Kundige medewerkers met goed advies!

Tijdens mijn eerste bezoek bij Cibo geholpen door Sam. Na het uitleggen van mijn wensen was binnen 10 minuten de vloer gekozen en besteld. Helaas kreeg ik een paar dagen voor levering een telefoontje dat de vloer niet leverbaar was en ik welkom was om een andere uit te zoeken. Eddie heeft mij toen uitstekend geholpen bij het kiezen van een andere vloer en mij aangeboden de kleurstalen even mee te nemen om de juiste keuze te maken. Iets wat me toen ontzettend geholpen heeft! De vloer is keurig afgeleverd en de door hun aanbevolen legger is een vakman. Door mijn reclamebord hebben jullie al buren als klant, dus ga zo door!!

Heel erg goed.

Ruime keuze in diverse vloeren en vloer soorten Offerte via de website is handig en komt overeen met de definitieve offerte. Mooie winkel (Breda) Zowel per mail als telefonisch wordt er snel en correct gereageerd. Snelle levering.

Alle afspraken worden nagekomen

Goede ervaring met Cibo vloeren. Alles keurig op tijd! Kwamen wat vloerdelen tekort, wordt prima opgelost. Dik tevreden! Ook de vloerlegger Ger van GLS vloeren is heel goed bevallen. Komt ook al zijn afspraken na en is een ware vakman!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie vloer, geweldige service en een top vloerenlegger

Een geweldige snelle service. Via Internet vloer besteld. Snelle reacties! Vriendelinke bezorger die meehielp met sjouwen. Vloerenlegger Melvin (via Cibo vloeren) heeft de vloer heel netjes en vakkundig gelegd. Kortom mooie producten en een prima service. Aanrader!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wat een aardige man! Nam de tijd en heeft goed advies gegeven.

Heel aardig en behulpzaam. Waar hij niets aan kan doen is dat we geen uitleg over onderhoud hebben gehad bij de aankoop en na het leggen van de vloer. Dan was onze klacht waarschijnlijk minder geweest of helemaal niet. Dat is wel Jammer. Nu moeten we de vloer zelf gaan bijwerken en dan was dat niet nodig geweest na 1 jaar.

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Goede service en kwaliteit voor een realistische prijs

Cibo vloeren aanvankelijk gekozen op basis van de recensies op internet. Midden in corona tijd met alle bijkomende beperkingen toch goed geadviseerd wat een verstandige keus was. hierop gekozen voor plak pvc. Tussen bestelling en uiteindelijke levering toch nog getwijfeld of we wel de juiste kleur / stijlkeuze gemaakt hadden en was zonder problemen te wijzigen. communicatie proces is ook naar wens verlopen, als was het in het begin even onduidelijk voor ons m.b.t. de digitale bevestiging van de order, maar ook dat wees zich uiteindelijk vanzelf. Ook de door Cibo voorgestelde vloerenleggers ( Paul en Lars van Kuijk) waren zeer vriendelijk en vakkundig, vloer is prachtig gelegd.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prachtige vloeren met uitstekende service!

Wij zijn blij met onze nieuwe vloer. Nergens krijg je zoiets moois voor je geld. Ik beveel iedereen van harte aan bij cibovloeren

• Garantie / nazorg

Peter was zeer vriendelijk en behulpzaam

Super goed geholpen

• Garantie / nazorg

Goed bedrijf, mooie showroom, vriendelijk en vakbekwame mensen.

Zeer positief, een mooi product voor een scherpe prijs

• Garantie / nazorg

Van begin tot eind goed geholpen maar wat de meeste indruk heeft gemaakt is de prima service. Onze vloer ligt 2 jaar en we hadden wat beschadigingen. Na per mail informatie te hebben gevraagd over onderhoud kwam Peter langs die direct de beschadigingen heeft bijgewerkt en advies heeft gegeven over het goed onderhouden van onze vloer.

Snelle en goede service

Super snelle en goede service van Peter. Duidelijke uitleg gekregen over het onderhouden van onze vloer.

Overweldigend!

Paul en Lars hebben bij ons de pvc vloer gelegd. Deze twee mannen zijn heel goed op elkaar ingespeeld. Beide zij heel klantvriendelijk en denken mee met de klant maar ontzorgen ook de klant. Het zij twee vakmannen. Het afwerkings niveau is heel hoog, alles is perfect tot het kitwerk toe. Vervolgens nemen ze ook al het afval mee, hoe fijn is dat. Complimenten Cibo, Paul en Lars, Ad en Anita Scherpenzeel.

Top bedrijf

Van begin tot het eind duidelijke info, eerlijk en transparant

Uiteindelijk opgelost

Na een mindere start, uiteindelijk de vloer optijd geleverd en gelegd.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Plezierige en deskundige begeleiding van oriëntatie tot nazorg na afloop.e

In de 1,5 meter periode werden we toch met inachtneming van de coronaregels prettig geholpen. Tweemaal de showroom bezocht en vragen gesteld via de mail. Cibo bemiddelt ook voor het leggen van de vloer. Retourneren van overgebleven materialen geen probleem, dezelfde dag geld terug op de rekening.

Fantastisch!

Wij zijn echt zeer tevreden met Cibo. Er wordt zeer goed meegedacht met de klant. Door het overweldigende aanbod vonden wij het moeilijk om een keuze te maken, maar de verkoper heeft alle tijd genomen om goed door te vragen wat wij zouden wensen en heeft op geen enkel moment ons onder druk gezet. Een dikke 9,5 voor jullie (een 10 geef ik nooit)! Daar kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

• Garantie / nazorg

prijs/kwaliteitverhouding is goed, advisering en service in orde.

Er ligt nu een goede pvc-vloer. Daar is ook de advisering voor de keuze van de vloerenlegger debet aan.

Top service

Wauw wat een top service, zelfs na 4 jaar staan ze gewoon voor je klaar en komen ze gratis advies geven en sturen ze onderhoudspullen op. Super vriendelijk werden we binnen no time geholpen!

Snel, pro-actief en beleefd

Snelle opvolging met een vraag over onderhoud aan onze vloer . Goede service verkregen met goede practische adviezen.

• Garantie / nazorg

Super service, prachtig laminaat en scherpe prijs!

Wij hebben onze nieuwe vloer (Quick Step Signature laminaat) bij Cibo gekocht, nadat we hier via de offerte een scherpe prijs hadden gekregen. Ook konden we een plaat met het laminaat mee naar huis nemen om bij onze meubels te houden. Erg handig, zeker nu we in lockdown zitten. En het is echt een prachtige vloer! Daar zijn we erg blij mee. Nadat ik hem zelf gelegd had en nog een paar pakken over had, kon ik deze gewoon weer terug inleveren en kreeg ik het bedrag wat ik ervoor betaald had terug. Super service! Later ook nog mooie afwerkstrips bij Cibo gekocht om alles netjes af te werken. Ik raad Cibo echt bij iedereen aan die op zoek is naar een mooie kwalitatief goede vloer!

• Garantie / nazorg

Goede service verleend op onze vloer. Vloer is 2 jaar geleden gelegd en nu vertoonde deze wat slijtageplekken. Monteur is ter plaatse gekomen en kosteloos de vloer op wat plekken bijgewerkt naar tevredenheid. Kortom, goede service!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Vriendelijk, kundig en meedenkend!

• Garantie / nazorg

Super ervaring vanaf binnenkomst, uitzoeken en uitleg, bestelling, levering en super geplaatst

Heel fijn , goed werk,

Goed werk , deskundige mensen

Houten vloer uitstekend gerepareerd

In de houten vloer zat een klein “barst/scheurtje” Na de telefonische afspraak kwam Peter van Meel op de afgesproken tijd om de vloer te repareren. Met vakmanschap heeft Peter van Meel de vloer gerepareerd. En bovendien heeft Peter ons adviezen/tips gegeven om de vloer te behandelen/onderhouden. Bij zijn vertrek zei Peter nog: “bij mijn binnenkomst zag ik meteen dat jullie de houten vloer goed onderhouden!”

Over Cibo Vloeren

Cibo Vloeren Breda

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.