Mooie vloer en goede service

Goed geholpen tijdens de zoektocht naar een vloer. Communicatie is snel en goed. Afspraken worden nagekomen. Erg blij met het eindresultaat.

Geweldige zaak !

Wij hadden een klein ongelukje op onze parketvloer. Dit is geweldig opgepakt door de vriendelijke en meedenkende Peter van Cibo vloeren. Wij zijn dan ook zeer tevreden over deze klantgerichte werkwijze en kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Klantvriendelijk, goede service, ruim assortiment met scherpe prijzen

Op advies van één van mijn collega's besloten om de showroom van Cibo te bezoeken. Wij werden zeer vriendelijk en deskundig geholpen door één van de medewerkers. Hij stelde de juiste vragen waardoor we binnen no-time onze gewenste vloer, uit het zeer ruime assortiment, getoond kregen. Ook de prijs was zeer "vriendelijk". Wij zijn dus direct overgegaan tot aankoop. De producten werden op de afgesproken tijd afgeleverd door de vriendelijke en behulpzame bezorger. Helaas één foutje in één van de planken, maar dit werd deskundig opgelost! Wij raden Cibo zeker aan! Wij komen zeker nog terug als wij de vloer op onze bovenverdieping aan gaan pakken.

• Garantie / nazorg

Supervriendelijk en klantgericht met veel keuze en goede showroom

Cibo vloeren is een prettig bedrijf met veel keuzemogelijkheden, ik was op zoek naar een mooi laminaat en elk merk waar ik interesse had was aanwezig. Je kon in de showroom heel handig zelf grote stalen naast elkaar leggen om te vergelijken, hier was veel ruimte voor en er werd goed met je meegedacht. Er was ook de mogelijkheid om van hun eigen merk een mooie en betaalbare vloer te kiezen ('pure wood'), hier heb ik uiteindelijk niet voor gekozen omdat ik iets donkerders zocht maar die vloer was wel heel natuurgetrouw, ook wel echt een aanrader. Kortom, als je een nieuwe vloer zoekt vind ik dit bedrijf een goede en betrouwbare en fijne plek.

Een aanrader!

Heel blij met de nieuwe vloer! Er was even een probleempje, omdat de bestelde vloer uiteindelijk niet leverbaar bleek bij de leverancier. Maar het is perfect opgelost door Jacqueline van Cibo. Dat zegt iets over een bedrijf. Topservice! En de vloer is ook perfect gelegd door Robert Kranenburg. Een goede combinatie. Wij zijn dik tevreden!!

Op alle punten prima!

Ruime keuze, deskundig advies, snelle levering en prima legservice.

• Garantie / nazorg

Top service met to producten

Ging snel en professioneel.

• Garantie / nazorg

Nu 2 maal een vloer bij Cibo gekocht en beide keren een supergoede ervaring mee gehad. Goed advies, kwaliteit, service en prijs.

een hele goede zaak

goede service, ook met het terug leveren van goederen. vriendelijk personeel

Zeer goede kwaliteit

Sluit heel goed aan

• Garantie / nazorg

De kwaliteit van de vloer en de service waren uitstekend.

We zijn bijzonder goed geholpen bij het maken van de keuze van de vloer. Het leggen was geweldig met een uitstekend resultaat. Toen we door verstoringen door de aannemer een pleintje te kort kwamen kregen we dit zomaar mee

• Garantie / nazorg

Alles volgens afspraak geregeld.

Bij de geplande afspraak alle tijd genomen en goed voorgelicht. Alles volgens afspraak afgehandeld. Zeker een aanbeveling waard.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Ongekende klantgerichtheid! TOP Service!

Wat een TOP service!!!!! Onze dochter had op het visgraat parket, dat er nu 3 jaar ligt, een hele mooi krijttekeningen gemaakt. Nadat wij dat eraf hadden geboend bleven er witte vegen over. Cibo gebeld met de vraag wat we eraan kunnen doen en of het nog te redden viel. Peter kwam langs kom te kijken en wist het met zijn kundigheid, vakmanschap, klantgerichtheid en ervaring weer als nieuw te krijgen. Wat een opluchting! Hij was best even bezig om alles secuur en handmatig bij te werken. Wat een service, waar vind je dit nog? Ik ben het niet tegen gekomen. Echt bijzonder in deze tijd. Hartelijk dank nogmaals!! We hadden al vele vrienden en familie naar Cibo gestuurd voor een vloer en ook zij zijn allemaal erg tevreden. En dit bewijst nogmaals dat je voor je houten-, PVC- of laminaat vloer bij Cibo moet zijn!

• Garantie / nazorg

Goed advies, goede prijs, service, kwaliteit.

Super service!

Erg fijne communicatie en snelle service. Kleine beschadiging werd professioneel verholpen.

• Garantie / nazorg

Vriendelijk en vakkundig advies goed communicatief personeel Levering volgens afspraak chauffeur was vriendelijk en behulpzaam.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prachtige vloer, goede service.

We hebben in de showroom de vloeren bekeken en mochten wat stukken meenemen om thuis te bekijken. Vervolgens de bestelling geplaatst en ingepland. We hebben er ook voor gekozen om de vloer te laten leggen door Cibo. Zij werken samen met een netwerk van vloerenleggers, waar je er 1 van toegewezen krijgt. Zij zouden dan contact opnemen, maar ik moest hier zelf contact mee opnemen want het duurde wat langer. Wij wilden de vloer snel laten leggen, door drukte was dat lastig maar toch heeft Cibo het geregeld op de door ons gewenste datum. De vloer ligt er prachtig in. Ook de plinten die we meebesteld hebben zijn super. Na het leggen had ik nog een dicht pak over, deze mocht ik gewoon terug brengen en kreeg mijn geld terug. Aanrader!

Topservice!

Beschadiging op houten vloer (eigen schuld) kosteloos gerepareerd door Cibo Vloeren. Dat noem ik nog eens topservice!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Geweldige vloer en super service!

Als je de zaak binnenkomt weet je gelijk dat de klant bij Cibo koning is. Kinderen kunnen er spelen en krijgen iets lekkers, en je wordt vriendelijk gedag gezegd, ook als het druk is! Ze laten je merken dat ze oog voor je hebben en dat op een hele prettige manier. Mijn budget was niet groot, maar ook dan heb je een zeer ruime keus. Je wordt ook niet anders behandeld, want groot of klein budget, een vloer is toch een uitgave.... De koop gaat snel, transparant en je hoeft niets aan te betalen. Daarna de levering geheel volgens afspraak, ook weer door iemand die snapt wat klantvriendelijkheid is. De vloer is werkelijk prachtig! Goede kwaliteit! Ik zou mijn volgende vloer zeker bij Cibo kopen!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super bedrijf wat net een stapje verder gaat!

Bij Cibo heb ik een kurk vloer van Wicanders besteld aangezien ik deze het mooist vond en ook duurzaam is. Het was alleen bij Cibo mogelijk om beide vloeren tegelijk bestellen. Het contact verliep super prettig en ze hebben ook een super bedrijf geregeld om de vloer te leggen. De vloer beneden heeft helaas lang op zich laten wachten maar dit was niet te wijten aan Cibo. Cibo heeft mij constant op de hoogte gehouden van het proces en wanneer er gelegd kon worden. Beide vloeren zijn super netjes gelegd door legservice Brabant en ben super blij met het resultaat. Toen leg service Brabant de eerste keer kwamen om te leggen vond ik het allemaal best spannend. Ik ben er dan ook bij gebleven en heb vrij veel vragen gesteld over hoe en waarom ze bepaalde dingen deden. Ze hebben mijn vragen telkens netjes beantwoord! In de antwoorden die ze gaven merkte ik dat ze wisten waar ze het over hadden en kreeg ik het vertrouwen om het helemaal aan de leggers over te laten. Aan het eind maakten ze nog een filmpje van de vloer en zie je dat ze echt passie hebben voor vloeren. Mocht ik weer een vloer nodig hebben dan ga ik weer bij Cibo langs en legservice Brabant mag de vloer weer komen leggen! Cibo bedankt en ga zo door! Legservice Brabant super team en ga zo door!

• Inrichting showroom N.v.t.

Super goed geadviseerd

Super blij met het advies van Cibo. We hebben de voordelen van de pvc-vloer, maar de uitstraling van een houten vloer. Met een jonge hond in huis, was dit echt de beste keuze.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

erg tevreden over de levering en het contact

heel veel keuze, goede voorlichting over materiaal!

Heel tevreden

De vloer gezien, goede voorlichting en uitleg gekregen. Vloer werd snel geleverd. Milosz heeft de vloer gelegd. Zeer tevreden, aardige man die prachtig werk heeft afgeleverd. Echt een aanrader.

Ongekende service en klantvriendelijkheid

Wij hebben in 2014 houten vloeren gekocht bij Cibo. Prijs kwaliteit geweldig. Nu na 8 jaar hadden wij een tweetal diep zwarte vlekken in de vloer door onszelf veroorzaakt ( pikzwart water uit de poten van een buitentafeltje dat we even binnen hadden gelegd.) Wij dachten werkelijk dat we of een deel van de vloer moesten gaan vervangen of een veel groter vloerkleed moesten gaan kopen. Contact opgenomen met Cibo en het verhaal uitgelegd aan Peter . Peter is langsgekomen heeft het probleem , buiten onze verwachting , zeer vakkundig volledig opgelost. De vloer ziet er weer uit als nieuw.

• Garantie / nazorg

Bij aankoop goed geïnformeerd over het product. Afspraken die gemaakt zijn goed verlopen, levering op de juiste tijd en datum. Kortom, een aanbeveling om hier aan te kopen.

Over Cibo Vloeren

Cibo Vloeren Breda

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.