
goed geholpen in de zaak, alle gelegenheid om zonder enige druk een goede keuze te maken. goede voorlichting
In de winkel niet achter je aangelopen! Konden ons heerlijk oriënteren. Op het moment van vragen, goed bereikbaar. Prettige verkoop. Afleveren prima.
Wij zijn zeer prettig geholpen. Kregen goede adviezen en zijn heel blij met onze aankoop.
De levering duurde langer dan verwacht, maar we zijn blij met de bank.
Lekkere stoel uitgezocht, besteld en op tijd geleverd. Alles conform afspraak en prima kwaliteit.
Goede ervaring met Lederland. We werden geduldig en vakkundig geholpen. Levering prima verlopen, met veel service van de bezorgers.
Levering bank is al 3 weken over tijd. Als je een mail stuurt (2x) krijg je GEEN reactie.
Goedemiddag meneer Verspoor, Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Helaas moeten we concluderen dat uw order inderdaad een vertraging heeft opgelopen. In plaats van afgelopen week worden uw meubelen nu aankomende week in ons magazijn verwacht. De reden van vertragingen is helaas voor verschillende leveranciers onvermijdelijk. De huidige pandemie heeft grote gevolgen op voorraden en productiecapaciteit. We doen dagelijks ons uiterste best om alle klanten zo goed als mogelijk te informeren. Wel zijn, ook wij, vaak in afwachting van reacties van leveranciers. We vinden het wel fijn dat u het telefoongesprek op prijs stelde en begrip heeft voor de situatie. Lederland wil ook niets liever dan de meubelen bij de klanten afleveren. Blijf gezond! Team Lederland
Wij zijn zeer prettig geholpen door een fijn team. De levering was sneller dan verwacht en spullen waren onbeschadigd en zijn correct afgeleverd en in elkaar gezet!
Goed geholpen. Geen moment t idee dat je snel moest beslissen. Alle facetten goed belicht. Uitstekende verkoper. Geweldig dat hij ook niet te beroerd was om zijn collega te consulteren
Prettig geholpen door een medewerker met ervaring. Goed advies gekregen m.b.t. bijv. de vering, enz. En heel belangrijk, niet opdringerig. Kortom, een aanrader.
Foto's en informatie opgestuurd met de melding van de storing aan de stoel. Het heeft langer dan een maand geduurd voordat er een monteur kon komen die binnen 1 minuut constateerde dat het kinderslot er op zat. Waarom niet even telefonisch aangegeven dat dit een mogelijkheid was? Op zich bevalt de stoel prima!
Ik heb een hele goede bediening gehad,met vriendelijke winkelpersoneel in de winkel.
Kwaliteit goed
Goed geadviseerd en er werd tijd voor ons genomen.. levering iets later dan gepland maar keurig bezorgd en geplaatst. Wat betreft de nazorg/garantie heb ik gelukkig nog geen ervaring .
We werden professioneel geholpen in Utrecht,niets opdringerigs.
Goed
Klant onvriendelijk
Geachte Hans, we hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. U wilde de order annuleren en u vond het onredelijk dat dit niet kon zonder kosten. We kunnen uw gevoel begrijpen, maar wijzen u erop dat getekende orders bindend zijn in verband met reeds gemaakte kosten. Gelukkig is er een oplossing gevonden door het plaatsen van een andere order. We hopen dat deze keuze u goed bevalt en u nog lang kunt genieten van uw bank. Met vriendelijke groet Klantenservice Lederland.
Bank is geleverd met schade na het uitpakken waarbij een mes is gebruikt. kraakje in linker leuning. binnen een week was alles opgelost inclusief uitstekend herstel van de kras gemaakt door het mes. zitting kraakje is ook gelijk opgelost. ontevreden over de levering (leverende partij is ingehuurd) heel erg tevreden met hoe Lederland het heeft opgelost.
Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de bij Lederland gekochte meubelen. Het personeel is heel welwillend, maar het interne proces vanaf de totstandkoming van de order tot en met de aflevering en facturering moet tegen het licht gehouden worden.
Service is top
De verkoopster nam alle tijd, fijn
Prettig en professioneel geholpen
Bij Lederland wordt je op een prettige wijze geadviseerd. Er worden veel mogelijkheden aangeboden qua kleuren, materialen en kwaliteit. De producten zijn van hoge kwaliteit.
Prima
Nadat wij op zondagmiddag een fauteuil hadden besteld, kwamen wij er thuis achter dat het te snel was gegaan en hadden we spijt van onze aankoop. Dinsdag ochtend hierover gebeld met de vestiging in Utrecht. Alhoewel er in de eerste instantie gezegd werd dat de order nog niet in het systeem stond, konden wij de order niet meer annuleren en onze aanbetaling terug krijgen. Ja, het kon wel, tegen 30% van de aankoopsom, "want dat stond vermeld in de Algemene Voorwaarden". Meerdere mails verstuurd, zogenaamd aan de directie voorgelegd, maar men houdt vast aan het feit dat ze bij de aanbetaling ons de Algemene Voorwaarden overhandigd hebben. Bah bah. Voor ons geen Lederland meer in de toekomst.
Goedemorgen mevrouw Tersteeg, Wat vervelend om te lezen dat u een spijtaankoop heeft gedaan. We hebben zojuist telefonisch contact met elkaar gehad. Uit coulance hebben we u aangeboden om een tegoedbon te verstrekken waarmee u een andere keuze kunt maken. U geeft aan hier geen gebruik van te willen maken en u wenst alsnog de fauteuil te ontvangen. We gaan dit netjes voor u verzorgen en houden u op de hoogte over de voortgang van de order. We wensen u alsnog veel zitplezier toe. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Lederland
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.