
Zwart lederen 3-zits bank en loveseat gekocht. Kort na levering kwamen er witte stipjes op het leer. Na onderzoek bleek dat de bank opnieuw gestoffeerd moest worden en is de bank opgehaald. Dit is inmiddels 2,5 maand geleden en we hebben tot op heden de bank nog niet gerepareerd terug ontvangen. De bank zou binnen 4 weken (voor de feestdagen 2019) gerepareerd worden. Communicatie is slecht en afspraken worden niet nagekomen. Klachten worden niet serieus genomen en traag afgehandeld. Ontvangen leenbank is zodanig versleten en vies dat je er niet op wilt zitten. Waardeloos bedrijf dat ik niemand zou aanbevelingen.
Geachte heer, mevrouw van der Putten, Wat vervelend dat de leenbank niet naar verwachting was. Wij zullen dit als aandachtspunt meegeven aan onze expeditie, zij zullen hier in het vervolg beter op letten. Met de afdeling service was besproken om de bank vóór de Kerst ongerepareerd retour te sturen, zodat u tijdens de Kerstdagen kon zitten. Daarna is de bank opgehaald en wordt volledig gratis herstoffeerd aan u retour geleverd. De bank is bijna klaar! Wij wensen u ondanks alles nog veel zitplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Lederland werkt met kleine lettertjes in het contract. Ze hebben het over 8 jaar leergarantie. Na 5 jaar liet het leer los van mijn bank. Klacht is erkend door Lederland. Helaas, in het contract staat dat je na 5 jaar 75% van de kosten zelf moet betalen. 8 jaar garantie is dus fake. Oplichters club.
Geachte heer, mevrouw Ernst, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met de service. Tijdens verkoop zijn de servicevoorwaarden met u besproken en ook op papier aan u meegegeven. Lederland hanteert een garantieperiode van 8 jaar, waarbij de kosten voor reparatie afbouwend worden vergoed, mits bij normaal gebruik. De schade die u heeft gemeld is ontstaan door gebruik, maar uit coulance hebben wij u aangeboden deze te repareren tegen slechts 75 % van de kosten. Zoals besproken met u is herstofferen echt een dure aangelegenheid. Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Lederland
er was op 9 januari j.l een poot onder 1van de banken weggebroken (order nr 52169) omdat uw installateur nagelaten heeft 2 van de 4 schroeven erin te draaien. Verder ontbrak bij alle poten 1 schroef. Dus in totaal ontbraken er maar liefst 9 schroeven Herstel heb ik na overleg met uw klantenservice zelf maar even door mijn timmerman laten doen (alle poten eraf en overal 4 goede schroeven 1). Afspraak was dat ik in ruil hiervoor onderhoudsproducten zou krijgen voor de lederen banken (de fles die ik bij aankoop zou hebben gekregen kan ik niet meer vinden of heb ik niet gehad, dat weet ik niet meer). Deze producten heb ik nog niet mogen ontvangen. Banken zijn verder prachtig en zitten geweldig. Met vriendelijke groeten, Friso Kuperus
Geachte heer, mevrouw Kuperus, Wat vervelend dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij de plaatsing van uw nieuwe meubelen. U heeft hierin helemaal gelijk, dit is er bij ons tussendoor geglipt. Wij zullen het missende onderhoud met spoed aan u nasturen, onze excuses hiervoor. Fijn dat de meubelen inmiddels weer helemaal naar het zin zijn! Wij wensen u nog veel zitplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Lederland
geen enkele reactie op onze mail over mogelijke schade aan bank. Ook op reminder geen reactie.
Geachte heer, mevrouw Ruijer, Wat vervelend dat u nog geen reactie had ontvangen op uw melding. Inmiddels hebben wij contact gehad en is de service melding opgelost. Wij wensen u nog veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Snelle levering... Zeer vriendelijke verkoper...helpt ook met sjouwen naar de auto. Dankbaar en blij met de meubels
vriendelijk geholpen en volgens afspraak geleverd.
zeer vriendelijke, eerlijke verkoper met ervaring en klantvriendelijk.
Prima
Mooie salontafels gekocht. Voldoen 100% aan de verwachting. Goedkoper dan bij andere meubelzaken.
De levering was prima. Alleen er zat roest aan een van de pootjes. Dit is gemeld door de bezorgers. Tot op heden heb ik daar geen reactie van ontvangen.
Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Helaas hebben wij de melding van de roest op het pootje gemist. Graag ontvangen wij alsnog een foto hiervan. Deze kunt u sturen naar : [email protected]. Vermeld u ook uw ordernummer en om welk pootje het gaat? Wij zullen dit dan meteen voor u oppakken. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Goed geholpen. Grote keuze in leder, hetgeen ik elders beetje miste. Op tijd volgens afspraak netjes geleverd door hun transportdienst. En ten slot ook niet onbelangrijk, zoals in ons geval, een heel fijne hoekbank.
Na twijfel over een aanbiedings bank, toch doorgespaard voor een duurder model en leverancier. Maar wat is dat de moeite waard geweest! Hele fijne gezinsbank.
Geduldig personeel met kennis en vriendelijk.
Er blijkt meer mogelijk als je door vraag bijv uitvoering materiaal model
Na veel twijfel toch gekozen voor een bank bij Lederland. Omdat we die gewoon het mooist vonden. We zijn er heel blij mee.
prima
Goed geadviseerd en op tijd geleverd
Ik heb bij lederland een bank gekocht omdat ik een leren bank wilde. Bij aankomst twijfel ik aan het echt leer zijn. Leer ruikt namelijk naar leer de bank die ik heb gekregen helemaal niet. Misschien zit er wel iets van leer op maar dan een slap aftreksel ervan, dus dat
Geachte heer/mevrouw Tielen, Wij hebben inmiddels contact gehad hierover. Tegenwoordig ruikt/stinkt leer niet meer naar leer. Vroeger werd het leer op plantaardige wijze gelooid, die de bijzonder geur veroorzaakte. Tegenwoordig wordt leer chroomgelooid, waardoor het vrijwel geurneutraal wordt. U heeft echter zeker wel een kwaliteitsproduct aangekocht van 100 % rundsleer! Voor de ouderwetse leergeur kunt u eventueel een geurkaars of spray in de kamer gebruiken. Wij wensen u nog veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Lederland
Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service
Keurig op tijd geleverd. Product van prima kwaliteit
Wij hebben twintig jaar geleden een lederen bankstel hier gekocht. Waren goed voorgelicht over diverse soorten leer en wat goed zou passen bij ons gezin en hond. De onderhoudsproducten die wij erbij kregen waren ook top. Nu het bankstel minder wordt en wij toe zijn aan iets anders, gaan wij uiteraard weer naar Kederland. Onze verwachtingen zijn hoog gespannen.
Belangrijkste vond ik goed advies van mijnheer. Plus de verwachting dat lederen stoelen veel duurder zouden zijn.
Zeer goed geholpen erg vakundig advies
Mooie leren bank gekocht die door 2 man bezorgd is. Plaatsing ging redelijk echter jammer dat ze niet wat meer info hebben gegeven over het behandelen van het leer. We hebben zelf de bank 2x behandeld met de meegeleverde producten, maar bij het eerste de beste ongelukje met rode wijn, zat het meteen in het leer en is het niet meer weg te halen. Wellicht zouden wij het verkeerd aangebracht hebben, maar ik adviseer het bedrijf en afnemers betere uitleg te geven over het behandelen van het leer.
Geachte heer, mevrouw Eriks, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw opmerkingen meenemen in het traject voor verbetering. Wij wensen u nog veel zitplezier! met vriendelijke groet, Team Lederland
Aandacht voor onze wensen,en met kennis van zaken verder geholpen door mensen die hun vak verstaan
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.