
Alles naar wens gegaan
Prima verzorgd en geleverd. De mannen die de Bank en stoel leverde dat prima verzorgd gedaan
Bmw
9 september 2021 een bank besteld bij lederland Utrecht, in de winkel goed en prettig geholpen. Op 5 oktober 2021 bevestiging per mail ontvangen en een verwachte levering in week 50(13-18 dec) op 18 december zelf contact opgenomen met lederland distributie of er iets bekend was. Antwoord was even afwachten u krijgt bericht! Op 4 januari 2022 contact opgenomen met lederland zelf en de vraag gesteld waarom er geen communicatie is over de late levering. Medewerker gaf aan dat de communicatie hierover inderdaad beter kon en zou uitzoeken wanneer de bank geleverd wordt, "u krijgt hiervan bericht". Helaas is DAT bericht en de andere berichten nog steeds niet binnen gekomen. Ik heb zelf 12, 14 en 26 januari '22 gebeld en iedere keer hetzelfde antwoord en dezelfde uitkomst, geen bericht vanuit lederland. Uiteindelijk de bank op 10 februari binnen gekregen. En ja het is een mooie degelijke lederen bank. Mijn conclusie: Als je het niet erg vindt dat de communicatie vanuit lederland ZEER ZEER slecht is en je zelf achter de informatie aan moet dan kun je zeker prima terecht bij lederland voor een mooie lederen bank. De 5 garantie bij All in House service heeft al wel gelijk een mail gestuurd met het certificaat nummer en tips.
Mijn ervaring met de servicedienst zijn uitstekend. Lederland zelf schiet in mijn ogen ernstig tekort met betrekking tot de vlekken die er na een paar dagen zijn ontstaan. De "vlekkenverzekering" wilde ik al niet omdat ik van mening ben dat zij hun best doen om er onderuit te komen en dat bleek ook zo te zijn. Ik kon de oorzaak van de vlekken niet vaststellen en vervolgens gebeurt er niets er wordt niet eens een poging gedaan om het op te lossen.
Deskundig advies ben zeer tevreden
Vorig jaar mooie bank besteld en tja daar moet je lang op wachten. Gearriveerd altijd spannend want was het wel de kleur en zit de hoek aan de juiste kant. Alles leek top, tot wij de bank gingen inspecteren en twee beschadigingen tegen kwamen, die een brildragend persoon zonder bril had gezien. Tja waarom lever je hem dan uit. Ofwel je moet weer bellen en hopen op een snelle afhandeling. Helaas niet dus weer een maand kwijt. Bij het afleveren van de nieuwe herstelde bank hadden ze de bevestigingspunten verkeerd om geplaats of ik dit even wil oplossen. Ik heb dit gedaan want tja moet ik weer vrij nemen voor het ophalen/afleveren of een monteur op locatie ? Men belooft ook steeds te bellen maar in plaats daarvan mailt men. Daar je let je dan niet op en je wacht en wacht en wacht. Samenvattend de service afdeling van Lederland wat een fars....
Geachte heer Joolen, Wij hebben u diverse keren gebeld, maar geen gehoor gekregen. Wij hebben daardoor uw voicemail ingesproken en u een mail gestuurd om u toch te kunnen bereiken. Het was bij ons bekend dat de beugels aangepast moesten worden en we hadden dit graag voor u opgelost maar in goed overleg heeft u er voor gekozen dit zelf te doen. Helaas kregen we u daarna niet te pakken om te checken of dit gelukt was, vandaar de mail. Naar ons idee hebben we er alles aan gedaan om dit goed te doen. We vinden het spijtig dat u dit anders ervaart. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
We zijn keurig geholpen, fijne stoelen op tijd geleverd. Hoop dat we er lang plezier van hebben.
zie boven
Tevrede met m'n aankoop.
Zeer ruim opgezette zaak met heel veel keuze. Met kundige, hartelijke en aardige verkoopster Adrie. Ze is rustig en neemt ruim de tijd voor je. Ze was zelfs bereid om op een verlofdag te komen werken om onze bestelling af te ronden. Het leveringsproces is ook goed verlopen en de meubels zijn keurig en op tijd afgeleverd.
Beste familie Nijdam, Ook namens Adrie bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel zitplezier toe. Team Lederland
Alles o.k
Dank u wel! Veel woonplezier met uw nieuwe meubelen.
Zijn er heel goed geholpen. En zijn erg blij met onze bank. Hier hebben wij nog jaren plezier van.
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel zitplezier toe!
De stoelen, zeg maar fauteuils, en de bank zijn een aanwinst in ons huis. Na de eerste keer behandeld is het leer echt tot leven gekomen. We kunnen heerlijk zitten en in de relax stand is het lastig om je ogen open te houden. totale ondersteuning.
Leather couch late when especifically promised for Christmas as part of the sale. Ok I can emphatize because of Covid but looking at the comments this is a common issue What I am disappointed with however this couch the badly built and uneven . The left side is shaky and feels like it’s falling off. Friends come and they laugh, you spent 3400 euros on this 2 seater. Laughing as they shake on it. So embarassing I tried calling lederland. I need to know what to do. Do I not use use? Or a quick fix I can do? Send help pls? They promised me a call but nothing no call happened. Only a template email and say their suppliers will mail me back by 6 of March . That’s 6 weeks from now! Just for a response! And they specifically say it’s not a promise of appointment. Lots of excuse of pandemic in the mail but a call or a mail to explain and tell me specifically what to do can be done pandemic or not. A total lack of pride in their craft. I should have just bought from Aliexpress. This will be the same quality of service Caveat emptor. Many other better companies out there. Don’t fall into this trap.
Geachte Danny, We herkennen uw verhaal niet. Uw naam komt niet bekend voor. We willen graag met u in contact komen om te bekijken wat we voor u kunnen doen. We vragen u met de klantenservice te bellen, dan kunnen we u te woord staan. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Er werd ruim de tijd voor ons genoegen. En we zijn goed geïnformeerd
Fijn geholpen.
Twee jonge mannen kwamen de bank brengen. Van te voren werd er nog gebeld. Ook waren ze bereid om onze oude bank even buiten te zetten. Kortom goede service
We have waited for 28 weeks and we got damaged sofa. They promise to come and fix but we have not heard anything after 10 times call. I absolutely not recommend this company
Goededag meneer Rafieian, Bedankt voor uw review, maar wat vervelend dat u dit op deze manier ervaart. De levertijd is inderdaad door de Corona iets opgelopen. Onze klantenservice heeft zo goed als mogelijk iedereen hierover geïnformeerd, waaronder ook u. We begrijpen dat een verschuiving van levertijd vervelend is, maar dit is overmacht vanwege een de pandemie. Helaas is bij aflevering gebleken dat er een beschadiging zit op een poot. Op de dag van melding hebben we dit opgepakt en nieuwe poten voor u besteld. Wij hebben u daarover ook geïnformeerd. Zoals bij u aangegeven wordt er direct een monteur ingezet om de beschadigde poot om te ruilen. We betreuren het dat u een andere ervaring heeft dat wij. Desondanks wensen we u heel veel zitplezier toe. Team Lederland
Prettig geholpen in de winkel, goed advies. De bezorging was matig, lukte niet om afspraak te maken voor de levering. Geen reactie op mail. Voicemail bericht werd niet geantwoord. Uiteindelijk via de winkel wel gelukt.
Dat ik op de fabrikage moet wachten is Normaal, maar nadat het bankstel bij Jullie binnen is, moet ik nog vier (4) weken Wachten voor het bij mij geleverd word. Totaal belachelijk!!! En de expeditie is zeer slecht te bereiken
Geachte heer Blom, Bedankt voor het schrijven van een review. We hebben uw dossier geraadpleegd en zien inderdaad dat op de dag van ontvangst u, conform afspraak, een email heeft ontvangen dat de meubelen zijn ontvangen en u contact kunt opnemen voor het maken van een afspraak. Helaas is het zo dat de meubelbezorgers inderdaad met zeer volle routes zaten. We zijn opgeschaald naar meerdere wagens en ook de bereikbaarheid is verbeterd. Daarmee verwachten we dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Onze excuses dat dit langer dan gebruikelijk heeft geduurd. Desondanks wensen we u veel zitplezier toe met uw nieuwe meubelen. Team Lederland
Ik vind dat de bank zeeeer snel beschadigd, Krast erg snel, ook de nagels van mijn kleinkind van 6 maanden Aanbevelen, ja maar wel met bovenstaand verhaal
Zeer slechte bezorgdienst. Planners geven informatie niet door aan bezorgers. Bezorgen uren na afgesproken tijdvak (werd een avondlevering ipv van tussen 13.00 en 17.00 uur). Geen communicatie (hierover). Moest steeds zelf bellen naar de planners. Onvriendelijke bezorgers. Ook bezorging leenbank ging erg stroef. Ondanks deze leveringsperikelen tot nu toe zeer tevreden over de bank! Graag in het vervolg meer en betere communicatie en andere/betere bezorgdienst.
Wij zijn door Angelique heel erg leuk geholpen, zij was deskundig en dacht mee. Zag wat ons 'paste' en liet in een later stadium vakkundig haar licht schijnen over onze plattegrond van de kamer met de overige meubels op schaal, waardoor we, door met dingen 'te schuiven' een hele andere visie kregen over de mogelijkheden! Helemaal top! Inmiddels staan de meubelen een paar weken en we zijn heel erg tevreden!
Prima ervaring. Goed advies en een goede prijs
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.