
Mooie verkooppraatjes en enorme overtuigingstalent in de winkel, maar nadat je betaald hebben kom je erachter er totaal geen deskundigheid achter zit. Dure bank besteld, waarbij de verkoper een verkeerde leersoort/kleur heeft besteld. Er is totaal geen bereidwilligheid om het probleem op te lossen. De verkoper werkt er nu niet meer, dus het is de fout van de consument/mijn fout. Het is meer dan schandalig dat een winkel met zo'n grote naam en zulke dure banken zo met haar consumenten kan omgaan. Het gaat hun puur om geld en als ze hun geld al hebben zijn ze klaar met je. De bereikbaarheid na verkoop is nauwelijks aanwezig.
Wij hebben uw melding met aandacht in behandeling en onlangs met elkaar in de showroom geconstateerd dat de leerstaal overeenkomt met de levering. Daaruit bleek dat onze verkoper het juiste leer heeft besteld. We hebben hier diverse keren contact over gehad. We vinden het uiteraard vervelend dat u het anders ervaart. We willen graag iets voor u betekenen om de uitstraling van de bank meer naar uw zin te maken door aankleding van kussens of een mooi kleed. Neemt u gerust contact met ons op, we willen u graag tegemoet komen hierin. We zijn alle werkdagen bereikbaar via telefoon, voicemail en mail. Met vriendelijke groet Klantenservice Lederland.
Ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van onze bank. Na levering blijken er verschillende soorten zittingen qua hardheid in de zittingen en rugleuningen te zitten. Moeten 2 maanden wachten tot hier iemand voor langskomt. Echt belachelijk dat het zo lang moet duren. Wordt beloofd dat het opgelost wordt,dat mogen we dan ook hopen!! Is erg dure bank en dit zou toch niet mogen gebeuren!! We wachten het af!
Beste Claudia, fijn om te zien dat u erg tevreden bent op veel punten. Daar zijn wij blij mee. Wij vinden het uiteraard ook vervelend dat er bij levering blijkt dat de vullingen niet overeen komen dus wij zetten alles in het werk om dit in orde te maken. Uw zorg is ook onze zorg en u kunt er op rekenen dat dit in orde gaat komen. We moeten helaas wel rekening houden met vertragingen door invloed van Covid. Dit is wereldwijd nog een probleem en beïnvloed leveringen, servicediensten en transport. Maar wij houden vinger aan de pols en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Bij de geleverde tafel zijn de poten verkeerd gemonteerd, daarnaast is er een kleine productiefout in de tafel zelf. Op de dag van aflevering heb ik foto's opgestuurd en gevraagd om een reactie en herstel. De medewerkers die dit hebben ontvangen sturen me een antwoord dat ze dit in behandeling nemen, maar verdere reactie blijft uit. 5x gevraagd om reactie, nog steeds niets terugontvangen! Ben echt ontzettend boos en teleurgesteld in Lederland! Heb nu m'n rechtsbijstandsverzekering gevraagd om dit op te pakken met Lederland.
Uw servicedossier is absoluut in behandeling en wordt gemonitord door onze klantenservice. We zijn namens de leverancier op zoek naar een servicedienst die de juiste expertise heeft en op korte termijn bij u langs kan komen. Wij hadden u inderdaad tussendoor daarover van op de hoogte kunnen houden, dat hebben wij helaas verzuimd, excuus daarvoor. Ons laatste bericht betreft van 8 september jl. waarna wij dus contact hebben gehad met de leverancier over de beste en snelste oplossing. Echter wij zien daarna geen berichten van uw kant, zowel niet per mail als van een aantekening van een telefoontje. Inmiddels is er gelukkig meer duidelijkheid over de service en zult u één dezer dagen bericht krijgen van de klantenservice over de oplossing. We lossen dit netjes voor u op en doen ons uiterste best om alles goed te laten verlopen. Mocht u nog vragen hebben belt u of mailt u dan naar de klantenservice. Vriendelijk dank. Klantenservice Lederland.
Vriendelijk service. Konden de door ons gewenste (niet ledere) stoelen op en tijd leveren. Klantgericht.
Goed geholpen in de winkel montage van de bank en pootje had wel beter gekund bank niet goed vast gezet in de hoek pootjes verkeerd gemonteerd waar door er twee niet paste en uiteindelijk zelf gedaan en toen paste alles wel de monteurs werkte wel heel er netjes en zonder schade waren erg vriendelijk en aardig daar lag het niet aan
Alles is prima en goed gegaan
Goed
In de winkel goed geholpen. Zou lang duren maar duurde uiteindelijk nog langer maar gezien de Corona situatie hebben we daar begrip voor. Bij levering ging niets zoals het zou moeten. Ivm vakantie zeer ruim van te voren leverdatum en tijd afgesproken. Op de dag zelf niets vernomen van de chauffeur en bijrijder ondanks dat ze veels te laat waren. Pas na 2x bellen werden mijn ouders op de hoogte gesteld dat ze verlaat waren. Toen ze er eindelijk waren, waren ze zeer kortaf en het lukte niet zoals ze wilde en dreigde zelfs om de banken buiten te laten staan en dan moesten ze zelf maar kijken. Want hier hadden ze geen tijd voor want ze moesten ook nog een keuken afleveren in Amsterdam. Toen mijn ouders daar geen genoegen mee namen hebben ze de bank waar mijn ouders zeer lang voor hebben moeten sparen er letterlijk in geramd. Daarbij ook vegen op de muur achterlatend. Toen ze het door hadden ging de grotere 2de makkelijk naar binnen. We hebben dit gemeld en ik zou door de expeditie hierover teruggebeld worden wat nooit gebeurt is.
Geachte heer, mevrouw Van Es, Uw opmerkingen over het aanleveren van uw meubels nemen wij serieus. Wij vinden het erg belangrijk dat onze meubels met grote zorg worden geleverd door deskundige mensen. Wij hebben uw melding doorgezet naar het transportbedrijf. Zij zullen contact met u opnemen hierover. We zijn blij dat u over de andere punten erg tevreden bent. Bedankt voor uw melding. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Goede voorlichting, vriendelijk en prima bank!
We waren op zoek naar een lederen hoekbankstel. We waren al ergens anders geweest en deze zaak had ons binnen een half uur een bank in onze strot geduwd. Achteraf wilde we heel niet deze bank. Dus gelijk af gezegd!! Lederland neemt de tijd onder het genot van koffie en wat lekkers erbij. Van de een naar de andere bank. Uiteindelijk na 2 uur een hele fijne bank gevonden. Mijn moeder komt hier ook al haar hele leven en dat is niet voor niks. Advies en service en een garantie van 5 jaar!!
Geduldig personeel. Laten de beslissing bij de klant.
We zijn goed geholpen, hebben goede voorlichting gehad over de materialen en hoe je het leer het beste kunt behandelen.
Deskundig advies. Enthousiaste verkoper, maar in het geheel niet opdringerig. Goede en tijdige informatie over levering. Aflevering keurig verzorgd door zorgvuldige monteurs. Vragen over eerste lederbehandeling van de bank werden meteen en voldoende beantwoord. Zo wil je als klant behandeld worden!
het gekochte, en geleverde artikel is conform mijn bestelling en afspraak met de verkoper. strakke levertijd, goede kwaliteit, al moet dat nog blijken. tot nu toe zeer tevreden.
Klantvriendelijk niet opdringerig mooie winkel,en ze nemen de tijd voor je.En mijn nieuwe bank en stoelen staan geweldig in mijn huis .Ben heel blij.
Wij zijn goed geholpen!
Goede service. Goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk. Fijn!
geen verder commentaar
De ervaring met de verkoper was goed Hopen dat het zo blijft
Goede service, mooie producten
Na de aankoop ,enige jaren geleden,van een lederen 3 zitsbank nu een tweetal lederen fauteultjes gekocht. Zijn over de aankopen zeer tevreden.
Goede ontvangst en vriendelijk medewerkster met goed advies. De keuze was snel gemaakt. We zijn er superblij mee!
De hoekbank die wij hebben gekocht blijkt erg gevoelig te zijn voor vlekken veroorzaakt door huisdieren. Gewoon een natte hondenbek of pootafdrukken zijn direct zichtbaar en bijna niet weg te krijgen. Hierdoor zag de bank er na twee dagen al niet meer uit. Bij de aankoop hebben we duidelijk aangegeven dat wij honden en katten hebben. Vorige leren banken die wij hebben gehad hadden hier veel minder last van, zo erg als nu hebben we niet eerder meegemaakt. Nu weten wij echt wel dat een bank niet bedoeld is voor huisdieren, maar deze bank is er wel extreem gevoelig voor. Dit hadden we graag bij de aankoop willen weten, dan hadden we voor een bank kunnen kiezen die daar minder gevoelig voor is. Toen wij bij de aankoop aangaven dat wij huisdieren hadden is ons juist verteld dat dit bij deze bank geen grote problemen zou opleveren. Het tegendeel is waar! Gewoon eerlijk vertellen dus Lederland!
Geachte heer Van den Berg, Beste Leo, Jammer dat u dit zo ervaart. Onze verkoopmedewerkers weten alles over leer en delen hun kennis met graagte tijdens de verkoop. Mocht het zo zijn dat iets niet bij u bekend is dan kunt u contact opnemen met één van onze verkoopmedewerkers, of kom gerust nog eens langs in de winkel. Het leer kunt u het beste goed onderhouden met de onderhoudsproducten waardoor het er zo goed als mogelijk uit blijft zien. We adviseren u graag hierbij. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
In de showroom goede begeleiding en uitleg bij de aankoop. Er werd ruim de tijd genomen. De werkwijze met het tijdslot was eigenlijk wel fijn. De aflevering verliep ook goed en de bezorgers name de tijd om de bank goed in elkaar te zetten.
Klantenservice Lederland De service van Lederland is uitstekend. Een fauteuil van ons was bij de aankoop bijna 5 jaar geleden al niet in orde dat wij hem kregen. Een van de leuningen ging al heel gauw wijken. Er is toen een servicemonteur langs gekomen en heeft dit enigszins verholpen. Maar vlak voor de garantie verlopen was ging de leuning nog erger wijken. We hebben hier een klacht over ingediend. Er is toen iemand langs geweest en die vertelde dat de leuning waarschijnlijk al in begin van de aankoop niet goed is geweest. En heeft hier een rapport over opgesteld en dit doorgespeeld aan Lederland. Door dit rapport is besloten dat we recht hadden op een nieuwe leuning. En die is tot ons tevredenheid opnieuw aangebracht. Hier werd niet moeilijk over gedaan dat de garantie bijna verlopen was. Alleen moesten wij de voorrij kosten van de monteur betalen. Nogmaals Lederland bedankt voor de goede service. Met vriendelijke groet familie Janssen.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.