Tevreden met de gekochte en gelegde vloer

Houten vloer gekocht bij Cibo, moet zeggen dat de uitleg in de showroom prima en deskundig overkomt, levering ging vrij rap en het leggen was formidabel, zelden iemand zo rustig zien werken, echt strak erin gelegd. Aan te bevelen.

• Garantie / nazorg

Dé perfecte partij bij aanschaf, maar ook bij garantie!

Na de aanschaf van een schitterende PVC vloer bleek bij het leggen dat er een enorm kleurverschil was met de voorbeeldvloer. Door Cibo werden alle registers open getrokken en iedere mogelijke oplossing werd aangeboden, tot een nieuwe vloer toe. We hebben uiteindelijk voor een nieuwe vloer gekozen en ook dit werd van A tot Z geregeld en vergoed. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij meer dan tevreden zijn. Speciale dank aan Jacqueline voor het meedenken en alle hulp!

Perfecte service

Medewerker denkt goed mee en geeft goed advies. Na oplevering van ons appartement was de besproken vloerlegger niet beschikbaar meer en er werd meteen voor een andere gezorgd! Plinten na de verhuis afgewerkt. Plinten die over waren mochten terug ingeleverd! Een een woord een aanrader als je op zoek bent naar een mooie vloer!!

• Garantie / nazorg

Mooie vloeren en buitengewoon geweldige service

WIj hebben voor onze huis voor drie verdiepingen een vloer gekocht bij Cibo Vloeren. Ze verkopen zeer mooie vloer voor nette prijzen, maar het beste vind ik toch de service. IK heb een eikenvloer waar ik door een ongelukje meerdere vlekken in een paar planken had. Dit was mijn eigen schuld. Ik had geen planken meer over (perfect ingemeten door Cibo), waardoor Cibo een aantal planken bij het laten maken. Cibo heeft de beschadigde planken geheel kosteloos vervangen. Waar maak je dit nog mee? Ik raad deze vloertoppers iedereen aan!

In alles kwaliteit.

Prettig eerste contact, ruimte om te kijken en te vragen, er wordt niet gepushed te kiezen, demostukjes van mogelijke keuze mogen mee naar huis genomen worden, soms ook de grotere borden. Uiteindelijk gekozen, prima, prettige levering, helemaal op tijd. Enorme goede after-services, hetgeen beloofd wordt wordt helemaal waargemaakt. Fijn dat dit soort bedrijven nog bestaat.

top!!!

ondanks dat mijn vloer niet bij Cibo vloeren gekocht is, ben ik ernorm goed geholpen door Peter met het oplossen van mijn problemen. Ik zou iedereen aanraden naar Cibovlieren te gaan.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Super klantgericht en zeer flexibel

Wij hadden een mooie vloer uitgezocht zonder noesten. Bij controle van de inhoud van de geleverde pakken vloerdelen zagen wij een vloer met veel noesten. Dat was op de vrijdag voor het leggen van de vloer op maandag. Terug naar Cibo en daar regelde Jacqueline Schepers direct een andere vloer die wel aan onze verwachtingen voldeed. Op zaterdag werd de vloer omgeruild. Op maandag werd de door ons gewenste vloer prima gelegd en zijn we zeer blij met het eindresultaat. Dat noemen wij nog eens klantgericht werken en daarnaast ook nog eens zeer flexibel zijn. Nogmaals zeer bedankt namens Ans en Kock van der Ven.

Wat een assortiment!

Mooie showroom met heel veel keuzemogelijkheden. Gastvrije ontvangst en nemen alle tijd voor je. En service tot het eind toe.

Fantatisch

Goede deskundige info, prima laminaat, goede prijsvorming

Top!!

Veel keuze, tijd voor goed advies, duidelijke uitleg. Vanaf het bestellen een duidelijke communicatie per mail. En goed bereikbaar bij vragen. Spullen die over zijn kunnen zonder problemen retour. Heel tevreden met onze nieuwe vloer

Prettig geholpene goede service

Prettig contact bij aankoop en prima service bij retouren

• Garantie / nazorg

Aanbevolen door familie en op alle punten waargemaakt.

Correct in alle onderdelen van advies, offerte, levering en nazorg. No nonsense en prima kwaliteit-prijsverhouding.

Uitstekende vooral de service

Geweldige Service!

Drie jaar geleden kochten wij een mooie eikenhouten vloer bij hen. Vorige week gebeld met het bedrijf vanwege het feit dat we een paar vlekken in de vloer hebben. Foto's gestuurd en gevraagd om hulp. Binnen een week kwam Peter bij ons thuis om de vlekken te bekijken en een oplossing hiervoor te zoeken. Dit is helemaal gelukt en we zijn geweldig blij met deze service! Geen kosten (alleen voor aanschaf materialen). Dat is netjes! CIBO vloeren bedrijf, in het bijzonder Peter: hartelijk dank!!!

Klantvriendelijk en goede service

Telefonisch contact met Cibo is heel vriendelijk en heel servicegericht. Komen vrijblijvend langs om problemen op te lossen. Kortom topservice!!!

• Garantie / nazorg

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen

Een fijn bedrijf om mee samen te werken. Goede en snelle communicatie. De medewerkers staan je graag te woord en geven goede adviezen. Wij hebben nu een prachtige vloer in huis!

zeer prettig bedrijf

We zijn goed geadviseerd, ruime keuze in materiaal en kleur, snelle en duidelijke communicatie over de prijs en het leggen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer en hoe alles is verlopen. Zeker aan te raden om eens te gaan oriënteren!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prijs kwaliteit zeer goed. Prima bedrijf geleid door vak mensen.zeer zeker aan te aan te raden

Perfect geholpen

in 2015 heeft CIBO bij ons een houten vloer gelegd. Nu is er een paar weken geleden s'nachts een vaas met een amarilles omgevallen met als gevolg een waterspoor van ca. 1,5 meter over de breedte van 2 planken. Hier kwamen wij pas morgens achter met als gevolg dat het water al redelijk in het hout was getrokken. Ik heb toen contact opgenomen met CIBO en hun uitgelegd wat het probleem was. ik moest het eerst maar laten drogen en ze gingen kijken of ze hier iets aan konden doen. binnen een paar dagen zijn ze ook langs geweest en hebben het ondanks dat de vloer er al 9 jaar ligt, en dus ook verkleurd is, nagenoeg onzichtbaar en kosteloos gerepareerd. terwijl ze toch 100 km op en naar moest rijden van Breda naar Oost Souburg Dit noem ik nou nog eens goede service.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Top bedrijf met prima service

Onze laminaat vloer gekocht voor de bovenverdieping. Prima afspraken die ze ook goed nakomen. Degene die de vloer kwam leggen was prima op tijd en heeft vak werk afgeleverd. Ook hadden we een pak over die we terug konden brengen. Nogmaals top en en bestel je vloer bij Cibo vloeren

• Garantie / nazorg

Zeer behulpzaam en verstand van zaken.

Snelle service, dezelfde dag nog thuis komen kijken om een beter advies te kunnen geven over hoe ik mijn vloer het beste kon behandelen. Goede adviezen, bereid mee te denken en goed bereikbaar. Fijn in contact en ook naderhand nam Peter nog even contact op om te vragen of alles gelukt is. Mijn eikenhouten vloer is enorm opgeknapt, heel blij met het eindresultaat en ik zou Cibo vloeren zeker aanbevelen!

heel nerg goed

drie keer heb ik gekeken voor een pvc vloer en ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan, ook de levering ging uitstekend, en ook toen we nog moesten bijbestellen, altijd vriendelijk behulpzaam , ook heel blij was ik met de informatie en tips die ik steeds kreeg, al met al , zeer aan te raden, cibo is een geweldig adres. groeten hans.

• Garantie / nazorg

Expertise met een persoonlijke touch

Er wordt goed geluisterd naar de klant zijn wensen, uitstekende levering en after sales service!

• Garantie / nazorg

Cibo vloer afspraak is afspraak

Cibovloer besteld en volgens afspraak geleverd en is perfect gelegd door Siegfried. Niet goedkoop, hoop de prijs waard is. Siegfried denkt mee met het leggen en zet zich in voor een mooi eind resultaat.

Fantastisch!

Fijne ervaring met cibovloeren , zowel in de showroom alsmede de vloerlegger zelf ! Vloer ligt er heel mooi in en mocht er iets zijn dan kunnen we altijd bellen !

Over Cibo Vloeren

Cibo Vloeren Breda