Wij hebben u nog even gebeld. Het zat afgelopen maandag behoorlijk tegen voor onze monteurs. U bent twee keer gebeld dat het later zou worden. Om 5 voor 3 bellen dat we 3 uur niet gaan redden had u liever anders gezien. Als wij eerder gebeld hadden, kon u nog een boodschap tussendoor doen. Excuses hiervoor! Dat had slimmer gemoeten. U kon ons telefoontje zeer waarderen. Wij hebben iets geleerd van u. Wij wensen u veel plezier met uw mooie zitmeubelen.
Over het algemeen positief. Helaas is de kast wat strak tegen de muur geplaatst zodat een stopcontact niet gebruikt kan worden. Advies is om op voorhand te vragen of dit mogelijk een probleem zou kunnen zijn. Verder was de monteur nogal kortaf bij het afrekenen. Het kan geen kwaad om wat vriendelijker te zijn bij het incasseren.
Vervelend dat de kast half voor een van de 2 stopcontacten staat. Dit is veroorzaakt door een inschattingsfout tijdens de montage. De deuren bleken wat verder uit te wijken als vooraf ingeschat. U heeft ons aangeboden het zelf op te lossen. U moet dit nog gaan doen. Wij hebben u nogmaals aangeboden de kast voor u te verplaatsen. U kunt er dus nog op terugkomen. Bij het afrekenen liep het niet direct goed omdat de chip niet goed werkte. Alles bij elkaar helaas niet zoals wij het graag voor u doen. Onze excuses hiervoor. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Het geheel is erg goed. Mooie showroom!!
Goede orderafhandeling en bezorging
We zijn heel goed geholpen en ook geadviseerd. Service van het bezorgen helemaal top. Jongste bezorger wilde zelfs nog de deur terug hangen....ben blij met de levering van mijn nieuwe bank hij is supermooi....
Perfecte service
Van aankoop tot plaatsing is alles prima en netjes verlopen.
Bij het ophalen van mijn eetkamerstoelen in het magazijn was men vergeten de ziitngen en rugleuningen mee te geven. Omdat ik zelf met griep op bed lag en al iemand de stoelen had laten ophalen belde ik om te vragen of deze eventueel gebracht konden worden. Dat kon niet,wat logistiek misschien wel moeilijk is, maar vond het niet zo servicegericht ,vooral omdat ik in Leiden woon. Werd wel vriendelijk geholpen bij het ophalen!
Wat vervelend dat u terug moest komen omdat wij niet in een keer alles aan u meegegeven hebben. Vrijdag waren al onze bezorgers al naar huis. Wij hebben u aangeboden het maandag kosteloos te bezorgen. U wilde graag sneller, wat wij begrijpen. Ik vind het jammer dat wij intern niet iets creatiever zijn geweest om u sneller te helpen. Onze excuses hiervoor. U kon waarderen dat wij er op terug zijn gekomen. U bent tevreden. Wij wensen u veel plezier met uw stoelen.
Betreft een aankoop bij Montel afdeling
Goede adviezen en vriendelijk personeel mijn woonwinkel
Alles ging goed met uitkiezen van de bank en de bezorging. Er werd verteld dat er geen sierkussens bij werden geleverd. Dus bestelde ik er twee bij. Maar bij levering kreeg ik er vier. Ze zaten er dus wel bij. Nadat ik dat had gemeld bij de winkel, kreeg ik mijn geld terug. Super natuurlijk. Goede service.
Bezorgers werken netjes. Wij zijn zeer tevreden. Ze namen alle verpakkingen weer mee.
prima bezorging. Goed te volgen via mail. Tijdens verkoop in winkel: vervelend dat de verkoper met steeds weer nieuwe zaken aan kwam dragen om het meubel nog meer te verbeteren (en dus vooral duurder te maken). Onprettig. Je krijgt dan het gevoel een mindere kwaliteit te kopen.
Wij hebben u nog even gebeld. U had uw keuze op een gegeven moment gemaakt. Jammer dat de verkoper dit signaal niet kon waarnemen. Kan gebeuren. Gelukkig hebben wij het vertrouwen dat u toch had niet beschaamd en bent u gelukkig met uw zitmeubelen. Wij danken u voor uw beoordeling wij leren graag van onze klanten. Veel plezier met uw aankoop!
Uitstekende ervaring in zijn totaliteit
Goed geholpen, steeds goed geinformeerd, zeer netjes afgeleverd
Op de organisatie van de levering na zijn wij zeer tevreden. Nadrukkelijk hier aan toegevoegd: niet de fysieke aflevering.
Wij hebben u nog even gebeld. U was niet thuis omdat u de mail niet ontvangen heeft. Er stond een vreemd email adres in ons bestand. Dit is eigenlijk hetgeen u ons nu duidelijk wil maken. Door het welles nietes met onze planning over dit onderwerp zijn er onnodig veel woorden vuil gemaakt. Onze excuses hiervoor. Gelukkig zegt u mij nu dat u voor 90% tevreden bent. Wij bedanken u voor uw opmerking en wensen u veel plezier met uw aankoop.
Levering 2 x uitgesteld, we hadden er geen haast mee. 8 of 10 weken maakt dan ook niet uit. Over de kwaliteit of evt. garantie valt nu nog niet te oordelen omdat we het product net in huis hebben!
We hebben een dressoir besteld wat in de showroom 200 euro duurder was, in de sale, dan op internet, het scherm van H&H wat in de winkel staat. We moesten 2 medewerkers die met elkaar aan het praten waren onderbreken voor info. We kochten een dag later het dressoir. Toen werden er afleveringskosten gevraagd omdat het een afprijzing betrof. Later via de mail aangegeven dat als ik het dressoir via internet bestelde, de levering gratis zou zijn. Ik zei dat ze de winkels zo wel op kunnen heffen. Daar kijken en op internet bestellen dan maar....... Hij is wel gratis thuisbezorgd maar de medewerkster bleef zeggen dat een showroommodel wel leveringskosten met zich meebracht. Wel vreemd. ShowroomDressoir 200 euro duurder dan een nieuwe (laten) bestellen. Tot 2x toe gezegd dat dit niet klopte. 3weken later lag het kaartje met de foutieve prijs op het dressoir in de winkel. Voor ons goed afgehandeld maar toch.....bijzonder.
Wij hebben u nog even gebeld. De prijs op internet en de prijs en de winkel waren niet met elkaar in harmonie. Onze excuses hiervoor. Zoals u al aangeeft heeft u uiteindelijk de laagste prijs en gratis bezorging van ons gekregen. U kon dit gelukkig waarderen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop
alles naar tevredenheid gebeurd en gedaan.
het ging niet meteen goed met het pinnen thuis (storing bij de bank, bleek achteraf) maar de monteurs bleven heel rustig. dat was erg fijn!
alles oké
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.