
Good customer expérience so far. We had to be patient 16 weeks to receive our couch but we are happy with it. The delivery guys are very friendly. I recommend.
De levering was zeer goed en lekker op tijd de monteur was ook op tijd als is goed gegaan dankjewel er voor
Mooi product
De stoelen die besteld waren, zijn keurig op tijd en volgens afspraak afgeleverd, uitgepakt en geinstalleerd. De ingeleverde oude stoel is meegenomen. Hartelijk dank hiervoor en wij hopen de komende jaren van de stoelen te genieten
Onze ervaring met verkoop en aflevering was zeer goed
Wij werden zeer vriendelijk geholpen
positief
Alleen de onderkant van de tafel is niet netjes afgewerkt, waardoor je als je je benen over elkaar doet jezelf kunt bezeren, of zoals bij mijn kleindochter een scheur in haar panty opliep. Die scherpe randen hadden wel even behandeld kunnen worden, ook al is dit de onderkant van de tafel.
Goede service en Top kwaliteit meubels
Jarenlang zelf in de meubelen gewerkt en nu voor het eerst meubelen gekocht bij een collega waar ik keurig bent te woord gestaan en uitstekend geadviseerd met veel kennis van zaken.
Alles is correct verlopen.
Op tijd Goede communicatie Fijne werkmannen Alles opgeruimd en op z’n plek gezet Super
de levertijd was lang, dat was bekend, maar het kwam goed
Fijn bedrijf klantvriendelijk en deskundig geholpen. Persoonlijke aandacht
heb er niks op aan te merken netjes geleverd en de stoel bevalt prima
Goed geadviseerd over aanschaf relaxfauteuil. Werd nog eerder geleverd dan verwacht! Aflevering was prima en rommel werd meegenomen. De geadviseerde fauteuil zit heerlijk.
Ben prima geholpen bij mijn aankoop Box spring.
Handig dat je via inloggen kan zien wat status is, bank kwam wel 4 weken voordat voorspelt was. Dit hadden wij toch niet verwacht dat dat klopte. Had liever bij aankoop al preciezere datum doorgekregen of rond afgesproken datum. Het is ook nooit goed he.... Nu oude bank moeten weggooien omdat op zo'n korte termijn niemand gratis bank wilde ophalen. Hebben al veel bij Trendhopper gekocht. Jammer dat stof en kleur niet op een andere bank zat (van de stalen) en ook het pootje nergens
Zeer klantvriendelijk in de winkel en bestelling en aflevering goed geregeld.
Goed advies, ruime keuze
Ondanks dat het niet de eigen bezorgers van Casba waren (ik woon niet om de hoek, dus ze zullen zijn ingehuurd) is onze gigantische bank professioneel geplaats en is al het plastic en karton retour gegaan. Daarbij is onze bank ook nog eens een maand eerder geleverd dan gepland! Als ik verder nog wat voor mijn woning nodig heb, ga ik zeker weer naar Casba toe. Bedankt Bjorn voor je advies en geduld. Met vriendelijke groet, Stephan Evers
Mijn meubels zouden pas half januari komen maar kwamen al half december. Vergde enige improvisatie met de oude meubels maar ik werd op tijd op de hoogte gesteld. De aflevering was snel, vakkundig en heel snel stond alles op zijn plek.
Al meerdere decennia kopen wij onze meubels bij Casba/Trendhopper Zoeterwoude. Naast een zeer ruim en hedendaagse aanbod worden we ook altijd goed geholpen door de verkoop medewerkers. Daarnaast, vele andere bedrijven zeggen service te verlenen, maar als puntje bij paaltje komt, zijn ze nergens te bekennen. Bij Casba/Trendhopper Zoeterwoude echter nog niet…, tot recentelijk…. Na zeer goed geholpen te zijn door de verkoop medewerkster (mevrouw Schaap) meerdere bestellingen geplaatst. Gedurende de levertijd meerdere malen contact gehad met de Klantenservice en daar merkte ik al dat het in de communicatie niet altijd even klantvriendelijk meer ging als voorheen (m.u.v. Mirjam), maar het is nog steeds beter dan bij andere bedrijven. Bij de levering en montage raakte een lijst beschadigd. In de eerste instantie werd mij door de monteur en de klantenservice verteld dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid was, terwijl ik de monteurs had gevraagd of er voldoende ruimte was. In eerste instantie teleurstellend, want bij Casba/Trendhopper Zoeterwoude van elke medewerker altijd het gevoel gehad van “klant is koning”…. Gelukkig echter, na wat emails te hebben uitgewisseld en een telefoongesprek met het afdelingshoofd van de Klantenservice (die trouwens zelf contact had gezocht), mijn reclame naar tevredenheid kunnen oplossen, waarmee het vertrouwen weer terug is! Ik hoop dan ook dat dit zo blijft en dat ook onze kinderen wanneer zij hun meubels gaan uitzoeken aldaar, dezelfde service zullen (blijven) ontvangen.
Wij hebben u nog even gebeld. Wat vervelend dat er een schilderij beschadigd is bij de bezorging. Onze bezorgers hebben nog wel overleg gehad met hetgeen u moest verwijderen bij de bezorging. Het schilderij is daarbij over het hoofd gezien of zodanig ingeschat dat het niet in de weg hing. Waar gewerkt wordt gaat er wel eens iets fout. Wij willen onze klanten graag tevreden terugzien en vergoeden u daarom uit coulance het schilderij. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u als vaste klant graag weer terug in een van onze mooie woonwinkels.
Originele beoordeling
Tijdens, en ondanks dat ik van tevoren heb gevraagd of er voldoende ruimte is of dat er nog meer ruimte gecreëerd moet worden, is er tijdens het neerzetten van de kast onderdelen een lijst op de muur beschadigd geraakt. Bij mijn reclame hierover bij Casba, in tegenstelling tot wat ik gewend ben en wat ik verwachte, is de eerste reactie… (gevoelsmatig): Eigen schuld, dus sorry niet ons probleem… Het is jammer dat Casba/Trendhopper het nieuwe normaal ook in dit (lage) niveau van service toestaat. Ik heb zelf ook ooit bij Casba gewerkt en heb tot nu toe service bij Casba/Trendhopper Zoeterwoude altijd (als vanouds) uitblinkend gevonden (sales uitgesloten alsnog). Geen reden dus om jullie te blijven aanbevelen….
Wij hebben u nog even gebeld. Wat vervelend dat er een schilderij beschadigd is bij de bezorging. Onze bezorgers hebben nog wel overleg gehad met hetgeen u moest verwijderen bij de bezorging. Het schilderij is daarbij over het hoofd gezien of zodanig ingeschat dat het niet in de weg hing. Waar gewerkt wordt gaat er wel eens iets fout. Wij willen onze klanten graag tevreden terugzien en vergoeden u daarom uit coulance het schilderij. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u als vaste klant graag weer terug in een van onze mooie woonwinkels.
Mijn ervaring is positief, correcte aflevering.
Op 17 september een 2-zitter van een bekend merk gekocht bij de Casba. Verkoopster was vakvrouw en kon alles goed uitleggen, toelichten en administratief verwerken. Levertijd zou rond de kerst zijn maar kon uiteindelijk veel eerder, namelijk 25 november. Meubel niet goedkoop maar van een goede, degelijke kwaliteit. Bezorging verliep vlot en conform transactie werd mijn oude bank netjes afgevoerd.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.