Filters

6

In de winkel top, klantenservice niet

In de winkel werden we goed geholpen. Maar de klantenservice van Lederland stamt nog uit de jaren 90. Als je een bank koopt van 1200 euro verwacht ik dat ik op tijd bericht krijg als de geschatte levertijd niet gehaald wordt. Ik verwacht niet dat ik, als ik zelf maar eens de klantenservice bel, te horen krijg dat ik ‘nog maar even geduld moet oefenen’. Ook werd een voicemail die ik achterliet genegeerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Great quality!

We have ordered a reclining arm chair (electric). It arrived on time, looks amazing and it is incredibly soft & comfortable. We love it. Thank you!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

Was prettig

Was prima en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Professioneel

We zijn zeer goed en vriendelijk geholpen. Absoluut niet opdringerig en er werd de tijd genomen. Verkoopster wist ons ook alle vragen te beantwoorden. Zeker aan te raden. Uiteindelijk de juiste bank gekozen van een uitstekende kwaliteit waar we erg tevreden mee zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Deskundig, prettig contact en prachtig product

Al lange tijd waren wij op zoek naar een nieuw bankstel. Na een aantal bezoeken aan verschillende winkels kwamen wij bij Lederland binnen. Een prachtige winkel met een ruim assortiment aan verschillende bankstellen in allerlei soorten en maten. We raakten aan de praat met een vriendelijke dame en zij heeft alle vragen die er waren goed kunnen beantwoorden. Wij waren eruit.. de bank zoals wij m wilden die moest hier vandaan komen. De levering was zoals afgesproken en daarom verdienen zij ook de 5-sterren score.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Goede service

Netjes bezorgd ! Goede kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Mooie stoel met voetenbank

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
7

Uitstekend

Prima service Netjes geïnstalleerd Ging om een lederen bank Mooie winkel Utrecht en fijne mensen die je helpen. Betrouwbare firma heel belangrijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Mooie stoelen

De stoelen zitten prima en zijn volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
2

zeer slecht

Bij het leveren van mijn hoekbank gekocht bij Lederland Beverwijk zag ik dat de 'hoekzitting' al een aantal centimeters lager lag. Dat zit niet lekker. De volgende dag zag je al precies de plekken waar we die avond gezeten hadden. Dit werd elke dag erger natuurlijk. Op onze email naar de klachtenafdeling werd totaal niet gereageerd. Na 4 a 5 weken nog niets gehoord. Verkoopster ingeschakeld (die overigens uiterst vriendelijk is!). Zij heeft contact opgenomen met klachtenafdeling. Die namen toen wel contact met ons. Er kwam een vriendelijke meneer die meubelmaker is, die vertelde mij dat het zo hoorde. De bovenlaag van de vulling is van dons en dat zakt meteen in zodra je erop zit. Hij stompte alle kussens in model, tilde alle kussens op zodat alles er netjes uitzag , maakte fotos en vertrok weer. Ik heb dus schijnbaar een bank gekocht waar je niet op mag zitten want dan ziet hij er niet meer uit. Dan heb ik het nog niet eens over het leer wat er uitgedroogd en afgeleefd uitzag binnen een dag. Nee, geen Lederland meer voor ons.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg
1

Waardeloze klantenservice

Wij hebben in totaal voor 15 000 euro meubilair besteld bij Lederland Eind januari kwam alles aan via een particulier busje zonder firma naam helaas bleken twee eetkamerstoelen kromme poten te hebben Dit 5 februari gemeld via de mailaan de klantenservice met foto 's van de kromme stoelpoten erbij Ik zou teruggebeld worden door de leverancier voor een afspraak 22 februruari kreeg ik opmijn verzoek een schriftelijke bevestiging van mijn klacht via de mail Uiteindelijk na zes!!! keer gebeld te hebben.met de klantenservice ben ik vandaag terug gebeld door een reparatieservice Stefan? Van svh (NVSH?) die op een irritante manier steeds jij tegen me zei 29 maart komen ze langs om onze doorgezakte(?), stoelen te reparen Wat bleek? Ons juiste mailadres en 0 6 nummer was niet doorgekomen Ze schenen ons een aantal keren te hebben gebeld op de vaste lijn terwijl ik een aantal keren ons mobiele nummer heb doorgegeven via de klantenservice Grrrrrr erg chique allemaal

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
4

Zijn zeer teleur gesteld betreft plooivorming binnen een week.

Wij hebben een week na levering meteen een mail met foto's gestuurd naar de klachten service van Lederland. Kregen een mail terug maar dat accepteerden wij niet dus nogmaals een mail gestuurd. Daarna telefonisch benaderd door Lederland Hr. Mastenbroek en een afspraak gemaakt om de bank te bekijken en legde uit dat de vulling van de zitkussens te zacht is en de laag onder de armleuningen niet goed ligt. gaat in overleg met de fabriek. Maar willen geen herstelde bank gewoon een nieuwe. Dus wij zijn nog in afwachting van. Mijn beoordeling zal nu niet positief zijn

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Fantastisch geholpen!

Medewerker was aardig, wist precies waar hij het over had. Heeft ons alle leersoorten laten zien en verteld wat de voor-en evt nadelen waren. Luisterde goed naar ons (!) en dat heeft uiteindelijk geresulteerd in een prachtig bankstel waar we heel blij mee zijn. Hij krijgt een 9!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Perfect

Prima winkelpersoneel. Goede service en aflevering.ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

klantgericht service en kwalitatieve meubelen

Prima winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Perfect

Heel erg goed geholpen zeker tevreden! Nooit meer een ander winkel nemen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Goed advies en men denkt goed mee.

Goed en deskundig. Men is bij ons thuis langs geweest om een onderhoud-set voor het leer langs te brengen en toen hebben wij aan die mevr. medegedeeld, dat de hoofdsteun op het verkeerde deel is aangebracht. deze mevr. heeft dat geconstateerd en zal dat intern bespreken. Zoals het nu is hebben we niets aan deze hoofdsteun.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

De plooi vorming valt erg tegen, er vormen zich al vouwen

Wij zijn bang dat het alleen maar erger wordt, we hebben de bank pas een maand

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

Goed advies wat geleid heeft tot een perfect eindresultaat.

We hebben zeer uitgebreid advies gekregen. De verkoper luisterde goed naar onze wensen. We zijn super blij mer het eindresultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

klantvriendelijk snelle levering

heb goede uitleg gekregen over de onderhoud van de bank. Zeer bekwaam personeel vriendelijk. snelle levering hulp bij het naar binnen dragen. van mij een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Zie het volgende antwoord

Enorm goed geadviseerd bij het uitkiezen en de aankoop van mijn relaxstoel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Alles naar wenst gegaan

Netjes bezorgd en heb geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

uitstekende collectie uitstekend personeel

de uitgekozen zitstoel mocht ik direct meenemen. Deze werd uitstekend ingepakt en ik werd goed geholpen bij het inladen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Ben er zeer prettig geholpen

Het verkoopteam was in mijn ogen heel deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Prima bedrijf!

Alles is volgens afspraak gegaan. Toen wij de bank een maand later konden hebben omdat ons huis nog niet klaar was kon de opslag zonder probleem verlengd worden met 1 maand. De verkoopster in de winkel was vriendelijk, de planning over het leveren van de bank verliep soepel en toen het onderhoudspakketje ontbrak werd dat gelijk nagestuurd. En...heel belangrijk: we hebben een super mooie bank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Bedrijfsgegevens

Bernhardstraat 5

3474JR Zegveld

0348-692553

[email protected]

Over Lederland Amsterdam, Beverwijk en Utrecht

De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.