Tevreden over advies, bezorging en afhandeling prijsgarantie.

In de winkel zijn wij door de verkoopster prettig geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe boxspring. Ze nam de tijd om ons van een gedegen en goed advies te voorzien. Na de aankoop van de boxspring bleek dat een andere aanbieder de boxspring goedkoper geprijsd had. Onder de prijsgarantie die Den Elzen biedt is daarna netjes het verschil verrekend op onze factuur. Wat een TOP service! Bij aflevering is de boxspring door de vriendelijk bezorgers voorzichtig naar boven gebracht en netjes in elkaar gezet. Wij zijn zeer tevreden over de totale afhandeling.

• Garantie / nazorg

Beste Roland, Hartelijk dank voor de mooie review!! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe boxspring en verheugen ons er op u ook de volgende keer weer in onze showroom te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

2e keer teleurgesteld

Allereerst wil ik zeggen dat de verkoopster bij de Auping bedden ons fantastisch geholpen heeft. De levering van ons Auping bed is helaas minder positief uitgevallen. Voor bezorging had ik aangegeven dat we in een appartement op de 1e etage wonen, bereikbaar middels een wenteltrap. Waarschijnlijk is de bedspiraal niet omhoog te brengen via deze wenteltrap. Ook onze oude boxspring moet ontzorgt worden en ik weet niet of die via de wenteltrap naar beneden kan dus werd ons geadviseerd een verhuislift bij te boeken voor de kosten van €150. Geen probleem deze kosten. Echter bij levering van ons nieuwe bed had de bezorger besloten om niets via de verhuislift te vervoeren maar alles via de trap omdat hij een steunbalk niet bij zich had om de verhuislift te ondersteunen. Fijn dat toch alles net via de wenteltrap bezorgd kon worden maar dat we dan toch moeten betalen voor de niet gebruikte verhuislift is teleurstellend. Het euvel verhuislift ondervinden we nu voor de 2e keer. Bij aankoop van onze zithoek 4 jaar geleden werd ons pas na aankoop verteld dat we zelf een verhuislift moesten regelen. Dit had ons eerder medegedeeld moeten worden en niet pas na ondertekening nota.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer Verheesen, Goed te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze Auping verkoopadviseur. Jammer dat er een misverstand is ontstaan omtrent de levering. N.a.v. de informatie die we van de klant ontvangen omtrent de thuissituatie wordt een inschatting gemaakt of een verhuislift noodzakelijk is voor een correcte levering. Indien nodig wordt de verhuislift gereserveerd voor de betreffende klant en kan die dag dus niet ingezet worden voor iemand anders. Vandaar dat de kosten worden doorberekend. Ter plaatse beoordelen onze bezorgers de situatie en beslissen dan of de lift nodig is. Gelukkig heeft de bezorging en plaatsing van het nieuwe bed verder naar tevredenheid plaatsgevonden en kon uw oude boxspring via de wenteltrap naar beneden. Excuses voor de verwarring die is ontstaan omtrent de kosten. We hopen dat we u tijdens uw laatste bezoek iets beter hebben kunnen verduidelijken waarom de kosten worden doorberekend. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe Auping bed. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Goede kwaliteit, prima service

Erg tevreden met onze tafel en bijzettafeltjes.

• Garantie / nazorg

Beste Miet, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

supermooie winkel en heel kundig personeel.

• Garantie / nazorg

Beste Trudy, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Goed geholpen in de zaak en alles oké met levering

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Altijd heel goed geholpen.

• Garantie / nazorg

Beste André, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel slaapcomfort gewenst met de nieuwe Auping spiraalbodem. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Veel mogelijkheden, ruime keuze, snelle afhandeling

Idem

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Simons, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Uitstekende service en afspraak is afspraak

Veel keuze, deskundig advies en vakkundige bezorgers die onze meubels perfect hebben opgebouwd

• Garantie / nazorg

Beste René, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Prettige en vriendelijke hulp

We hebben op ons gemak (voor de eerste keer in jullie zaak) rond kunnen kijken en aansluitend kregen we gepaste ondersteuning. Jullie hebben mooie spullen staan in diverse soorten en net wat we zochten stond erbij. Top Snelle en correcte levering. Goed/degelijk verpakt en ook mooi het telefoontje naderhand over verloop hiervan. Service is fijn maar ook uiteraard belangrijk. Wij zullen reclame maken en wensen jullie veel succes. Wellicht tot een volgende keer.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Els, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en nog mooiere motivatie :-) Veel plezier gewenst met de 2 nieuwe Mandoly kasten. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Ben al een paar x goed geslaagd bij deze mooie winkel

Ben al een paar x goed geslaagd ,mooie winkel

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer/mevrouw Sterck, Hartelijk dank voor de beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe kast en het karpet. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Goed geholpen en keurig geleverd

Na een eerste mindere ervaring, nu heel goed geholpen en afspraak voor levering keurig nagekomen. Blijft toch mensenwerk.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer Plompen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe salon- en bijzettafeltjes. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Mooie winkel, strak assortiment

Netjes geholpen. Uiteindelijk een tweetal mooie banken en een vloerkleed gescoord. Gaan zeker nog een keer terug.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Frans, Hartelijk dank voor de beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe banken en het vloerkleed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Kompetent, freundlich und einfach gut!

Freundliches, kompetentes Auftreten. Termine wurde eingehalten, waren sogar viel schneller als vorher vereinbart. Vorabinformationen zu Terminen, sehr nette Kundenbetreuung. Lieferung und Aufbau durch Fachpersonal, freundlich, schnell und sehr ordentlich. Immer wieder !!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Sehr geehrter Manfred, Vielen Dank für die nette Bewertung und Motivation. Viel Spaß mit den neuen Möbeln. Wir freuen uns, Sie wieder zu begrüßen in unserem Ausstellungsraum. Mit freundlichen Grüßen, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Sehr schöne Möbel, gute Preise

Vielen Dank für die schönen Möbel und die Lieferung nach Deutschland, wir kommen sehr gerne zu Ihnen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Sehr geehrter Guido, Vielen Dank für die nette Bewertung und Motivation. Viel Spaß mit dem neuen Irabo Sessel. Wir freuen uns, Sie wieder zu begrüßen in unserem Ausstellungsraum. Mit freundlichen Grüßen, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Goed geholpen in de winkel met uitgebreide informatie. Netjes bezorgd en in elkaar gezet. Rommel opgeruimd en meegenomen

• Garantie / nazorg

Beste Els, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Fijn ontvangst. Goede info. Goede service. Telefonisch contact met de klant is snel en goed. Behulpzaam en meedenkend.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Hesen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en omvattende motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe Vigio armstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Alles klopte

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Evelien, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe Hetara hoekbank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Top geholpen

Wederom erg goed geholpen bij het kopen van een bank. Eerlijke verwachting over de levertijd en de levering was netjes volgens afspraak.

• Garantie / nazorg

Beste meneer, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Fijn dat u wederom tevreden bent over aankoop en levering. Veel plezier gewenst met de nieuwe Comiso bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Prima kwaliteit U-bank

Bezorgers waren niet goed voorbereid, zou beter kunnen

• Garantie / nazorg

Beste Ron, Hartelijk dank voor de beoordeling en de motivatie. Hiermee kunnen we onze dienstverlening optimaliseren en zal uw aandachtspunt intern worden besproken en aangepakt. Veel plezier gewenst met de nieuwe Jamaria bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Prima service en legering

Zeer tevreden in alle opzichten. Als service cq garantie ook goed geregeld is indien nodig zeeer tevreden

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Wolfs Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Alles is prettig verlopen

Alleen de tegoedbon had niet zo gehoeven, weer lastig online, had liever korting op de aankoop gehad

• Garantie / nazorg

Beste Christien, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de relaxfauteuils. Wat betreft de tegoedbon, die was gekoppeld aan een lopende Xooon actie waarbij we de waarde van de tegoedbon helaas niet konden omzetten in korting op de aankoop. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Beter kan het niet

Slaapafdeling makkelijk te vinden in de winkel, goed advies en uitstekende bezorgservice.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Ans, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Auping matrassen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Zeer klantvriendelijk en denkt met de klant mee om oplossingen te vinden.

Zeer positief!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste mevrouw Oijen-Jansen, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. We zullen de complimenten doorgeven aan onze collega. Veel plezier gewenst met de nieuwe Auping matras. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Prima ervaring, perfecte service

Vanaf offerte tot gemonteerd van onze nieuwe Auping een prima ervaring, alles op tijd en zoals beloofd. Speciaal dank aan het team voor de hulp bij aflevering.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Karel, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier en slaapcomfort gewenst met het Auping Auronde bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Klantvriendelijk geholpen zelfs voor een klein onderdeel van een Aupingbed van 25 jaar oud

Klantvriendelijk geholpen

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Leon, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen met de handset van het Auping bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Over Den Elzen wonen | slapen | design

Den Elzen wonen | slapen | design Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen | slapen | design.

Over CBW Erkend