
Wat een afschuwelijke ervaring. Mijn ouders hadden hun bank bij Den Elzen gekocht, dus wij hadden besloten dit ook te doen. Werkelijk alles ging mis. We gingen verhuizen en hadden redelijk snel een bank nodig. De verkoopster vertelde ons dat als we uit een bepaalde stof zouden kiezen de levertijd 5 tot 6 weken zou zijn. Dit hebben wij dus gedaan. De weken verstreken, maar we hoorden maar niets. Uiteindelijk zelf gebeld en toen begon de ellende. Keer op keer loze beloftes. Op een dag kregen we toevallig de bazin aan de telefoon die ons informeerde dat ze altijd een minimum hebben van 10 weken en niet 5 tot 6. We zouden teruggebeld worden, maar nee. De leverancier was niet te bereiken. De leverancier was 's middags al om 12.00 uur gesloten etc. etc. En iedere keer moesten we zelf weer bellen voordat we een reactie kregen. Uiteindelijk kwam het moment dat de bank het begin van die week geleverd zou worden bij Den Elzen zelf. De bazin had ons beloofd om iedere dag een gaatje vrij te houden zodat ze de bank meteen die dag konden leveren, maar nee hoor. We kregen te horen dat de bank op woensdag geleverd was en we moesten zelf maar kijken of we deze donderdag of vrijdag wilde ontvangen. Wij hebben geen excuus gekregen of een tegemoetkoming of iets dergelijks. Kortom, onze ervaring is, nooit iets bestellen bij Den Elzen. Zeker niet als je niet alle tijd hebt. Wij hebben nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
Geachte mevrouw Cox, Hartelijk dank voor uw reactie en we betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring met de bank bij ons heeft gehad. Waarvoor dan ook echt onze welgemeende excuses. Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat de bank een langere levertijd heeft dan in eerste instantie is afgesproken, maar hier krijgt u als koper dan altijd bericht over. We zullen intern dan ook nagaan waar dit mis is gegaan. We hopen uiteraard dat de bank bij u naar tevredenheid in de woonkamer staat. Met vriendelijke groet, Den Elzen Wonen en Slapen
Ja en nee, ik ben al 12 weken aan t wachten op een levering, zegt de vrouw 4 weken geleden aan de telefoon dat ze de bestelling ook kunnen annuleren, nee mevrouw ik wil gewoon mijn stoelen die al 12 weken geleden geleverd zouden worden! Net maar eens opnieuw gebeld, en nu weer afwachten op een telefoontje terug, deze komt wel altijd ben alleen bang dat ik nog langer mag wachten...
Geachte mevrouw van Donk, Hartelijk dank voor uw reactie, ik heb gezien dat er een afspraak met u is gemaakt en dat de stoelen aankomende vrijdag bij ons geleverd worden. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. De fabrikant hebben we hiervan inderdaad op de hoogte gesteld. We hopen dat de stoelen volgende week naar tevredenheid bij u in de woonkamer zullen staan. Met vriendelijke groet, Den Elzen Wonen en Slapen
deskundig geholpen en uitstekende bezorging, top.
Het heeft meer dan 3 maanden geduurd voordat we de stoel geleverd kregen, terwijl de levertijd 6 tot 8 weken zou duren. Niemand heeft ons hierover geïnformeerd en hebben hier zelf achteraan moeten bellen.
Onze ervaring is uitstekend ! Wij zijn al minstens zo'n twintig jaren tevreden klant. groet Har Knieps
Wij kooen graag bij U
Prima geholpen door een van Uw medewerkers!Levering perfekt en de kast plaatsen was zo gepiept, vriendelijke mannen. Alle lof!
Goed ingerichte winkel, met vriendelijk, deskundig personeel. Kwalitatief goede produkten.
alles prima in orde.
Twee van de vier geleverde stoelen beschadigd.
Geachte heer/mevrouw Wielders, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik heb zojuist van onze collega van de service afdeling vernomen, dat de nieuwe stoelen week 22 bij ons geleverd worden. Zodra ze bij ons binnen zijn en akkoord zijn bevonden nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Den Elzen wonen en slapen
Prima
Prima en klantvriendelijk
Nog steeds géén accu's geïnstalleerd! Verder totaal niet op de hoogte van de stand van zaken. Moeten we daarvoor echt weer zelf gaan bellen?????
Geachte heer/mevrouw Boonen, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb van mijn collega van de service afdeling vernomen dat ze met u contact heeft gehad over de accu's en deze komende week bij ons worden geleverd. Zodra alles binnen is nemen we contact met u op voor het spoedig maken van een afspraak. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Annemarie Schuren
prima geregeld
Door verkoopster prima geadviseerd en geholpen. We hadden na levering problemen met karpet en bank. Om een probleem opgelost te krijgen zijn er per probleem meerdere afspraken nodig dus iedere keer een halve dag verlof. Probleem met karpet is goed opgelost. Probleem bank is gerepareerd maar nu weer hetzelfde. Aangezien dit mij weer meerdere halve dagen verlof gaat kosten maar niet meer gemeld. Moet gaan kijken of ik het zelf kan oplossen.
Kwaliteit bedoel ik mee het tapijt wat wij gekocht hebben.
Hebben een hoekbank gekocht bestaande uit verschillende zitelementen. Bank is een showroom model. Bij levering blijkt dat er plooien in de stof zitten en dat de bevestigingselementen die de bank bij elkaar moeten houden kapot zijn. Bellen 2 keer, daarna komt monteur die zegt dat we nergens recht op hebben, het is een showroom model. Daarna 2 keer terug in de winkel geweest en 4 keer gebeld. Elzen zegt steeds toe contact met ons op te nemen, wat ze niet doen. Dank je wel Elzen voor jullie geweldige garantie, klantvriendelijkheid en nazorg. Ik ben bang dat dit niet het laatste is wat jullie van ons gaan horen.
Geachte heer Hendriks, Zoals zojuist telefonisch besproken wordt de klacht van uw bank betreffende de verbindingsstukken volledig opgelost naar uw wens. Zodra deze verbindingsstukken binnen zijn zal onze servicemonteur deze zoals afgesproken op uw bank plaatsen. We hopen dat we uw klacht dan naar behoren hebben opgelost zoals ook afgesproken. Met vriendelijke groet, Den Elzen Wonen en Slapen
Burghoffweg 30
6042EX Roermond
Den Elzen wonen | slapen | design Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen | slapen | design.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.