Vlekkeloos

Alles was perfect volgens afspraak. Kwaliteit geleverde goederen: prima en prima verpakt. Prijs: redelijk. Afhandeling door Cibo: 100% correct.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Alleen maar positief!

We werden goed geholpen in de winkel. Vloer kwam op de afgesproken tijd. Degene die onze vloer gelegd had was een vakman. De vloer ligt er prachtig in, we zijn er erg blij mee. Het laminaat wat over was konden we makkelijk retourneren bij Cibo. Wanneer we op de volgende verdieping de vloer gaan veranderen gaan we zeker bij Cibo langs. Alleen maar positief dus.

Geweldig!!!

Bij het zoeken naar een PVC vloer uitgekomen bij CIBO Vloeren. Hier vakkundig geholpen bij het vinden van onze vloer. De vloer is gelegd door Milosz. Hij doet dit perfect en met veel plezier en denkt met alles mee en vertrekt pas als de klant tevreden is.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie vloer en fijne service!

Fijne bedrijf, erg klantvriendelijk. Vloer is prachtig gelegd door Milosz. Hij doet zijn werk heel graag en denkt mee. Is pas tevreden als wij dat zijn!

Top!!!

Op zoek naar een houten vloer uitgekomen bij Cibo door 1) veelzijdigheid assortiment 2) ontzettend betrokken en klantgerichte medewerkers. Eindelijk bij Cibo de vloer gevonden die voldeed aan het plaatje in mijn hoofd, en ik kan je zeggen, dat is een behoorlijke uitdaging ;). Doordat er echt naar je geluisterd wordt snapte ze precies wat ik bedoelde en naar op zoek was. Daarnaast was de prijs ook nog eens voordeliger dan bij anderen, dus het plaatje klopte op alle punten. Niet twijfelen, bij Cibo ben je aan het juiste adres!

Geweldig bedrijf veel keuze

Uitstekend bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben een schitterende houten vloer laten leggen door cibo. Mooi gelegd !!!! Wij bevelen dit bedrijf bij iedereen aan. M vr gr Jos en kitty jansen Tuinpad 5 Dorst

• Garantie / nazorg

Prachtige vloer en prima service!

Fijn bedrijf. Samen tot de uiteindelijke keuze van onze vloer gekomen. Werd volop meegedacht en advies gegeven. Uiteindelijk een prachtige visgraatvloer in huis!

• Garantie / nazorg

Tot nu toe zeer tevreden.

In onze ervaring was de behandeling in de showroom zeer plezierig en correct. De levering precies volgens afspraak en telefonisch contact ook heel netjes. De vloer is gelegd door Mike de Jonge. Hij werkte erg netjes en precies, gaf ons adviezen om probleempjes op te lossen zoals kabels en moeilijke hoekjes. Daarbij is het ook een prettig persoon om over de vloer te hebben. Kortom, de vloer ligt er prachtig in en wij zijn zeer te reden.

Snel geschakeld goede service

Service is super. Vloer is perfect gelegd door miloz ! Echt een vakman werkt ontzettend hard. Plinten en kwaliteit van leggen uitmuntend !

tevreden klant

Wat fijn is dat je goed advies krijgt in de show room, zonder push om werkelijk te kopen. DE vloerexpert heeft onze laminaat er echt super netjes in gelegd en mooi afgewerkt. Wij zijn erg tevreden

• Garantie / nazorg N.v.t.

Uitstekende kwaliteit en professioneel gelegd!

Zeertevreden!

Super..!!!!

Max en Maykel , super verkopers en regelaars.. vloer was snel besteld en binnen. goed verpakt en de juiste plinten .precies goed uitgerekend door een vak vloerenlegger Mike die was non- stop van 0700-1900 bezig geweest, staat zn mannetje. Colaatje en weer door. Pvc visgraat hij heeft er verstand van.. Top mannen super bedankt ben er mega blij mee💖

Top zaak!

Cibo Vloeren in Breda is een echte aanrader als je een vloer nodig hebt! Er is een zeer ruime keus en we hebben goed advies gekregen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en er is geen opdringerige houding. Men is vrij makkelijk met het even meenemen van vloerdelen om thuis te bekijken. Ook toen we voor de vijfde keer terugkwamen was niets te veel. Ook de kwaliteit van het leggen van de vloer was TOP! Antoine en zijn maat hebben perfect vakwerkwerk afgeleverd. Daarom; vijf sterren voor Cibo!

Gewoon goed.

Goed geholpen tijdens het kiezen en bestellen. Ruim op tijd geleverd en de bezorgers hebben geholpen met naar boven brengen, heel erg lief. De vloer is heel netjes en snel gelegd door Milosz. Ontzettend blij mee.

Goed materiaal, prima gelegd

Al de afspraken zijn goed nagekomen. Vriendelijke mensen (van verkoop, de aflevering tot de vloerenlegger) en de goed materiaal. De vloerenlegger, dhr. M. Lewinski, is een uitstekende vakman met oog voor detail.

• Garantie / nazorg

Super van begin tot het eind

De verkoper heeft super advies en service gegeven mooi geleverd en super gelegd door milos wat n vakman ik zal jullie iedereen aanbevelen grandioos 👍

• Garantie / nazorg

Fantastisch en deskundig bedrijf !

Cibo is een zeer deskundig en klantvriendelijk bedrijf. Er wordt door de verschillende medewerkers meegedacht met de klant. Ze nemen de tijd voor je , geven je een gedegen advies en niets is te veel. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze houten vloeren.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goede, nette en duidelijke service.

Het laminaat werd zeer op tijd geleverd. Communicatie met de vloerlegservice verliep uitstekend. Snelle afspraak gemaakt en makkelijke communicatie. Vloer netjes gelegd.

Vriendelijk en professioneel

Gastvrij ontvangst in een showroom met veel keuze, Bij het eerste bezoek, ook gelijk mijn droomvloer gezien. Die dag nog een offerte meegekregen met stalen zodat ik thuis nog even kon kijken. Levering van de vloer gaat snel en kunnen ook aangeven op welk tijdstip van de dag. Je kan kiezen of je de vloer laat leggen of dat je het zelf wil doen. Ik heb gekozen voor de laatste optie en dat is goed te doen! Uiteindelijk zeer blij met het resultaat.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Goede service, professioneel, degelijke producten, goede prijs, mooi gelegd door de vloerenlegger!

Mooie vloeren besteld en geleverd gekregen voor een goede prijs. Ook de communicatie en gemaakte afspraken verliepen soepel. De vloerenlegservice is ideaal! Degene die bij ons de vloer gelegd heeft (milos), heeft verstand van zaken en heeft hard gewerkt! De vloer incl plinten is perfect gelegd, het ziet er super uit! Dikke pluim voor Cibo EN Milos!!

• Garantie / nazorg

Zeer vakkundig en klantvriendelijk personeel. Voordelig in prijs.

Bij dit bedrijf moet je zijn: mooie materialen waaruit je kunt kiezen, zeer klantvriendelijk personeel (ze zien je echt als persoon en zijn eerlijk), beschikken over vakkundige en vriendelijke vloerenleggers. En last but no least: vergeleken met een andere aanbieder voordelig in prijs.

• Garantie / nazorg

Goede service, mooi materiaal, vakkundige legger.

Prettige service, persoonlijke aandacht. Prachtige vloer, vakkundige montage.

Kundig en goed contact

Het advies gesprek was prima, de levering snel en aanwijzigingen voor zelf leggen ok. Ik had teveel planken over en dat is prima opgelost. Cibo lijkt niet duur en levert kwaliteit, dus goede verhouding ! Aanbevolen !

Hele goed service

Milos heeft bij ons in 1 dag de gehele kamer gedaan. Zeer prettig iemand om mee te werken en denkt ook met de klant mee. Absoluut een aanrader dus.

Vakkundig, beleef, verzorgd

Wij hadden een schade aan onze parket, vloer beste een diep gat. De man van Cibo Vloeren heeft eerst alles netjes van tevoren uitgelegd over de reparatie. De schade is vakkundig gerepareerd met een vulpasta. Tijdens een bakkie heeft de man nog tips en alles nog een goed doorgenomen hoe onderhoud te plegen aan de vloer. Groet, Mark

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Cibo Vloeren