Verkoopster was vriendelijk in eerste instantie maar zat duidelijk voor eigen bonus. Hadden prijs afgesproken. Toen we na bepalen van de kleur weer terug kwamen gaf ze aan een optel fout gemaakt te hebben. Ging om 100 euro. We gaven aan: dat is uw fout dus pak het verlies op een bedrag van 3700 euro. Dit weigerde ze want kostte haar geld. Eerlijk gezegd Hadden We geen zin om weer verder te zoeken en hebben dus gezegd sam sam te doen. Gaat om 50 euro maar geeft zo'n rot gevoel. Zonde voor zo'n bedrijf
Erg goed goed is goed.
Onze bank van €4900,- zat onder de krassen en beschadigingen bij levering. En 1 hoofdsteun zit scheef. 5 maanden later en heel veel mailtjes en telefoontjes bied Lederland uit coulance een waardencheque aan voor het aankoop bedrag.Nu lijkt het net of het aan ons ligt en wij gekozen hebben voor een verkeerd leersoort. De bank die wij hadden uitgekozen is verstelbaar in de nek, rug en voeten. De kleur die we wilden zat op een andere bank. Dat zag er heel mooi uit. Volgens de winkel was dat geen probleem. De bank kon in die kleur besteld worden. Hoe kan het nou dat onze bank vol krassen zitten? Er zijn 2 experts bij komen kijken. En het blijkt om een onbehandeld leer soort te gaan die een door leefde uitstraling hoort te hebben. Vintagelook wordt het genoemd. Dit is ons niet verteld in de winkel. Wij willen geen nieuwe bank die er uit hoort te zien alsof hij al 5 jaar oud is. De kleur die wij uitgezocht hebben is niet leverbaar in een ander leersoort. Dus wij hebben niks aan die waardencheque. Ik heb mijn vloer , gordijnen en behang af gestylt naar de kleur van de bank. Wij hebben aangegeven ons geld terug te willen. Hoezo uit coulance een waardencheque ?? Nu lijkt het net alsof wij gekozen hebben voor een verkeerde keuze in het leer. Ik laat het er niet bij zitten en heb rechtsbijstand in geschakeld. Overigens zijn wij tevreden over de dames in de vestiging Beverwijk en de filiaal houder in Utrecht. Maar de directie en Yvonne van het hoofdkantoor zijn vreselijk.
Goede dag mevrouw Negrijn, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen en te horen dat u niet tevreden bent. We hebben ons in uw dossier verdiept. Tijdens het adviesgesprek is er besproken dat u kiest voor een natuurlijk "open" leersoort waarbij levenstekens en natuurlijke kenmerken zichtbaar zijn. Het "afgedekte" leer met een beschermlaagje sprak u juist minder aan. Dit is tevens op de verkooporder vermeld en door u ondertekend. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het voorstel uit coulance. Wij wensen u alsnog veel woon- en zitplezier toe. Team Lederland
Bij Lederland in Utrecht afgelopen februari voor een kleine 10.000 euro aan meubels gekocht. Over de vestiging in Utrecht heb ik niets slechts te zeggen. Echter over het hoofdkantoor en de mensen die daar werken bij de callcenter wel! Enorm veel onnodige vertragingen, fouten bij leveringen, niet juist monteren van meubels bij leveringen, en telkens weer de loze beloften dat we zsm worden teruggebeld. Gebeurt keer op keer niet! Wanneer ik mevrouw hiermee confronteer aan de telefoon word ze witheet en schreeuwt ze tegen me voordat ze de telefoon zo ophangt. Ik raad iedereen ten strengste aan hier geen inkopen te doen als je niet van hoofdpijn houdt. Wal-ge-lijk.
Geachte heer Ugur Aksoy en mevrouw Aksoy, Naar aanleiding van uw reactie, willen we hierop reageren. U heeft een prachtige complete order bij ons geplaatst. We hebben ons uiterste best gedaan om dit zo goed mogelijk te behandelen. Helaas is door het Corona virus de levering van de eetkamerstoelen iets later geweest dan verwacht. Wij hebben hier tussentijds contact over gehad met mevrouw Aksoy. In uw ogen is een en ander niet naar uw wens verlopen. Dat vinden we heel erg jammer. Binnen ruim 1,5 week is alles alsnog opgelost en is er nadien telefonisch contact geweest met mevrouw. Zij heeft aangegeven dat alles naar wens is afgewikkeld en uiteindelijk tevreden te zijn. Op uw verzoek is er een overleg gepland om elkaar te ontmoeten om zo alles persoonlijk te kunnen bespreken. Uiteindelijk heeft u hier geen gebruik van gemaakt. We streven naar 100% tevreden klanten, en hebben onze uiterste best gedaan om u en alle andere klanten zo goed mogelijk te informeren. Helaas heeft het Corona virus wereldwijd veel vertragingen en overlast veroorzaakt. Desondanks wensen we uw moeder heel veel woonplezier toe. Team Lederland
Gewoon goed
Goede service en zeer vriendelijke ontvangst en hulp
De ootjes onder bank waren niet goed gemonteerd. Dit zagen we te laat nadat de bank was geleverd en we al hadden getekend voor akkoord. Het is nog wel een storende factor.
Waren tevreden over het assortiment en de ruime mogelijkheden qua leersoorten. Bovendien was de aflevering tiptop in orde, dus weinig tot geen reden voor kritiek, zelfs geen opbouwende!
Minpunt is dat de levering nog niet compleet is.
Onlangs hebben we voor ons kantoor mooie lederen stoelen bij Lederland gekocht. Er werd goed met ons meegedacht over het design, kleur en type stoel, dat was heel prettig. De stoelen werden keurig geleverd met speciale spray voor het onderhoud. De stoelen zitten heerlijk. Ik heb ze nu ook voor thuis!
Heel erg goede service en advies
Wij kochten een bank, onderhoudsvrij, geschikt voor een gezin met twee kinderen en een huisdier. Buffaloleder was het beste werd gezegd. Nou de kleur verdween uit de bank, na expertise en veel gedoe bleek dat de bank ieder kwartaal onderhoud nodig had, wat niet vertelt was. Garantie tot de deur!! Voor iemand die zich leerspecialist noemt mogen ze zich diep schamen. Bij de ombudsman zeggen, ja dan hadden ze zich maar beter moeten laten informeren elders! In dit geval is duurkoop weggegooid geld, binnen twee jaar was onze bank kaal!!
Goede morgen mevrouw Breed, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij geen dossier vinden onder de naam Breed uit Houten. Ziet u kans om een email te sturen naar [email protected] met uw klacht inclusief de winkel waar u heeft gekocht? Op deze manier kunnen wij u helaas niet verder helpen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Team Lederland
heb voor 10.500 euro een bankstel , eettafel , eettafelstoelen en salontafel gekocht.Met verkopen waren ze heel lief en aardig. Ellende begon bij levering. Personeel wist niet eens hoe ze het bankstel moesten monteren en onnodige gaten gemaakt aan de onderkant van de bankstel.Tafelpoten waren heel slecht afgewerkt , glas heeft krassen , vullingen stoelen on even, naden bankstel zijn niet in lijn etc etc ... Teveel om op te noemen. Nu loopt het bij een advocaten bureau omdat ze niet reageerden op onze mails en omdat ze ons weg wilden treiteren zodat we het op zouden geven .. Dus NIET.. TRAP NIET IN DIE MOOIE VERKOOP PRAATJES VAN HUN... KOOP ERGENS ANDERS ...
Vorig jaar 2 prachtige banken gekocht bij Lederland Utrecht, waar we heel tevreden over zijn. Laatste tijd wel wat onzekerheid of ik de bank wel goed behandelde. Na een messenger bericht kwam er de volgende dag zelfs iemand naar de bank kijken en kreeg ik goed advies over het onderhoud. Ik beveel deze winkel voor 100 % aan!
Bij onze zoektocht naar eetkamerstoelen werden wij prettig geholpen. In eerste instantie wilden we stoelen met leuning, maar de verkoper zei dat we eerst de tafel thuis moesten meten om te kijken of de stoelen er dan wel onder konden. Niet dus. Zonder deze tip hadden wij misschien stoelen gekocht die niet onder onze tafel pasten. Verder vlotte service en levering, zelfs in coronatijd.
Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede kennis van zaken en producten. Dat leidt weer tot een vervolgaankoop en positieve reclame.
We enjoyed the sales experience and were very happy with the manner and experience of our sales representative. We never received our MasterCare card at delivery. I left a review to that affect and was quickly contacted by Lederland to fix the oversight. Very satisfied.
Originele beoordeling
We enjoyed the sales experience and were very happy with the manner and experience of our sales representative. We spent over €7000 on the sofas and chairs and were told we could have two loaners while we waited for the sofas to be made and delivered. I had to chase down the delivery of the loaners several times. We did receive them finally and then several weeks later our order arrived. All good there. We never received our MasterCare card at delivery, I have sent several emails, but no one answers me. Our beautiful yellow leather coaches need to be cleaned badly and I have no idea how to care for them and am afraid of cleaning them incorrectly and ruining them. But no one will get back to me.
Ik ben blij met mijn aangeschafte fauteuils. Ook de afhandeling/aflevering liep keurig volgens plan.
Vriendelijke en deskundige verkoper bij Lederland in Villa Arena. Hij nam alle tijd en had veel kennis van de banken. Na een nachtje slapen terug gegaan, bank besteld. Ik kon het waarderen dat er geen extra gedoe over bezorgkosten kwam. Ondanks Corona is de bank precies in de verwachte week bezorgd. Ook de bezorging ging goed. Tot nu toe zijn we heel blij met de bank. De kwaliteit van het leer voelt erg goed, wat vertrouwen voor de toekomst geeft. De bank is netjes afgewerkt. En boven alles: hij zit heerlijk.
...en aflevering zoals afgesproken.
Goede nalevering
Zie boven
Goed geholpen .
Personeel in showroom had alle aandacht. Maar bij aflevering van de bank bleken er verkeerde poten onder te zitten. Gebeld met klantenservice. Moest maar een foto van de poten maken ????????? en een mail sturen Dit terwijl de medewerker de medewerker mijn ordernr. had waarop het artikel nummer en kleur van de poten stond. Nu drie weken later nog steeds geen bericht gehad. Ga morgen maar weer eens bellen.
Hulp van de bezorgers was prima
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.