8

goed

vlot en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

service OK

jammer dat de geleverde matras binnen 1 jaar €400 duurder is geworden. (Vorig jaar een zelfde soort matras gekocht). Verder is alles prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
7

Duidelijker zijn over omruilen matras

Bedaffair is een mooie winkel met goede service. Ik heb er onlangs een comfortabele natuurlatex matras van Dormiente gekocht. Mijn enige punt van kritiek is dat ze niet duidelijk zijn over de mogelijkheden als een matras niet bevalt. In de winkel werd door twee verschillende verkopers verzekerd dat je hem binnen 60 dagen kon omruilen voor een ander matras van Dormiente. 'Je loopt dus eigenlijk geen risico' vertelde de verkoper tijdens het tweede bezoek er nog bij. In de voorwaarden op de website staat echter dat je matrassen helemaal niet kunt omruilen. Het enige dat kan, is de kern van de matras laten vervangen door een andere hardheid. Maar dat kost je dan nog eens € 155 extra voor vervanging en transport. Bovendien mag je vervanging van de matraskern pas aanvragen na er twee of vier weken op geslapen te hebben (op de website staan verschillende termijnen, wat verwarrend is). Het zou beter zijn als ze bij aankoop een flyer meegeven waarin duidelijk staat beschreven wat wel en niet mogelijk is, tegen welke voorwaarden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Reactie van het bedrijf

Beste René, Bedankt voor uw feedback, erg vervelend dat u ontevreden bent met de nazorg en het matras van Bedaffair. Wilt u misschien een mail sturen met uw ervaring naar klantenservice@bedaffair.nl ? Hopelijk kunnen we u dan verder helpen of meer duidelijkheid geven. Met vriendelijke groet, Het Bedaffair Team

9

Zeer persoonlijk geholpen

Hoewel ik iets langer dan gehoopt, moest wachten op de levering van mijn kussen, werd hier heel prettig over overlegd en had ik de keuze. Het persoonlijke betrokken contact vond ik heel prettig. Tevens werden mijn kussen en kussenmolton zeer netjes en op de afgesproken dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Yolanda, Bedankt voor uw recensie! We zijn blij dat u tevreden bent met de service en bedankt voor uw feedback. We hopen dat u nog veel plezier heeft met de producten van Bedaffair. Met vriendelijke groet, Het Bedaffair Team

10

At last - a comfortable and healthy night's sleep!!

My daughter loves her new organic mattress. Moreover, she's had no more problems with her dust allergy: the sniffing and sneezing during the early hours of the morning have now disappeared. The service at BedAffair was excellent. This is now our third purchase from them and I would definitely by more products from them in the future. Customer service is excellent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Reactie van het bedrijf

Dear Tracey, Thank you so much for the review, We are more than grateful that your daughter loves it and has no problems with her dust allergy anymore. We are always happy to help. We wish you all the best with your purchases from Bedaffair. Kind regards, The Bedaffair Team

10

Heel prettig

Fijn personeel, geweldig bed

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

Prima, prettig contact en persoonlijk

Prima, prettig contact en persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
6

Website niet goed werkend & process te langdurig

Tijdens de bestelprocess ging iets fout op de website. Dus was ik niet zeker of de order wel doorging. Toen ik een paar dagen niets hoorde, belde ik met Bedaffair. De klantenservice was vriendelijk en heeft de bestelling spoedig aangemaakt. Toen was het nog even 2 weken wachten tot de levering. Voor mijn gevoel is dat wel lang gezien het alleen om twee hoeslaken ging. Met de producten ben ik blijk en alleen positief over :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

Goede service en betrouwbaar bedrijf!

Dit is de tweede keer dat ik iets bestel bij Bedaffair en ook nu ben ik weer dik tevreden. Wat men beloofd komt men ook na. Goede kwaliteit producten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Deskundig en persoonlijk

Zeer deskundig en persoonlijk advies en de bedden zijn super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bezorger, was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Good friendly, efficient service

We're very happy with our new topper. Very comfortable.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

Zeer goed

Bedrijf wat gaat voor puur, kwaliteit en duurzaamheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Nvt

De levering van de lattenbodems duurde naar onze zin te lang. Na gebeld te hebben, werd het dezelfde dag nog verstuurd. Dat is toch een beetje vreemd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fantastisch, zocht een specifiek matras. Levering zou iets langer duren en werd hierover persoonlijk geïnformeerd door een enorm hulpvaardige medewerker. Erg blij met het product en verzending hiervan. Uiteindelijk het matras eerder ontvangen dan verwacht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben aardig geholpen, en het goedkopere latexmatras bevalt me goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij bij Bedaffair geholpen zijn met het kiezen van nieuwe matrassen. We voelden ons gehoord en begrepen, en het was erg fijn dat er zoveel ruimte was voor onze vragen en twijfels. De adviezen waren zeer deskundig en zeker niet dwingend. Het ging echt om óns, en dat was erg fijn. Dank voor al het geduld en de goede hulp! Wij liggen nu eindelijk ontspannen in ons bed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn erg blij met de heerlijke matrassen. Pico bello

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nazorg was een telefoontje van de verkoper om te vragen hoe het dekbed beviel.Hij heeft ons informatie gegeven over dekbedden en wij kozen toen voor de kameelharen met een zijde van zijde. Het dekbed is een super dekbed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

6 dagen geleden kreeg ik bericht gekregen dat mijn bestelling verzonden is met postnl met een niet te vinden track en trace nummer ! Verzenden via postnl duurt zelfs in deze drukke periode slechts 1 dag ! De bestelling is nog altijd niet geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw F, wat enorm jammer dat uw bestelde zeepjes nog niet zijn geleverd. U heeft op een zaterdag besteld en wij hebben uw bestelling direct verwerkt. Een levering van Post.nl binnen Nederland duurt 1 werkdag, naar uw adres in België is dat 1 á 2 werkdagen. Helaas gelden de zaterdag en zondag niet als werkdagen. Doch wij beseffen ons dat de levering van uw zeepjes lang duurt. Onze excuses hiervoor. Post.nl duurt enorm zijn best om pakketten rond Kerst op tijd te leveren en binnen de geldende levertijd. Helaas kan het zijn dat uw pakket nog niet is bezorgd. Helaas kunnen wij hier op dit moment niets aan doen. PostNL doet momenteel zijn uiterste best om alle pakketten af te leveren, ook voor u, maar hun centra liggen erg vol. Wij vragen u daarom nog enkele dagen geduld te hebben. U kunt erop vertrouwen dat PostNL het pakketje bij u zal bezorgen, al duurt het misschien nog even. Voor ons assortiment geeft u eveneens een laag cijfer. U heeft online besteld en (nog) niet onze prachtige showroom bezocht. Mist u artikelen in onze webshop die u graag zou zien? Wij ontvangen graag feedback om ons assortiment te verbeteren. Ook op bereikbaarheid geeft u een 1. U heeft ons in de avond van 20 december een email gestuurd met uw vraag over de levering. Direct de volgende ochtend, 21 december heeft mijn collega uw email beantwoord. In de avond beantwoorden wij geen email beichten. Vindt u de reactietijd van een antwoord direct de volgende ochtend te traag?

Filter op taal

Over Bedaffair

Bedaffair is lekker slapen voor een mooiere toekomst. Bij ons betekent goed voor jezelf zorgen ook meteen goed voor je omgeving zorgen. Want aan onze bedden, matrassen en andere slaapproducten zit geen chemisch luchtje. Wij vinden dat het anders kan en moet. Daarom kiezen wij voor de meest beproefde, natuurlijke materialen. En zorgen voor een zo klein mogelijke voetafdruk. Bij Bedaffair vind je zowel online als in onze showroom te Amsterdam-IJburg al je handgemaakte matrassen, massief houten bedden en ledikanten, boxsprings, kussens, dekbedden en bedlinnen van natuurlijke materialen en de meest faire en verantwoorde herkomst.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.