Stoel volgens afspraak op tijd gebracht en keurig geïnstalleerd.
Twee eetkamerstoelen waren maar met een schroef vastgemaakt, de schroeven waren ook de kort dus ik op de fiets langere schroeven gaan kopen kosten 3.60. Dus zelf twee stoelen in elkaar zitten zetten. Je zou er toch 69.00 voor betaald hebben.
Excuses voor het ongemak. Wij hebben direct de kosten aan u vergoed. Gelukkig staan de stoelen prachtig. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Kundik en snelle aflevering en montage. Vriendelijk personeel
heel plezierig goede voorlichting en behulpzaam het toch voor elkaar te krijgen , wat je vraagt. Garantie en nazorg heb ik nog geen ervaring mee.
uiterst aardige verkoper (bij de barkrukken)
Enige minpunt bij bezorging is dat de bank bekleding is op een klein plek beschadigd bij het uitpakken door de bezorgers, daarom de relatief lage score bij plaatsing
Alles prima
Deskundige, verkopers. Goed advies gekregen. Bezorging op tijd.
Prettig zaken gedaan. Aanvankelijk teleurgesteld door info over latere levering., doch uiteindelijk toch op tijd geleverd.
De bezorgers hebben het netjes bij me afgeleverd.Was wel een klus om het in elkaar te zetten.Maar als je goed leest is het wel duidelijk hoe je het moet doen.
Helemaal goed.
De bestelde kabeldoorvoer bleek niet aanwezig in het TV-meubel/dressoir. Deze is door een bezorger/monteur alsnog gemaakt met als voordeel dat hij op een betere plek zit dan af-fabriek. Geluk bij een ongeluk dus, perfect opgelost!
Goed
prima advies en kooptraject levering en plaatsing ook OK; vriendelijk en servicegericht wat mij teleursteld is (en daarom een 5 voor bezorgen/montage): - de bank kon ivm beperkte ruimte niet door voordeur-hal - in goed overleg een route door de tuin - op voorhand aangegeven dat er een heel kwetsbaar boompje stond, waar geen takken af mochten breken - na vertrek bleek dat toch gebeurt te zijn Voor de rest enorm tevreden met de bank en Casba Wonen.
Het is vaak passen en meten voor onze chauffeurs. Als de meubels te groot zijn via de voordeur, moeten de jongens van alles proberen om het voor elkaar te krijgen voor de klant. Gelukkig staan de meubels keurig bij u binnen.
We hebben 6 eetkamerstoelen gekocht. Alles is perfect op de viltjes onder de stoelen na. Ze zijn veel te hard en krast over de houten vloer. Ik heb alle viltjes en bevestigingspunten er af gehaald en zelf vilt bevestigd dat beter over de vloer schuift.
De winkel ervaring was super! Netjes geholpen en we stonden snel buiten, blij met onze bank/stoel. De bezorging was echter bijzonder slecht. Allereerst hebben wij aangegeven dat de maandag het beste uit zou komen. Het werd donderdag, we konden dit nog verschuiven maar niet naar de maandag erop, 18-7, nee maandag 25-7.. dit was ons veeel te laat. We hebben het dus maar laten staan en toen de bezorging op 14.00 tot 17.00 stond direct de middag vrij gevraagd. Ik werd vervolgens al om 12.28 gebeld waar ik was! Aan het werk.. vanaf 14.00 uur is er iemand aanwezig. Meneer reageerde hier nors op, "nouja dan komen we later terug dat moet dan maar". Mijn broertje was vanaf 13.45 in ons huis, ik zelf zou ee om 14.15 zijn. Moet kunnen denk je.. Nee hoor, bezorger belde om 13.58 weer waar ik was.. Ik zei dat mijn broertje thuis was. Meneer zei het is al 2 uur hoor dus u had er moeten zijn en nu kan ik niet naar binnen, dit terwijl mijn broertje de deur al lang open had. Eenmaal op de fiets werd ik weer gebeld, "Sorry de bank past niet in de lift we nemen hem weer mee". Hoe kun je dit zo afhandelen?! Ik heb meneer vriendelijk doch dringend verzocht te wachten totdat ik thuis was. Dit zou hij doen. Een paar minuten later belde hij weer, "oh haha verkeerd verbonden", nee echt, goed visite kaartje voor de winkel zo. Eenmaal thuis aangekomen komt meneer mijn woning uit, zonder zich voor te stellen of wat ook wilt hij de lift in stappen. Ik vraag meneer de stoel ook mee terug te nemen en mijn aanbetaling terug te geven, ik ben klaar met deze service. Meneer antwoord dat hij de bank naar boven gaat brengen. Ik snap er helenaal niks van. Meneer stapt zonder uitleg in de lift en weg is hij. Later als hij weer boven komt zegt hii dat het mijn verantwoordelijkheid is en hij het niet leuk vond, ik zeg dat ik niet wist dat ik de lift op moest meten meneee draait zich zonder antwoord om. Werkelijk, deze service is zo ongelooflijk slecht, zo slecht afgehandeld, hoe blij ik ook met de winkel was, ik zet er nooit meer een stap binnen. Ik ben zeer diep teleurgesteld en raad een ieder af om bij 1 van deze winkels te bestellen.
Dit is ronduit een slechte beurt van ons. Onze oprechte excuses hiervoor. Dat men graag vroeger had willen komen is logisch. Maar dat u ook een planning heeft, mag men nooit uit het oog verliezen. U gaf ons aan dat ons telefoontje erg welkom was en de lucht enigszins geklaard is. U bent erg blij met uw zitmeubelen. Veel plezier met uw aankoop.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.