien op verbetering. Wij wensen u nog veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
bank gekocht keur wijkt veraf van de uitgezochte kleur van de staal. hierop naar de winkel geweest code klopte dus wel zouden de manager hier over laten terug bellen heeft dit ook gedaan zou de week erna terug bellen voor afspraak om te komen kijken niets meer gehoord.
Goede service
Prima, goed op de hoogte gehouden van de levering en goed geholpen door verkoopster.
Late levering, deel bestelling niet aanwezig. Bij de montage geen passend bevestigingsmateriaal bijgeleverd. Wat moeizame installatie met kras in de parketvloer. Uiteindelijk staat het nu naar wens.
Bank bestellen ging prima. De bezorgers deden erg hun best met de aflevering (trapje op, hoekje om) en dat was heel vriendelijk van ze.
ipv 8 weken werd het 11 weken...
Goed geholpen
Alles keurig op tijd en zonder beschadigingen gemonteerd.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.