
Nog steeds geen reactie. Onderstaand werd aangegeven dat onze kwestie zou worden doorgezet... Nou, *** heeft blijkbaar maling aan haar klanten! Het is bijna kerst, en dit gedrag is ronduit schandalig. Nu beweert men dat *** contact met ons wil opnemen, maar na een telefoongesprek vanmiddag blijkt dat volledig onwaar. Ze zeiden zelfs, en ik citeer: "Wij gaan dat dus niet doen, wat op *** staat. Wij gaan geen afspraak met u maken, want wij zijn al heel coulant geweest door aan te bieden dat wanneer jullie de bank (waar jullie ontevreden over zijn) zelf verkopen, jullie met 20% korting weer een nieuwe bank bij ons mogen aanschaffen." Coulant? Dit is een absurde vorm van "coulance". Alsof wij ooit nog iets bij deze *** willen kopen! Dit is geen service; dit is schrikbarend klantonvriendelijk gedrag. Op 17 augustus 2024 hebben mijn ouders een bank besteld bij Lederland. Na 12 weken werd deze geleverd, maar de bank bleek véél te groot. Het huishouden bestaat uit twee personen, en een bank van meer dan 3,6 meter lang neemt de halve woonkamer in beslag. Dit was absoluut niet wat zij hadden gevraagd of verwacht. Mijn ouders hebben hun wensen duidelijk aangegeven tijdens het verkoopproces, maar de afmetingen stonden niet op de verkooporder. Hierdoor konden zij niet controleren of de levering aan hun verwachtingen voldeed. Dit valt onder ***. Toch weigert Lederland elke verantwoordelijkheid en stuurt ons van het kastje naar de muur. De bank staat er nog steeds, vlak voor de feestdagen, en het probleem is niet opgelost. Dit veroorzaakt mentale belasting bij mijn ouders, wat onacceptabel is. *** Dit kost tijd en geld, terwijl wij enkel een fatsoenlijke een fatsoenlijke oplossing vragen. Wij juridische hulp ingeschakeld, maar dit hadden we liever samen opgelost.
Beste familie Van de Velde, We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent, maar willen benadrukken dat Lederland precies heeft geleverd wat er is besteld. Uw ouders kozen in overleg met onze verkoper voor een lange bank die uit twee elementen bestaat. De afmetingen stonden duidelijk op de order, en uit foto’s van het geleverde blijkt dat dit ook de intentie is geweest. Bij aflevering is bovendien voor goede ontvangst getekend, zonder enige op- of aanmerking. Uw beschuldigingen van dwaling en het noemen van namen van onze medewerkers vinden wij onacceptabel. Daarnaast betreuren wij dat u ervoor kiest om deze kwestie via publieke platforms uit te dragen om zo een ander voorstel te forceren. Onze klantenservice heeft u, in overleg met onze directie, steeds correct te woord gestaan en geprobeerd mee te denken. Aangezien wij van mening zijn dat we binnen redelijke grenzen coulance hebben getoond, zien wij geen mogelijkheden meer om verder aan uw eisen tegemoet te komen. Als u dit anders ziet, staat het u uiteraard vrij dit juridisch te laten toetsen. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Keurig geholpen en correcte levering
kundige medewerkers/verkopers
Goed geadviseerd en fijn gesprek.
In een woord perfect
Voldoende aandacht besteed door de verkoper. Alleen een tegenvaller dat 70 euro wordt berekend voor de bezorging van een stoel van 2.625 euro op de begane grond in Nieuwegein. Daarom moeilijk om aan te bevelen aan anderen. Ook na gesprek met anderen - die zich daarover ook verbaasden - moeite met de beantwoording van de vraag over aanbevelen.
Beste heer/mevrouw Schiller, Bedankt voor uw review en uw complimenten over de service en aandacht van onze verkoper, dat waarderen wij enorm. Wij begrijpen dat de bezorgkosten een tegenvaller kunnen zijn. Helaas hebben wij te maken met sterk stijgende transportkosten door verhoogde brandstofprijzen en strengere milieueisen. Bij Lederland zorgen we ervoor dat de levering niet alleen tot aan de deur gebeurt, maar inclusief montage en het netjes afvoeren van verpakkingsmateriaal. De bijdrage van €70 dekt slechts een deel van deze kosten; de rest nemen wij voor onze rekening. Bij het inzien van uw dossier zien we dat u tijdens uw aankoop heeft geprofiteerd van een mooie actie waarbij onder andere een korting is toegepast die ook de transportkosten heeft gecompenseerd. Daarnaast bieden we onze klanten altijd de mogelijkheid om meubelen gratis op te halen in de winkel. We hopen dat dit wat verduidelijking geeft en danken u voor het delen van uw feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Twee heren kwamen de bank brengen. Ze parkeerden, terwijl ik aangaf dat dit op mijn oprit kan, verderop in de straat. Liepen vervolgens door het gemaaide gras en met natte vieze schoenen naar binnen. De heren spraken geen Nederlands en wilde de bank (twee delen) in de gang achterlaten. Na aandringen (in Engels en uitbeelden wat ik wilde) besloten ze aan de slag te gaan en vroegen mij om een boormachine (die heb ik maar even nier gegeven) wel liepen ze met vieze modder schoenen over mijn vloerkleed van ruim 4000 euro en hadden zichtbaar geen verstand van het monteren van bankstellen (hoe moeilijk is het eigenlijk?) Na veel prutsen waren twee delen van pootjes voorzien maar de hoek (van de hoekbank) ontbrak. Deze hadden de heren niet bij zich, zeiden ze. Ik heb zelf daarop de auto doorzocht en heb zelf het derde deel gevonden. Zuchtend en klagend moesten ze daarop een derde deel in elkaar zetten en daarbij viel een boutje tussen de bekleding en was niet meer terug te krijgen. Ik heb toen besloten de heren de deur te wijzen en zelf het bankstel in elkaar te zetten. Ik vind 70 euro voor deze service wel heel erg veel geld, en dat terwijl de bank zelf al 4400 euro kost. Prachtig verhaal in de winkel, dramatische bezorgdienst. Ronduit schandalig
Beste Ed, Onze oprechte excuses voor de vervelende bezorgervaring. Het spijt ons dat de service niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben de situatie besproken met onze meubelexpeditie en de bezorgers, zodat dit in de toekomst voorkomen wordt. Als blijk van onze excuses hebben we een bos bloemen gestuurd en we hopen dat u alsnog veel plezier hebt van uw bank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Verkopers waren aardig. Dachten goed mee en bespraken de mogelijkheden goed met mij door. Het bankstel kon ik voor een goede prijs kopen en de bezorging verliep fantastisch. Evenals het goed van te horen doorspreken van de bezorging met de bezorgers dienst. Ik ben blij.
Zeer vriendelijk te woord gestaan in de winkel te Utrecht. Vriendelijke bezorgers echter zou het fijn zijn als deze heren Nederlands spraken
Netjes en deskundig geholpen door verkoper Martin in Utrecht. Erg blij met de twee mooie bruinleren bankstellen!
Toppie
Uitgebreide , geduldige uitleg
Goede uitleg en snelle service en zeer klantvriendelijk geholpen
Alle tijd genomen in rustige sfeer!
Prima geholpen en de vergissing is hersteld
Na bezoek en neerleggen idee werd in 1e instantie geen mogelijkheid gezien, doch na nogmaals aandringen werd de perfecte oplossing gevonden. Duurde even voor de passende bank er was maar nu staat alles mooi op z'n plek en zijn we heel blij met de nieuwe opstelling. Kwaliteit en uitvoering is heel goed.
Ik kijk en zit sinds kort dagelijks naar een bank, die werkelijk tot in de details keurig is afgewerkt.
Top geholpen in Utrecht vakmensen.
.
prima
Netjes en op tijd bezorgd en keurig geplaatst. Ga zo door!!!
Goed geholpen met het samenstellen van de bank En goede uitleg hoe je het leer moet behandelen
Wij zijn al maar dan 30 jaar klant bij Lederland.
Wederom bedankt voor het vertrouwen. Heel veel woonplezier!
Ik kreeg veel informatie over leer en werd goed begelihk in het maken van de juiste keuzes.
Bedankt voor uw mooie review! We wensen u heel veel zitplezier toe!
2de keer bankstel gekocht prima service niks op aan te merken
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.