
Duidelijk en netjes geholpen in de winkel. Levering was keurig en op tijd. Service was prima en netjes
het hele afspraken en contact met de afd vervoer een drama,zoiets nog niet mee gemaakt. wat je ook schrijft,totaal geen reactie,alles regeleb via de verkoop afd en dan nog,waardeloos Ik zit zelf zo,n 50 jaar in het transport,zowel int als nationaal,als wij dat zo doen,weet ik zeker dat ik niet meer bestaan had,het lijkt mij zeker geen reclame voor Lederland. als iemand van de familie belde,is je bank er al,word toch de naam Lederland genoemd. de ster,eigenlijk niet waardig is niet bedoeld voor Lederland maar wel voor de afd Vervoer
In de winkel werden we goed en deskundig geadviseerd. Keuze is reuze. Levering eerder dan afgesproken (helemaal niet erg). Afspraken werden goed nagekomen. Alle lof voor.............Lederland
Mooie bank gekocht die helaas binnen de garantietermijn kapot ging. De bovenplaat van de armsteun, die toch al wat kraakte bij het opstaan, brak volledig doormidden. De klantenservice maakt mij nog net niet uit voor leugenaar. “Het is niet aannemelijk dat dit is gebeurd bij het opstaan van de bank, hier is grote druk op uit geoefend.” Blijkbaar heeft Lederland een onrealistisch beeld van haar geleverde kwaliteit en een ronduit slechte klantenservice. Erg jammer. De rest is ons prima bevallen.
Geachte heer Veldkamp, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw dossier beoordeeld. Op de dag van melding hebben wij een offerte uitgebracht voor herstel. Helaas hebben we daar geen reactie op ontvangen. Indien u alsnog graag gebruik wenst te maken van dit voorstel vernemen we dat graag rechtstreeks van u per mail. Klantenservice Lederland
Wij hebben heerlijke lederen stoelen uitgezocht en we krijgen veel lovende berichten er over. Goede keus geweest.
goed geholpen ,en mooi op tijd geleverd.
De medewerkster was zeer kundig en heeft ons echt goed geholpen om een keuze te maken. Nu de stoel thuis staat moeten we er echter nog wel erg aan wennen hoe hij zit. Helaas over de levering niet erg tevreden. Zeer slechte bereikbaarheid en niemand die terugbelt. Meerdere keren moeten bellen om een afspraak te kunnen maken. Weinig keuze in leverdata of tijden.
Heel goed , meubels zijn mooi en zitten heerlijk.
Levering duurde redelijk lang, maar verder was alles in orde
Ik ben zeer tevreden met mijn eettafel stoelen. Precies wat ik zocht. Personeel zijn vriendelijk en ze nemen de tijd voor de klant. Ik kom zeker terug voor nog meer meubels.
Fijn personeel, en goede communicatie met de leverancier. Fantastisch geleverd
Goed geholpen in de winkel. Niets was teveel moeite om zaken te combineren en bij elkaar te zetten. Prima advies gekregen betreffende het materiaal. Alles is netjes en goed in de afgesproken week geleverd. Overall zeer tevreden over Lederland.
Good designs.. friendly team. Delivery on time Installation fast
De bank die ik gekocht heb zou met zitdiepte 51 cm geleverd worden, is met 53 cm geleverd. Daarnaast zit de bank absoluut niet goed, veel te hard. Ik krijg een doof en tintelend gevoel in billen en rug (heb daar op andere stoelen en banken, thuis en elders geen last van). Voor de zitdiepte wil Lederland komen kijken, de hardheid wordt afgedaan met het verhaal dat het vanzelf zachter wordt met inzitten. Dat inzitten gaat dus niet als ik last krijg van zenuwklachten. Ik heb geen vertrouwen in dat het beter wordt en de bank geeft inmiddels zoveel stress dat ik niet thuis kan/wil zijn en zoveel mogelijk mijn huis ontvlucht. Lederland is bereid om de bank te ruilen, maar dan verlies ik meer dan 1000 euro en het bedrag dat overblijft is veel te laag om een andere bank van uit te zoeken. Ik heb een laag inkomen, deze bank was al een hele uitgave en ik heb geen geld om nog eens zo’n bedrag uit te geven. Ik ben ondertussen zo gestrest dat ik ‘s nachts bijna door de stad ga zwerven om maar niet thuis te hoeven zijn. Lederland heeft hier geen boodschap aan, het gaat ze puur om de winst, klanttevredenheid is niet meer van belang, het geld is toch al binnen.
Beste mevrouw Huisman, Wij hebben afgelopen week contact gehad met uw begeleidster en hebben een oplossing aangeboden om u tegemoet te komen. Wij betreuren uw reactie. Onze voorkeur gaat uit naar rechtstreeks contact. Onze klantenservice is 5 dagen in de week bereikbaar. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Wij kochten 2 jaar geleden een showroom model bank waar 1 jaar ( IPV 2 jaar ) garantie op zat. Bij aankoop is ons verzekerd dat we een prima bank kochten die echt nog jaren mee kon. Dat hebben we ook gedaan! De bank heeft nu echter een probleem wat duidelijk een fabrieksfout is en dus los staat van het feit dat deze bank uit de showroom kwam. De bank ziet er verder nog als nieuw uit en is zeker geen afgeleefd ding. Lederland reageert niet meer op mails, telefoontjes om dit op correcte wijze op te lossen. Heel teleurstellend! Beter dus maar niet bij Lederland kopen!
Goededag heer Van der Ploeg, Wat ontzettend jammer dat u ontevreden bent over het verloop van uw service. U heeft begin 2020 een showmodel ontvangen met 50% korting en inclusief 1 jaar garantie. U heeft op 4 februari een service gemeld. Wij hebben hier dezelfde dag een voorstel voor herstel voor gedaan en uit coulance een korting hierop gegeven. Indien u alsnog gebruik wenst te maken van onze service, vernemen we het graag zodat we dit voor u in orde kunnen maken. Klantenservice Lederland
Prettig advies gekregen en aardige mensen
Zonder teveel in details te treden is de service voor sterke verbetering vatbaar. Alhoewel het euvel min of meer is opgelost blijft het zure gevoel. Kernwoord ONTEVREDEN.
Geachte heer Van Hessel, Uw dossier verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Er is een kussen aan u verkocht, waarvan wij ook een andere voorstelling hadden. Nadat dit is geconstateerd raakte we inderdaad in een fabriekssluiting en een lockdown, waardoor dit langer dan normaal geduurd heeft. Dit spijt ons en dit hebben we ook telefonisch aan u uitgesproken. Desondanks hebben wij uw gewenste armsteunkussen laten maken, waarbij Lederland alle kosten voor haar rekening heeft genomen. We betreuren het dan ook dat u alsnog dit gevoel overhoudt. Wij wensen u veel zitplezier van uw bank en het armkussen. Klantenservice Lederland
Alles was Top
Goede ervaring, op alle punten dik tevreden. Na de aankoop reeds te hebben gedaan, wilde we (na een nachtje slapen) toch nog iets veranderen. Was geen enkel probleem. Door Corona hebben we levering moeten uitstellen. Ook dat was geen enkel probleem. Ook de medewerkers van die de hoekbank thuis kamen brengen en plaatsen, waren uitermate vriendelijke en kundig. De aangeschafte hoekbank overtreft onze verwachtingen en zit fantastisch.
Levertijden zijn erg lang, ruim 3 maanden moeten wachten voor één elektrisch verstelbare stoel. Overigens verder wel een goede indruk van de winkel en de verdere afhandeling. Prima services in de winkel en een nette bezorging
In de winkel vonden wij de verkoopster opdringerig. Wij vonden een bank mooi maar er werd erg op aan gedrongen te beslissen, ook de te kiezen kleuren waren matig terwijl we wel de indruk hadden dat er meer mogelijk was. Er werd er niet op gewezen dat de bank ook in andere maten verkrijgbaar was. Resultaat, een te grote bank.
Deskundige en vriendelijke dame die ons hielp. Goede prijs verhouding. Correcte levering.
......
Goede service en een prachtige bank. Veel keuze qua kleur, leer etc.
De verkoper heeft ons prima geadviseerd. Ook heeft hij goede alternatieven laten zien waardoor wij uiteindelijk een betere keuze konden maken. Helaas was de levertijd veel te lang. Bijna zes maanden. De aflevering was echter keurig en professioneel.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.