keurig geholpen en geïnformeerd. Alles op de juiste tijd netjes bezorgd en veel informatie vooraf over bezorgtijd; zelfs nog nageteld
Op alle onderdelen een zeer prettige en professionele behandeling en advies. Geen opdringerige verkoper maar een prettige begeleider. Ook het ruilen van het matras (te hard) conform afspraak ging probleemloos.
Bezorging netjes. Echter montage niet goed gebeurd. Schroef van stoel uitgeboord en niet meer gemonteerd. Ook niet door monteurs mede gedeeld.
Bedankt voor u melding. Wij hebben zoals u inmiddels weet een nieuwe frame voor u in bestelling gezet. U hoeft zich verder geen zorgen te maken. Wij gaan dit oplossen. Alvast veel plezier met uw aankoop.
Ik kocht een showmodel bank en vroeg nog of de 2 kussens erbij hoorde. Het antwoord was JA. MAAR nadat ik de bank had gekocht en was weggegaan belde ze, sorry foutje, prijs op het prijskaartje klopte niet EN de 2 kussen hoorde er niet bij....of nog ff 100 euro extra wilde betalen. Nee dus, ik vroeg het nog!! De bank is gebracht zonder kussens die in dezelfde stof waren dus wat moet de winkel er nog mee?!? Een foutje is menselijk maar een fout prijskaartje en een mondelinge afspraak niet nakomen kan er bij mij niet in! Het gaat hier niet om een pakje boter, bijzonder kinderachtig!! Misschien jullie nieuwe medewerkers beter begeleiden in de toekomst om teleurstellende klanten te voorkomen?
Wij hebben u inmiddels gesproken. Wij hadden exclusief kussens moeten vermelden op de prijskaart. U krijgt de kussens nu gratis. Gelukkig bent u weer tevreden. Veel plezier met uw aankoop.
mooie zaak en de meneer die ons heeft geholpen was zeer deskundig en dacht mee in oplossingen.
Mijn eerste ervaring met Casba is ok
Jammer dat er in de afdeling van Rivièra maison geen verkoopster stond.
goed geholpen in winkel, bezorging correct en op tijd (eerder dan was aangegeven). Bij montage is 1 schroef onder bank vergeten aan te draaien, hebben we zelf gedaan. Verder alles in orde.
Wij waren zeer tevreden over alles. Tot het moment dat de twee bezorgers een grote bank en stoel bij ons in de woonkamer neerzetten en doodleuk vertelden dat ik het verder zelf in elkaar moest zetten!!! Zo stond het op de bon. Ongelooflijk. Waardeloos dat men tijdens de aanschaf ons niet gewezen heeft op het feit dat het zo zou worden afgeleverd en nog veel slechter dat de bezorgers, die er niets aan kunnen doen, nu met boze verontwaardigde klanten worden geconfronteerd. Dit is duidelijk een verbeterpunt voor uw organisatie!!! U dient uw klanten goed te informeren en......de geweldige mensen die de zaken bezorgen te beschermen. Dat is uw plicht als leverancier en als werkgever. De twee bezorgers van uw bedrijf zijn fantastisch en hebben ons geweldig geholpen door de spullen toch in elkaar te zetten. Deze twee mensen verdienen een pluim en een salaris verhoging, maar bovenal dient de directie van Casba wonen zijn verkopend personeel duidelijk te instrueren over hoe de klanten te informeren over de al dan niet ter plaatse te leveren montage mogelijkheden. Vriendelijke groet Bens van Altena 06-22720286
Onze verkoper heeft u gebeld. Hij wist precies wat er afgesproken is tijdens de verkoop. Nu is gelukkig alles duidelijk voor u. Veel plezier met uw aankoop.
In de winkel ben ik heel leuk en goed geholpen door Margriet Berg. Het was voor mij verrassend dat bepaalde zaken hier wel konden. Ik was n.l. ook al in Nw.hout geweest. Toen ik ook nog voor een bepaald bedrag korting kreeg en mijn oude bedden meegenomen zouden worden, was de koop gauw gesloten. Ook zijn alle afspraken keurig nagekomen en ben ik nu met mijn nieuwe slaapkamerameubelement en toebehoren heel tevreden.
Jammer dat de levertijd zo lang is. Voor de rest prima!
winkel personeel vriendelijk,en de bezorgers ook
Over de levering hebben we niks te klagen. Deze was snel en correct. Complimenten voor de klantenservice! Het gaat vooral om het product. We vinden deze slecht afwerkt, zeker voor het geld wat t gekost heeft. De boorgaten waren op veel plaatsen scheef voorgeboord, de poten moesten vlakbij de rand erop geboord worden (risico van doorscheuren door best grote schroeven die waren meegeleverd), de schroeven waren iets te lang (paste net) en de beschrijving/handleiding ziet er erg goedkoop uit. Zeker voor zijn dure kast. Al met al geeft het ons een nare nasmaak wanneer we naar de mooie kast kijken. Hopelijk kunt u ons ergens tegemoet komen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de gaten scheef geboord zijn en dat de handleiding niet duidelijk is. Wij bespreken dit met onze leverancier zodat dit in de toekomst beter zal zijn. Hartelijk dank voor uw melding. Hier kunnen wij zeker lering uit trekken! Gelukkig kunt u nu wel genieten van uw mooie, nieuwe kasten hebben wij een cadeaubon gestuurd voor wat leuke nieuwe accessoires. Veel plezier met uw aankoop.
om dat er de poten aan bankstel zaten kon bankstel niet naar binnen volgens verkoper moesten de poten zelf,, gemonteert worden.
Helaas was het voor de verkoop niet duidelijk dat de poten reeds onder zaten waardoor de bank niet naar binnen ging. Gelukkig staat de bank nu netjes bij u binnen. Wij hebben u een cadeaubon toegestuurd als tegemoetkoming. Wij danken u voor uw reactie en hebben hier weer iets van geleerd.
De afspraken gemaakt tijdens de bestelling (Bezorging 1e verdieping en afvoeren oude bankstel) zijn niet gecommuniceerd met de bezorg afdeling waardoor deze erg verbaast waren. heb zelf iemand extra kunnen regelen anders was de bezorging voor bepaalde tijs uitgesteld.
Gelukkig zijn de extreem zware zitmeubelen met motoren zonder schade keurig bezorgd. Uw oude zitmeubelen hebben wij afgevoerd voor u. De eerste reactie van onze bezorgers had beter gemoeten. Men was verrast dat het getakeld moest worden via het balkon. Dat lukt niet met twee man. Gelukkig heeft u een buurman kunnen regelen. Onze excuses voor de slechte communicatie tussen verkoop en bezorging. Wij hebben weer iets geleerd van u. Veel plezier met uw aankoop.
Kwamen als kijker binnen en gingen als koper weg. Eenmaal besloten tot koop voelden wij ons niet behandeld als klant. Kregen geen consumptie aangeboden en geen toen geldende attentie {moest om gevraagd worden.} Zonder reden gejaagde afwikkeling.
Jammer dat wij u niet de verkoopbeleving hebben kunnen bieden die u verdiend. Ons telefoontje en onze cadeaubon heeft u gelukkig kunnen waarderen. Wij wensen u veel plezier met uw mooie stoelen.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.