Goede voorlichting, meedenken in oplossingen en vakwerk!

Vanaf het eerste moment goede, duidelijke en volledige informatie, tot alles naar tevredenheid is gelegd, goede communicatie en vakwerk. Zij weten waar ze over praten, van vloerverwarming tot vloerkeuze. Vragen worden beantwoord en bij twijfel over zaken, komen ze ter plekke kijken of het goed gaat. Hierdoor een fantastisch resultaat waar we jaren van kunnen genieten!! BEDANKT!!

• Garantie / nazorg

goede begeleiding en voorbereiding en prachtig resultaat

vanaf de offerte in de winkel tot aan het gewenste resultaat pas de factuur is vertrouwen hebben in je product. De medewerkers die de vloer hebben gelegd zijn vakkundig en services gericht. Afspraken worden nagebeld en per mail verzonden zodat je precies weet wat je wanneer kan verwachten. super!

• Garantie / nazorg

Zeer klantvriendelijk van begin tot eind.

Alles naar tevredenheid uitgevoerd zeer tevreden met het resultaat,kan Vloeren Concurrent iedereen aanbevelen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

No nonsens, prima kwaliteit.

Goede voorlichting en ontspannen sfeer bij de verkoop. No nonsens verhaal en heldere offerte. De montage van de stoffering verliep prima. Vriendelijke en deskundige medewerkers die zorgvuldig hun werk uitvoerden. Alle werkzaamheden in een keer goed zonder restpunten. Zonder meer een aanrader.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super goed geholpen van begin tot eind

Het proces duurde allemaal wat langer door wat tegenslagen tijdens de verbouwing. De dames van PVC Vloerenconcurrent hebben ons super geholpen met al onze vragen. Ook waren ze heel flexibel en paste ze alles aan zodat het allemaal uitkwam met onze situatie. Ze dachten graag met ons mee en dat was fijn, omdat we het af en toe zelf ook niet meer zo goed wisten. Communicatie was dus top van begin tot eind. Op de dagen van de oplevering hebben de mannen het top gedaan. Heel vriendelijk en namen de tijd om ons mee te nemen in wat ze aan het doen waren. We zijn enorm blij met het eind resultaat. Zeker een aanrader!

Toppers!

Bij ons liep niets zoals gepland: we hadden flink wat tegenslagen met het huis. De mensen van PVC vloerenconcurrent hebben altijd meegedacht en de planning meerdere keren aangepast. Wij zijn superblij met het resultaat!!

Fantastisch!

Vanaf het begin tot het eind zijn wij goed geholpen. Sandra gaf ons goed advies en de vakmannen hebben naast adviezen onze vloeren van boven naar beneden prachtig gelegd. We zijn er ontzettend blij mee! Groeten familie Diepenhorst uit Edam

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Prachtig gelegd en afgewerkt

We hebben een visgraat hout vinyl vloer laten leggen, wat prachtig is gedaan. Eerst geëgaliseerd en daarna zonder zichtbare naden naar wens gelegd. Het geheel is goed afgewerkt met plinten. Zeer professioneel uitgevoerd en erg vriendelijke en behulpzame werknemers.

• Garantie / nazorg

Zeer slechte communicatie en komen afspraken niet na.

Over de vloer ben ik zeer te spreken. Erg tevreden over! Over de communicatie daarentegen… Zeer slecht. Komen afspraken niet na. Zouden maandag langskomen voor de nieuwe plinten. Nooit gekomen. Vrij genomen voor niks. Bedrijf niet te bereiken via de telefoon. Kortom: Vloer is prima maar alles er om heen niet. Zeer ontevreden.

betrouwbaar bedrijf

kwamen alle afspraken na, of namen op tijd contact op als het iets later werd als afgesproken. vriendelijk deskundig personeel

Goede vakkennis en grootassortiment

Zie hierboven. Ook al jullie doorgegeven aan toekomstige buren

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Top bedrijf en vakkundig

Veel keuze in een ruime showroom. Eigenlijk teveel keuze maar uiteindelijk zijn wij geslaagd voor een prachtige pvc vloer. De voorbereidingen en de afwerking is echt super strak en zeer netjes gedaan. Wij raden de Pvc vloerenconcurrent zeker iedereen aan.

Vakbekwaam

Via familie met de firma in contact gekomen. Waren allen zeer enthousiast. Allemaal prachtig gelegde vloeren. Ook onze vloer is nu gelegd. Ook wij zijn enthousiast over de gelegde vloer. Zeer vakbekwame mensen. Wij zijn er heel blij mee.

Geweldig werk geleverd

Ik ben zo tevreden over PVC Vloerenconcurrent, een bedrijf wat met je meedenkt en een vloer waar van alles aan mankeert, prachtig repareert om daarna pvc te kunnen leggen. Bedankt voor het mooie werk.

Goede prijs, top gelegd!

In 2015 hebben we de bgg van ons huis laten bekleden met PVC door de PVC-vloerenconcurrent, wat toen nog een redelijk kleine zaak was met aandacht voor de klanten. Nu in 2022/23 de 1e verdieping laten bekleden met PVC door de PVC-vloerenconcurrent en nu een grotere zaak meer personeel maar nog steeds met aandacht voor de klant. Net zo tevreden als de eerste keer, mooie vloer maar vooral TOP gelegd!

Heel prettig geholpen

Prettig geholpen door mensen die verstand van zaken hebben, goeie adviezen gekregen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

tevreden met de oplevering en de communicatie

bij ons is een vloer geplaatst met de bijbehorende werkzaamheden van egaliseren. We waren er klaar voor, 4 dagen met daarin een weekend niet in de woonkamer. Maar omdat het goed vlot liep en er prima werd gecommuniceerd konden we de zondag van het weekend toch op de ge-egaliseerde vloer lopen en dus hadden toegang tot onze tuin, dat was top. Ook de afwerking en het meenemen van al het vuil wat er bij komt kijken voelt luxe en natuurlijk zijn we blij met het eind resultaat!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Onwijs goed geholpen en gezellig personeel in dienst

De pvc vloer is super strak erin gelegd en wat is het mooi geworden ! Alles is helemaal naar wens verlopen en de levering en afhandeling was sneller dan gepland !

• Garantie / nazorg

zeer professioneel, duidelijk en komen afspraken na

Wij hebben 2 pvc vloeren bij de pvc concurrent gekocht: voor de begane grond en de hele 1e verdieping van het huis. Het resultaat was zeer mooi. We waren zeer onder de indruk van alle mensen die ons hebben geholpenin het kiezen, voorbereiden, meedenken en uiteindelijk installeren van de vloer. Zeer vakkundig. een vraag is niet snel te veel, even een zak extra hs40 zoals aanbevolen ophalen geen probleem. Dit bedrijf bevelen wij graag aan. Natuurlijk moet je op tijd zijn en wil je goed advies, probeer dit dan op een rustiger moment in te plannen in de winkel. bedankt allemaal en wie weet komen we elkaar weer eens tegen..

Geweldig meedenkend bedrijf

Er waren veel problemen met de basis vloer maar deze zijn perfect opgelost door het team van de PVC vloerenconcurent.

• Garantie / nazorg

Fijn contact en zeer behulpzaam met topservice

• Garantie / nazorg

Vakkundig, flexibel en een fantastisch resultaat.

Alles is zeer voorspoedig verlopen en de vloer ligt er prachtig bij. Zelfs eerder geplaatst dan in eerste instantie gepland. Top geregeld en ik zou het zo weer doen.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Ervaring? Te goed om in 1 zin te beschrijven

Pvc concurrent waar zit dat klinkt raar, maar wij hebben geen stap in de winkel gezet. We wisten welke vloer we wilden, offerte gevraagd. Hadden we zo. Was scherp. Dus verder alles met de dames Sandra en Amanda per telefoon of mail geregeld. Wat tegenslag gehad met onze zand cement vloer. Planning uitstellen. Allemaal geen probleem, kon heel makkelijk. Werd nog lekker mee gedacht ook door de dames. Vloer gaat maandag gelegd worden, mar twijfel er niet aan dat dit ook helemaal goed komt. Top bedrijf met leuke gezellige mensen die we nog nooit gezien hebben, op Mark na. En nee wij hebben geen aandelen, zijn gewoon heel tevreden over de service, het contact en alles er om heen. Als 6 sterren kon dan kregen ze die. Groet, Marcel en Brenda Petten

• Garantie / nazorg

Zeer goed snelle levering en perfecte montage.

Uitstekend.

Goede service, bekwaam personeel

Onze ervaring is zeer positief. Duidelijke en snelle communicatie. Ontzettend goed geholpen in de showroom en de mannen die de vloer legden waren ook erg aardig.

Over PVC Vloerenconcurrent

De mooiste, meest uitgebreide en gezelligste showroom van Nederland? Die staat in Zwaag! Ben je toe aan een nieuwe vloer? En heeft PVC je voorkeur? Of juist niet, maar ben je toch nieuwsgierig naar alle mogelijkheden? Dan zien we je graag in onze showroom waar je kennis kunt maken met de verschillende mogelijkheden van PVC Vloeren, de voordelen ervan en uiteraard ons uitgebreide assortiment. De koffie staat altijd bijna voor je klaar, want deze zetten wij vers! Bij ons slaag je altijd!

Over CBW Erkend