Fantastische service

Wij komen uit Zandvoort maar zijn toch helemaal naar Brede gereden vanwege de aanbevelingen voor Cibo. En dat was het meer dan waard. Super vriendelijk en goed geholpen met de vloer uitkiezen. Een legger vinden die zo ver zou moeten rijden was nog wel een uitdaging maar ook dat is gelukt. De prijs is zeer scherp en kwaliteit top! Ik zou iedereen aanraden naar Cibo te gaan.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een feestje om bij Cibo een vloer uit te zoeken.

mooie nette overzichtelijke zaak, gastvrije ontvangst door vriendelijk en kundig personeel. Onder t genot van een kopje koffie nam Sam alle tijd voor ons zodat wij n goede keus konden maken. Materiaal levering was correct en helemaal volgens afspraak. Wij genieten nog steeds van onze mooie vloer.

• Garantie / nazorg

Fantastisch bedrijf, uitstekende service!

Wij zijn geholpen door Eddie, één van de vriendelijke medewerkers die ons een eind de goede richting heeft gezet. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Cibo vloeren raadt ik iedereen aan die op zoek is naar een houten, parket of pvc vloer in welke vorm dan ook, topbedrijf, topservice!

Fantastisch

Mooi bedrijf met hard werkende mensen. Goede bereikbaarheid, denken met je mee. Deskundig en goed advies en vooral belangrijk een heel mooi product. Jan heeft speciaal voor ons mooie Hongaarse punt planken besteld en gekleurd zoals wij het mooi vonden. Keurig op tijd geleverd, volledig aan alle afspraken gehouden en dat is bijna een uitzondering in deze tijd. Mooie showroom. Snel en goede service.

• Garantie / nazorg

Beste service die ik ooit gehad heb, en dat 3 jaar na aankoop :)

Naast de beste prijs (ik heb heel wat leveranciers vergeleken) bieden ze ook de beste en snelste service en helemaal kosteloos, wij waren onder de indruk! Wij hebben onze houten visgraat parket 3 jaar geleden gekocht bij Cibo vloeren. Na 1 jaar had iets in de keuken een enorme vlek veroorzaakt maar nadat ik contact zocht met Cibo kreeg ik super goed advies en kon ik meteen langskomen om een middeltje voor de vlekken op te halen. Nu na 3 jaar hadden wij veel donkere vlekken rondom de bar (aangezien we het advies om de vloer af en toe te oliën niet opgevolgd hadden, waardoor vlekken er sneller intrekken) en na wederom een belletje voor advies, stonden ze dezelfde dag aan de deur om de vloer iets op te schuren en te behandelen. Vervolgens zijn ze nog terug gekomen om een extra fles olie af te geven en hebben we uitgebreide uitleg gekregen over hoe we de vloer het beste kunnen oliën. Nou Peter, dat hebben we nu dus wel echt gedaan en de vloer is als nieuw! We gaan het vanaf nu bijhouden. Super bedankt voor al je tijd en advies!!

Vakkundig, vriendelijk en servicegericht

Een prachtige eikenhouten visgraatvloer gekocht bij Cibo vloeren. Vakkundig, vriendelijk personeel met oog voor detail. Goed in de communicatie en geen vraag was te veel. Tevens gebruik gemaakt van de legservice en ook dat was tot in perfectie geregeld en gelegd. Wij hadden een echte vakman met liefde voor het vak. Samen met zijn collega hebben ze fantastisch werk afgeleverd. Gr Koen en Eline

• Garantie / nazorg

Op aanraden van een kennis kwamen we bij Cibo Vloeren terecht. Mooie showroom (veel keuze) en een enthousiast team. Uiteindelijk een prachtige vloer opgeleverd gekregen, geheel naar onze wens. Van A tot Z verliep alles vlekkeloos. Wij zijn super blij met onze vloer en we zullen Cibo hier in de regio zeker gaan aanbevelen.

Gewoon goed!

Goede service, goede kwaliteit, uitstekende voorlichting en bijzonder goed gelegd!

• Garantie / nazorg

Prima, behalve dat er 2 pakken vloer te weinig werd geleverd, waardoor we vertraging opliepen

Klantvriendelijk, betrouwbaar, scherp geprijst,mooi produkt, goede service. Vloeren legger was, deskundig, beleefd vakkundig vakman.

• Garantie / nazorg

Ruim assortiment en goede service.

Ruim assortiment en goede service. We hadden nog veel over na het leggen en dat kon makkelijk retour. Heel fijn. Goed geleegd ook!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Probleem keurig opgelost, door twee vriendelijke medewerkers.

Had een lelijke vlek in m’n vloer, door water met melkreinigingsmiddel. De heren van Cibo vloeren hebben het keurig opgelost. Vlek is zo goed als weg. De heren waren vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Nog goede tips gekregen wat betreft onderhoud van de vloer.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Wel jammer dat je zelf moet gaan zoeken naar een legger. vindt dat deze service bij aankopen van een vloer moet zitten (totaal pakket zegmaar). Zeker gezien hoge M2 kosten die men over het algemeen betaald voor het vervangen of plaatsen van een vloer. Vrees dat Cibo hierdoor wel wat klanten verliest t.o.v. concurrenten in de markt.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Kick, Onze hartelijke dank voor het invullen van de review! Wat we eigenlijk willen is dat de klant zelf de keuze heeft uit de leggers waar we mee samenwerken en dat u niet perse gebonden bent aan een legger die wij u toebedelen. Als wij een legger aan u toewijzen is dat op basis van beschikbaarheid maar het kan bijvoorbeeld zijn dat uw voorkeur een andere is. Het is fijn dat u ons voorziet van deze feedback zodat we kunnen kijken of we dat stukje weer kunnen verbeteren zodat een volgende klant beter voorbereid is en het weer een stukje duidelijker is. Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw vloer en danken u voor het vertrouwen wat u in ons heeft gehad. Met een vriendelijke groet Team Cibo vloeren

Prettig bedrijf!

Prettig in het algehele contact, in de uitleg in de showroom en in het meedenken. Fair! Hadden mij een veel duurdere vloer kunnen verkopen, maar gaven eerlijk advies, kijkend naar in welke ruimte de vloer zou moeten komen.

Strak

De vloer ligt er strak bij. Voldoet aan de verwachtingen.

Blij met het resultaat

Meer dan blij met het resultaat! Goed geholpen in de showroom en al snel de offerte in de mail. Vanuit daar gemakkelijk kunnen schakelen over de plaatsing. Betrof nieuwbouw, dus flexibiliteit was erg wenselijk maar ook daar fijn en naar alle tevredenheid in geholpen. Vloer ligt er prachtig bij, maar inschatting van de plakplinten leek iets te ambitieus dus daar mis ik vooralsnog een stukje op zolder. Enige minpuntje dus dat ik hier zelf nog achteraan moet. Desalniettemin, ik zou zo opnieuw bij jullie de vloer afnemen!

Tevreden!

Goed geholpen in de winkel bij het maken van een vloer keuze. De planning van het gehele proces verliep goed. Het contact met personeel ook. Het liep allemaal gesmeerd, bijna geautomatiseerd. De zzp'er, die via Cibo aan ons was gekoppeld, verrichtte goed en mooi werk. Wij zijn zeer tevreden klanten. De pvc vloer past perfect, is goed gelegd en is ook zoals gezegd onderhoudsvriendelijk. Bedankt Cibo!

Communicatief, goed bereikbare professionals

Erg prettig verlopen. deskundig. goed bereikbaar. wel alleen fijn als jullie ook het karton weer mee terug nemen

• Garantie / nazorg

Carola onze hartelijke dank voor het invullen van de review! Kunt u aangeven of het karton nu nog in de weg ligt dan komen we het graag ophalen. Normaal gezien nemen de leggers het mee dus ik begrijp niet helemaal waarom dat in uw geval niet is gedaan... Wij wensen u uiteraard veel plezier van de vloer en dank voor het vertrouwen. Team Cibo Vloeren

Prima zaak

Prima zaak. Communicatie tijdens het proces mag intensiever mi. Verder prima en netjes

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Douwe, Dank voor het plaatsen van de review en uw opbouwende kritiek. We kijken altijd waar we dingen kunnen verbeteren en nemen uw opmerkingen hierin mee. Wij wensen u veel plezier van de vloer! Met een vriendelijke groet Team Cibo Vloeren

Perfecte vloer voor mijn hele woning

Nadat ik de perfecte vloer voor mijn zolder en hele eerste verdieping had uitgezocht heb ik op aanraden van een vriend Cibo gevraagd een offerte te maken. Deze was niet alleen scherp, maar ook meedenkend qua plinten en ondervloer e.d. De communicatie is altijd snel en ook de levering was erg flexibel en snel. Al met al een top ervaring. Dit is wat je wil tijdens een stressvolle verbouwing. Ik kan Cibo zeker aanbevelen.

• Inrichting showroom N.v.t.

Mooie vloer, klantvriendelijk

Na uitleg over meerdere vloeren een keuze gemaakt voor pvc. Schoonmaakadvies gekregen en doorverwezen naar een zzp-er om de vloer te leggen. Wij hadden vragen omdat onze vloer uit 2 delen bestaat. Hier is naar geluisterd en in overleg zijn we uitgekomen op de keuze om de vloer zwevend te leggen. We zijn erg tevreden.

• Garantie / nazorg

Zeer goede voorlichting, punktuele levering en uitstekende leggers

• Garantie / nazorg N.v.t.

Top bedrijf met goede service

Scherp geprijsd en kon over gebleven producten retourneren

• Garantie / nazorg

Top bedrijf! Ruime keuze, goede inleving klantwensen en perfecte inlevering en plaatsing.

We zijn er misschien wel 10 keer wezen kijken om onze allerbeste keuze te kunnen maken. Dat is ook gelukt. Nu ligt de vloer er prachtig in. Geweldige vakman, geselecteerd door CIBO, plaatste de vloer zonder enige drempel: vlak als een spiegel.

• Garantie / nazorg

Tijdens ons bezoek aan de winkel zijn we goed geholpen. Ook de afspraken die zijn gemaakt worden duidelijk gecommuniceerd en nagekomen.

• Garantie / nazorg

Super service van Cibo Vloeren!

Na onze verbouwing hadden wij een aantal vlekken in onze vloer die volledig hersteld zijn door Cibo! Dit terwijl de vloer er al minstens 5 jaar ligt. Dus kortom, super service van Cibo, nogmaals dank!

Over Cibo Vloeren

Cibo Vloeren Breda

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.