prettig geholpen, en binnen 10 minuten onze eetkamerstoelen gekocht.
Wij zijn heel tevreden bij aankoop en bezorging en plaatsen .
Goede behandeling door Verkoper van Kemenade. Een teleurstellende ervaring met Montel.Door bank van 2000 euro gezakt. 3 veren in één keer gesprongen. 5 jaar oud. Zelfde klacht werd behandeld bij programma van Kassa in 2016. (ben 80 + geen kinderen dus) Dus heb goede hoop met deze aankoop bij Casba.
Het enigste wat we niet erbij kregen was een gebruiks info over de stoel en de oplader die erbij zit . Vriendelijke groet J.Mulder
Wij hebben een bank gekocht bij de casba. We hebben een andere opstelling uitgekozen dan in de winkel maar zijn niet gewezen op het feit dat de kussens in de hoek niet symmetrisch door zouden lopen. Dit was wel waar we de bank op uitgekozen hebben (strakke bank). Hier hebben we bij levering gelijk melding van gemaakt. Je moet je dan wenden tot de klachten afhandeling. De verkopers uit de winkel kunnen dan niks meer voor je doen, zij zijn alleen voor de verkoop. De verkoopster adviseerde een klacht in te dienen. Dit communiceert al niet fijn. Daarnaast hebben we na drie weken al melding gemaakt van het sterk verkleuren van de bank en de hoekzitting zakte al in en de stof lubberde. Hierop is er een monteur gestuurd. In de brief werd al gelijk gedreigd dat als de klacht ongegrond was wij 150 euro moesten betalen. De verzakking werd opgelost met een extra opvulling waardoor de hoog nu hoger is dan de rest van onze (strakke) bank. De verkleuring werd niets meegedaan. De klacht over dat de hoek niet netjes doorliep qua kussens liep nog. Uiteindelijk is er een toezegging gedaan voor twee nieuwe kussen. Na tweemaal de verkeerde kleur te leveren (die ik zelf elke keer langs moest halen) hebben we de juiste gekregen maar omdat onze bank zo erg verkleurd is passen ze er niet bij. Dit hebben we kenbaar gemaakt en is er opnieuw een monteur gestuurd. Deze monteur gaf toe dat de vulling in de hoek niet mooi opgelost was en dat verkleuring te erg was, helemaal vergeleken met de later geleverde kussens en adviseerde opnieuw bekleden. Wij waren blij met die uitspraak. Hierop kregen we na een tijdje antwoord van casba dat de bank wel bij zou kleuren en ze niks zouden doen. Dit bevreemde ons en hebben hierop geageerd. Eerst dreigen ze met als de klacht niet gegrond is dan kost het ons geld. Nu adviseert hun monteur opnieuw bekleden en stappen ze daar gewoon overheen. Hierop kreeg ik een mail terug met het antwoord dat ze bij hun standpunt blijven en uit coulance een korting willen geven van 35% als ik een nieuwe bank uit wil zoeken.
Wij hebben u inmiddels gesproken. Het gaat om een stof van katoen. Deze stof is totaal ongeschikt voor de ruimte (serre) waar de bank staat. Wij hebben volgende week woensdag een afspraak staan voor het maken van een nieuwe keuze uit ons stoffen assortiment. In eerste instantie gericht op kleur vastheid. Wij gaan het probleem samen met u oplossen.
In de winkel een ruim assortiment matrassen (dat was ons doel), bij het bepalen van de keuze werden we bijgestaan door een medewerkster die ons snel bij de juiste matrassen bracht. De levering was op de afgesproken tijd en netjes.
Keurig op tijd. 3 kwartier van te voren gebeld dat ze komen. Zelf uitgepakt en alles in prima staat geleverd. Alles van begin tot eind soepeltjes geregeld. Grote Klasse aanrader !!
Aardige verkoopster, snelle levering, geplaatst waar je het wilde en alle rommel (verpakking) wordt weer mee genomen. Top
Verkoop keurig en de aflevering gisteren helemaal prima. garantie en nazorg heb ik nog geen ervaring mee
Zeer prettig geholpen bij aankoop. Binnen 15 dgn bezorgd door zeer aardige mensen ( ik had visite en die zeiden wat een beleefde en nette mannen ) 👍👍👍 vond ik ook.
Prima geholpen in de winkel. Doordat ik zelf belde (was nodig omdat ik een datum nodig had om iets te plannen) wist ik wanneer er geleverd werd. Pas een dikke week later werd ik gebeld door de planning om weer een datum af te spreken. Dus er was intern blijkbaar niet goed gecommuniceerd en ik had het blijkbaar dus later geweten als ik niet gebeld had. Verder geen punt overigens, wat mij betreft. De dame in de showroom was kundig, maar ik vind de showroom wel wat oubollig.
ontzettend goed te woord gestaan, gerichte keuze gemaakt, mooie producten
Goede uitleg, goed geholpen, snel geleverd, netjes geholpen bij het opbouwen
Correct en goede produkten Niet echt goodkoop Maar zeer tevreden
Bij aflevering niet vermeld waar de poten van de feautuils zich bevonden. Chauffeur gebeld op zijn 06. Toen kregen wij te horen dat ze onder de stoel verpakt waren. Bij zelf plaatsing van de poten moest ik de nietjes die onder de stoel de stof bij elkaar houdt zelfs nog bij iedere stoel (ik had er 3) verder in de stoel vastzetten. Er zaten een behoorlijk aan tal niet goed vast
Wij hebben u nog even gebeld en onze excuses aangeboden voor de rommelige levering. Hier leren wij van. Daarom vragen wij u ook om ons te beoordelen. U vond het fijn om nog even persoonlijk gebeld te worden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Prima geholpen in de winkel. Leuk assortiment. Duidelijke facturatie. Wel lange levertijd maar de uitloop werd naar behoren gecommuniceerd. Levering en montage verliep uitstekend. Fijn dat de chauffeurs even belden dat ze onderweg waren. Kortom: erg tevreden.
Heel goed
Prima
Ik heb bij trendhopper een schitterende bank aangeschaft. Toen deze 3 dagen later in de aanbieding kwam was na 1 telefoontje de prijs aangepast. De bank werd op tijd geleverd en de bezorgers namen toen ik het vroeg de oude bank mee terwijl dit niet afgesproken hadden 😊. Topservice dus!
Perfect. Zelfs de later via de website bestelde kast werd tegelijk geleverd.
In de winkel zijn we goed geholpen bij de verkoop van een bank eind mei. Omdat wij moesten wachten op de maten van de nieuwe woning is de verkoop in half juli bevestigd, zodat de bank eind oktober geleverd kon worden. Begin oktober ontvang ik een email dat er vertraging is ontstaan bij de bestelling. Na telefonisch contact blijkt de levering op 1/11 toch mogelijk. Dit wordt schriftelijk bevestigd. Ik ontvang een bevestiging met bezorgtijden en een email van het bedrijf welke mijn bank heeft behandeld. Op 1/11, de dag van bezorging, wordt er gebeld met de mededeling dat de bank niet geleverd gaat worden. Geen excuses, geen aanbieding voor een alternatief. Een fout kan gemaakt worden, maar er werd totaal geen empathie getoond. Service heb ik hoog in het vaandel. Dit deed de das om. Heel jammer!
Wij hebben u als nog gebeld en onze verontschuldigingen aangeboden. Dit kon u gelukkig waarderen. Technisch is alles goed gegaan en bent u steeds geïnformeerd door ons. Wat u heeft gemist een stukje gevoel bij de voor u vervelende kwestie. Wij hebben een dag later nog een leenbank naar u gestuurd. U bent nu tevreden zei u ons zojuist. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Prima ervaring opgedaan bij het kopen van onze nieuwe bank. Fijn contact, goed geadviseerd en afspraken zijn prima nagekomen. En de bank zijn we ontzettend blij mee!
Prima (deskundig) advies, aandacht en tijd gekregen van Mary. Zij weet waar ze het over heeft. Ze heeft bonuspunten verdiend. 😀
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.