
Levering bank is al 3 weken over tijd. Als je een mail stuurt (2x) krijg je GEEN reactie.
Goedemiddag meneer Verspoor, Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Helaas moeten we concluderen dat uw order inderdaad een vertraging heeft opgelopen. In plaats van afgelopen week worden uw meubelen nu aankomende week in ons magazijn verwacht. De reden van vertragingen is helaas voor verschillende leveranciers onvermijdelijk. De huidige pandemie heeft grote gevolgen op voorraden en productiecapaciteit. We doen dagelijks ons uiterste best om alle klanten zo goed als mogelijk te informeren. Wel zijn, ook wij, vaak in afwachting van reacties van leveranciers. We vinden het wel fijn dat u het telefoongesprek op prijs stelde en begrip heeft voor de situatie. Lederland wil ook niets liever dan de meubelen bij de klanten afleveren. Blijf gezond! Team Lederland
Wij zijn zeer prettig geholpen door een fijn team. De levering was sneller dan verwacht en spullen waren onbeschadigd en zijn correct afgeleverd en in elkaar gezet!
Goed geholpen. Geen moment t idee dat je snel moest beslissen. Alle facetten goed belicht. Uitstekende verkoper. Geweldig dat hij ook niet te beroerd was om zijn collega te consulteren
Prettig geholpen door een medewerker met ervaring. Goed advies gekregen m.b.t. bijv. de vering, enz. En heel belangrijk, niet opdringerig. Kortom, een aanrader.
Foto's en informatie opgestuurd met de melding van de storing aan de stoel. Het heeft langer dan een maand geduurd voordat er een monteur kon komen die binnen 1 minuut constateerde dat het kinderslot er op zat. Waarom niet even telefonisch aangegeven dat dit een mogelijkheid was? Op zich bevalt de stoel prima!
Ik heb een hele goede bediening gehad,met vriendelijke winkelpersoneel in de winkel.
Kwaliteit goed
Goed geadviseerd en er werd tijd voor ons genomen.. levering iets later dan gepland maar keurig bezorgd en geplaatst. Wat betreft de nazorg/garantie heb ik gelukkig nog geen ervaring .
We werden professioneel geholpen in Utrecht,niets opdringerigs.
Goed
Klant onvriendelijk
Geachte Hans, we hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. U wilde de order annuleren en u vond het onredelijk dat dit niet kon zonder kosten. We kunnen uw gevoel begrijpen, maar wijzen u erop dat getekende orders bindend zijn in verband met reeds gemaakte kosten. Gelukkig is er een oplossing gevonden door het plaatsen van een andere order. We hopen dat deze keuze u goed bevalt en u nog lang kunt genieten van uw bank. Met vriendelijke groet Klantenservice Lederland.
Bank is geleverd met schade na het uitpakken waarbij een mes is gebruikt. kraakje in linker leuning. binnen een week was alles opgelost inclusief uitstekend herstel van de kras gemaakt door het mes. zitting kraakje is ook gelijk opgelost. ontevreden over de levering (leverende partij is ingehuurd) heel erg tevreden met hoe Lederland het heeft opgelost.
Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de bij Lederland gekochte meubelen. Het personeel is heel welwillend, maar het interne proces vanaf de totstandkoming van de order tot en met de aflevering en facturering moet tegen het licht gehouden worden.
Service is top
De verkoopster nam alle tijd, fijn
Prettig en professioneel geholpen
Bij Lederland wordt je op een prettige wijze geadviseerd. Er worden veel mogelijkheden aangeboden qua kleuren, materialen en kwaliteit. De producten zijn van hoge kwaliteit.
Prima
Nadat wij op zondagmiddag een fauteuil hadden besteld, kwamen wij er thuis achter dat het te snel was gegaan en hadden we spijt van onze aankoop. Dinsdag ochtend hierover gebeld met de vestiging in Utrecht. Alhoewel er in de eerste instantie gezegd werd dat de order nog niet in het systeem stond, konden wij de order niet meer annuleren en onze aanbetaling terug krijgen. Ja, het kon wel, tegen 30% van de aankoopsom, "want dat stond vermeld in de Algemene Voorwaarden". Meerdere mails verstuurd, zogenaamd aan de directie voorgelegd, maar men houdt vast aan het feit dat ze bij de aanbetaling ons de Algemene Voorwaarden overhandigd hebben. Bah bah. Voor ons geen Lederland meer in de toekomst.
Goedemorgen mevrouw Tersteeg, Wat vervelend om te lezen dat u een spijtaankoop heeft gedaan. We hebben zojuist telefonisch contact met elkaar gehad. Uit coulance hebben we u aangeboden om een tegoedbon te verstrekken waarmee u een andere keuze kunt maken. U geeft aan hier geen gebruik van te willen maken en u wenst alsnog de fauteuil te ontvangen. We gaan dit netjes voor u verzorgen en houden u op de hoogte over de voortgang van de order. We wensen u alsnog veel zitplezier toe. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Lederland
Wanneer men iets koopt beloven ze gouden bergen. Na de koop zijn de gouden bergen diepe kraters geworden. Zeer slechte behandeling van mijn klachten en abominabel service.
Geachte heer Calis, Graag reageer ik op uw melding. U heeft bij ons 5 jaar garantie op de bank, maar voor problemen die ontstaan door invloed van buitenaf heeft u een extra garantie gekocht. U heeft de melding bij dit betreffende bedrijf gedaan. Wij hebben begrepen dat de melding van de vlek laat is doorgegeven en daardoor dermate is ingewerkt in het leer, dat het niet meer te herstellen is. Wij hebben ook onze eigen leerexpert een beoordeling laten doen en hij heeft helaas dezelfde conclusie getrokken. We betreuren het dat u het anders ziet. Uiteraard zijn wij bereid met u na te denken over een andere oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Drie jaar geleden een bankstel gekocht, nu laat de toplaag los op verschillende plekken. Foto's gemaakt en deze naar de klantenservice gestuurd, kreeg een mail terug dat dit niet verholpen kon worden dat ik een nieuw bankstel voor de zelfde prijs mocht uitzoeken. Gisteren een uitgezocht in het filiaal Alexandrium netjes geholpen, top service van Lederland
SERVICE IS ZEER SLECHT ,MOOIE PRAATJES AAN DE TELEFOON. ONBELEEFD ,BEANTWOORDEN JE VRAGEN NIET. ZIJN NOG NIET KLAAR MET MIJ. er zal wel een mooi tegenverhaal komen, suc6 We spreken elkaar snel.
Mooi assortiment en personeel neemt alle tijd voor de klant. Volgens afspraak geleverd dn ook prima nazorg. Een blijvertje
Ik ben goed geholpen. Er is rekening met me wensen gehouden Nu nog afwachten op resultaat
bankstel gekocht in utrecht heel fijn geholpen namen de tijd voor je, een goede service Wij lopen hier a 25 jaar fijne winkel.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.