
Diverse banken gezeten bekeken , gevoeld,geroken en na dikke vier en half uur de ware bank uitgekozen. Binnen 2 maanden al geleverd en we zijn er super blij mee. Het zit en lig comfort is comfortabel. Daar komt bij heel netjes afgeleverd en in elkaar gezet en ook nogeens direct de rommel afgevoerd,in een woord TOP!
We hebben een bank en salontafels aangeschaft en zijn heel tevreden.
Alles rustig besteld in Breda. Na een lange levertijd onze bank en eetkamerstoelen gebracht.de jongens waren mooi op tijd en ze waren supergoed en rustig tijdens de montage.het totaal plaatje verdiend een prijs wat een goede zaak .zou er graag willen werken wat een goede en keurige zaak is dit .mannen ga zo door en ik zeg het door
De communicatie met de magazijnafdeling was onder de maat, maar de mannen die onze bank hebben afgeleverd was 1e klas service. daar geeft ik een dikke 10!!! keurig alles uitgepak en de bank in elkaar gezet en de rommel weer meegenomen. Top!! maar door de slechte communicatie een 8
Onlangs hebben wij een nieuwe roomwitte leren bank 3,5 zits en en 1,5 zits bank (Loveseat) bij Lederland Arena Amsterdam gekocht. Deze zijn inmiddels, tot onze volle tevredenheid, ook afgeleverd. Ons vorig leren bankstel hadden wij 14 jaar geleden ook bij Lederland gekocht, waren we zeer tevreden over. Lederland staat voor uitstekende kwaliteit leren zitmeubelen die op een ambachtelijke wijze geproduceerd worden in Nederland. Ze hebben veel keuze in assortiment en diverse uitvoeringen met een eerlijke prijs, zijn betrouwbaar en klantvriendelijk. Ben je op zoek naar een nieuwe leren bankstel of stoel, wij kunnen Lederland dan ook aan een ieder aanbevelen, kwaliteit kent geen tijd
Relax stoel kapot,voetensteun bleef omhoog staan. Stoel was nog maar 2 maanden oud. Regelmatig gebeld en gemaild wanneer stoel gemaakt kan worden Reacties bleven uit. Ze beloofde terug te bellen, maar het gebeurde niet Na 2 weken belde er s avond om 22 uur!!!! een monteur. Deze gaf instructies om te resetten,mijn man heeft dat gedaan. Stoel deed het toen nog niet. Hij beloofde de volgende dag terug te bellen,maar dat gebeurde natuurlijk niet. Volgende dag deed de stoel het gelukkig wel Nog een keer gemaild dat ik het een slechte gang van zaken vind,maar niets meer gehoord. Dit alles is al 2 weken geleden. Ben hier erg ontevreden over.Het zijn dure stoelen,dan mag je wel wat service verwachten.
Sold me unreliable and unsafe (their words) from their catalogue and 3 months later they refused to deliver it due to safety issue., After I had to cancel the order, they charged me 30% cancellation fee for their incompetency. I summaries the experience in one word, FRAUD
Geachte mevrouw Khedri, Graag reageren wij op deze review omdat wij van mening zijn dat dit genuanceerder ligt. U plaatst eind december een order van een eettafel, eetstoelen en een salontafel. In plaats van en ronde glazen tafel, welke standaard in het assortiment zit, wenste u een glazen ovaal variant van 220 cm. op 1 poot. Na overleg met de leverancier is vanwege veiligheidsredenen besloten dit niet te produceren. We hebben vele pogingen ondernomen om een afspraak met u te maken voor een herkeuze van de tafel. Helaas heeft dat, vanuit uw kant, meerder maanden geduurd. We hebben u verschillende alternatieve aangeboden, maar die voldeden niet aan uw wensen. Tevens hebben we aangeboden om de eettafel kosteloos te annuleren. U wenste daar geen gebruik van te maken en wilde van de totale order afzien. Dat kan, maar dan gelden de annuleringsvoorwaarden vanuit het CBW. We betreuren het dat we niet uw favoriete eetstoelen en salontafel hebben mogen afleveren. Deze waren op uw specificaties gemaakt en waren al geruime tijd gereed voor aflevering. We wensen u veel succes met het maken van een keuze elders. Team Lederland
Na 14 jaar wederom bij Lederland een lederen bankstel met fauteuil in vestiging Beverwijk gekocht. Bij aflevering bleek er een kleine beschadiging in de fauteuil te zitten. Vervoerder maakte hiervan foto’s die werden doorgestuurd naar de klantenservice. Na telefonisch contact werd bevestigd dat de leerspecialist ons zou bellen voor een afspraak. Jemaro - van Eijk kwam zoals afgesproken en heeft de beschadiging onzichtbaar tot volle tevredenheid verholpen. Kwaliteit en service is super.
In mei 2020 hebben we hier een compleet set aangekocht twv €7.065,-. Het betreft een 3-zits bank, fauteuil, eetbank en 4 eetstoelen. Na 4 maanden zijn de spullen geleverd. Bij levering zag ik direct een scheurtje op 1 stoel. Ook was de onderstel vd eetbank manco. De fauteuil heeft 3 plekken van beschadiging. En zitkussens vd bank zijn niet allemaal even hoog en de middelste poten hangen in de lucht ipv stabiel op de grond. Dit zijn een hoop mankementen voor een nieuwe levering af fabriek. Waar ik zo naar uitkeek bleek een zware teleurstelling. Uiteraard alles tijdens levering aangegeven en met foto’s aangetoond richting de klantenservice. Aan de telefoon vriendelijk geholpen door de eerste aanspreekpunt van de klantenservice Renate; alles zou opgelost worden werd mij beloofd. Na ons eerste contact had ik nog enigszins hoop dat ze dit zouden rechtzetten. Want hoe kan je als bedrijf zijnde dit soort leveringen van je fabrikanten accepteren? Dat moest wel goed komen dacht ik naïef. Maar na verloop van de tijd kwam ik erachter dat de klantenservice nauwelijks reageert op mijn mails en áls ze al mailen is dit zonder concrete oplossingen. De enige oplossing volgens Lederland is het repareren van de meubels door een herstelbedrijf. Ik accepteer dit echter niet. Ik ga geen nieuw gekochte spullen die op maat zijn gemaakt laten repareren. We hebben niet eens gebruik gemaakt van de spullen die hier in de woonkamer aan de kant staan. Ik word behandeld alsof ik 2e hands spullen heb gekocht. Dit alles is zeer frustrerend, want mijn woonkamer staat al 3 wkn vol met spullen die ik niet wil hebben. Ik had ondertussen verwacht dat er een expert van Lederland zou langskomen om met eigen ogen de spullen te beoordelen. Ook dit gebeurt niet. En ik ben nog steeds in afwachting van een fatsoenlijke reactie op deze schandalige levering. Indien Lederland geen stappen onderneemt moet ik helaas juridische stappen ondernemen. Ik hoop dat mensen éérst reviews lezen voor aankoop.
Geachte meneer/mevrouw Aslantas, Op 25 augustus jl. zijn de meubelen aan u geleverd. Er waren enkele onderdelen niet meegeleverd en aandachtspunten. Een teleurstelling voor u, dat begrijpen wij. We hebben direct actie ondernomen en de missende onderdelen voor u besteld en ontvangen. Ook heeft de servicedienst van de fabrikant contact met u opgenomen om een afspraak met u te maken voor beoordelen c.q. herstel, maar u wenst geen afspraak te maken. Daarom hebben wij voorgesteld om met de deskundige van Lederland een afspraak met u te maken om alles persoonlijk door te nemen. Fijn dat u hiermee hebt ingestemd; de deskundige belt u voor het weekend om de afspraak te plannen. Met vriendelijke groeten, Team Lederland
Mijn derde bank gekocht bij lederland
we kwamen om te kijken,en gingen weg met een bankstel te hebben gekocht
In het grote bos met stoelen zijn wij uitstekend geholpen om onze droomwens te realiseren. De gekozen fauteuils bevallen reuze goed
Door corona, meubels wel later geleverd. Netjes op de hoogte gehouden. Bij afleveren alles netjes gemonteerd en geplaatst. Alle meubels zien er netjes en kwalitatief goed uit. Al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Gewoon goed.
goed en eerlijk advies van de medewerker. Geen haast, geen druk. Mooie bank, mooi leer, zit goed.
Goed persoonlijk/ vriendelijk geholpen
Prettige behandeling van de verkoopster
De vrouw in de winkel heeft uistekend advies gegeven. Afgeronde hoek waren altijd heel pretig vond zij, dus die hebben wij genomen. Welliswaar een smallere zoals als de vierkante die daar stond. De tafel werd voortijdig bezorgd, wat prima was. En ik ben er nog steeds erg blij mee.
Prima, verkoopster Claudia was duidelijk, vriendelijk en voelde ons als klant goed aan.
Verkoopster was vriendelijk in eerste instantie maar zat duidelijk voor eigen bonus. Hadden prijs afgesproken. Toen we na bepalen van de kleur weer terug kwamen gaf ze aan een optel fout gemaakt te hebben. Ging om 100 euro. We gaven aan: dat is uw fout dus pak het verlies op een bedrag van 3700 euro. Dit weigerde ze want kostte haar geld. Eerlijk gezegd Hadden We geen zin om weer verder te zoeken en hebben dus gezegd sam sam te doen. Gaat om 50 euro maar geeft zo'n rot gevoel. Zonde voor zo'n bedrijf
Erg goed goed is goed.
Onze bank van €4900,- zat onder de krassen en beschadigingen bij levering. En 1 hoofdsteun zit scheef. 5 maanden later en heel veel mailtjes en telefoontjes bied Lederland uit coulance een waardencheque aan voor het aankoop bedrag.Nu lijkt het net of het aan ons ligt en wij gekozen hebben voor een verkeerd leersoort. De bank die wij hadden uitgekozen is verstelbaar in de nek, rug en voeten. De kleur die we wilden zat op een andere bank. Dat zag er heel mooi uit. Volgens de winkel was dat geen probleem. De bank kon in die kleur besteld worden. Hoe kan het nou dat onze bank vol krassen zitten? Er zijn 2 experts bij komen kijken. En het blijkt om een onbehandeld leer soort te gaan die een door leefde uitstraling hoort te hebben. Vintagelook wordt het genoemd. Dit is ons niet verteld in de winkel. Wij willen geen nieuwe bank die er uit hoort te zien alsof hij al 5 jaar oud is. De kleur die wij uitgezocht hebben is niet leverbaar in een ander leersoort. Dus wij hebben niks aan die waardencheque. Ik heb mijn vloer , gordijnen en behang af gestylt naar de kleur van de bank. Wij hebben aangegeven ons geld terug te willen. Hoezo uit coulance een waardencheque ?? Nu lijkt het net alsof wij gekozen hebben voor een verkeerde keuze in het leer. Ik laat het er niet bij zitten en heb rechtsbijstand in geschakeld. Overigens zijn wij tevreden over de dames in de vestiging Beverwijk en de filiaal houder in Utrecht. Maar de directie en Yvonne van het hoofdkantoor zijn vreselijk.
Goede dag mevrouw Negrijn, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen en te horen dat u niet tevreden bent. We hebben ons in uw dossier verdiept. Tijdens het adviesgesprek is er besproken dat u kiest voor een natuurlijk "open" leersoort waarbij levenstekens en natuurlijke kenmerken zichtbaar zijn. Het "afgedekte" leer met een beschermlaagje sprak u juist minder aan. Dit is tevens op de verkooporder vermeld en door u ondertekend. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het voorstel uit coulance. Wij wensen u alsnog veel woon- en zitplezier toe. Team Lederland
Bij Lederland in Utrecht afgelopen februari voor een kleine 10.000 euro aan meubels gekocht. Over de vestiging in Utrecht heb ik niets slechts te zeggen. Echter over het hoofdkantoor en de mensen die daar werken bij de callcenter wel! Enorm veel onnodige vertragingen, fouten bij leveringen, niet juist monteren van meubels bij leveringen, en telkens weer de loze beloften dat we zsm worden teruggebeld. Gebeurt keer op keer niet! Wanneer ik mevrouw hiermee confronteer aan de telefoon word ze witheet en schreeuwt ze tegen me voordat ze de telefoon zo ophangt. Ik raad iedereen ten strengste aan hier geen inkopen te doen als je niet van hoofdpijn houdt. Wal-ge-lijk.
Geachte heer Ugur Aksoy en mevrouw Aksoy, Naar aanleiding van uw reactie, willen we hierop reageren. U heeft een prachtige complete order bij ons geplaatst. We hebben ons uiterste best gedaan om dit zo goed mogelijk te behandelen. Helaas is door het Corona virus de levering van de eetkamerstoelen iets later geweest dan verwacht. Wij hebben hier tussentijds contact over gehad met mevrouw Aksoy. In uw ogen is een en ander niet naar uw wens verlopen. Dat vinden we heel erg jammer. Binnen ruim 1,5 week is alles alsnog opgelost en is er nadien telefonisch contact geweest met mevrouw. Zij heeft aangegeven dat alles naar wens is afgewikkeld en uiteindelijk tevreden te zijn. Op uw verzoek is er een overleg gepland om elkaar te ontmoeten om zo alles persoonlijk te kunnen bespreken. Uiteindelijk heeft u hier geen gebruik van gemaakt. We streven naar 100% tevreden klanten, en hebben onze uiterste best gedaan om u en alle andere klanten zo goed mogelijk te informeren. Helaas heeft het Corona virus wereldwijd veel vertragingen en overlast veroorzaakt. Desondanks wensen we uw moeder heel veel woonplezier toe. Team Lederland
Gewoon goed
Goede service en zeer vriendelijke ontvangst en hulp
De ootjes onder bank waren niet goed gemonteerd. Dit zagen we te laat nadat de bank was geleverd en we al hadden getekend voor akkoord. Het is nog wel een storende factor.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.