Zeer correcte afhandeling van een klacht

Ik had een mybedlight gekocht waarmee wat aan de hand was. Bedaffair heeft hier zeer correct en gepaste actie op ondernomen. Enig verbeter punt is de snelheid van communiceren, maar dit heeft wellicht ook de maken met de huidige COVID-19 situatie waarin we zitten.

• Garantie / nazorg

de goede producten geven een fijne sfeer in de winkel

goeie kwaliteit, vakmanschap, mooie producten, prettige medewerkers,

Vriendelijke eigenaars

Vriendelijk geholpen, prettig rustig. Mijn man is erg enthousiast over zijn matras - ik iets minder over de mijne. Ik hoop dat ik er nog aan wen, anders hoop ik samen een oplossing te kunnen vinden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dag Saskia, Dank je wel voor je feedback! Neem gerust contact met ons op. Dan bekijken we de mogelijkheden voor een oplossing. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Marjolein Vaders

Enige wat jammer was, dat de bedbank die ik wilde kopen, niet in de showroom was. Op de site had ik de keus al gemaakt. Ik ging juist naar de showroom om de bank te zien en een inschatting te maken van het formaat. Natuurlijk stonden de maten erbij maar het is toch anders om het volume in geheel te zien. Ik ben er blij mee. Zeer attent dat er later werd geïnformeerd of alles in orde was, of de montage was gelukt.

• Garantie / nazorg

Vriendelijk, helder, goede service - fijn om mee te werken.

Vriendelijk ontvangst, duidelijk en heldere uitleg. Zeer persoonlijke benadering. Kortom: top!

Prima service, super product

Het product is gewoon super! Levertijd was wel lang (3 weken), maar uiteindelijk wel waard.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Een topbedrijf. En service!

Hele plezierige,correcte dienstverlening met kwalitatief hoogwaardige producten. En adequate proffesionele communicate.

Super produkt goede klantenservice

Persoonlijk en snel!

Ik heb bij Bedaffair een bed besteld (Tojo bed, een echte aanrader voor de minimalist!) en de verzending en levering gebeurde binnen een week! Onverwacht snel en ook nog eens heel persoonlijk en stipt (telefoontje om dag van levering te bespreken, een geschatte tijdsindicatie en sms half uur voor aankomst). Zou niet twijfelen om nog eens iets bij dit bedrijf te bestellen.

goede en vriendelijke service

Vriendelijk en goed advies, levering verlopen soepel en snel.

• Garantie / nazorg

Goede service, mooi product.

De showroom was nog niet af toen ik mijn bestelling plaatste, want de verhuizing was nog niet afgerond, maar ik ben goed en vakkundig geholpen.

Fantastisch dekbed

Jammer dat we er weken op hebben moeten wachten en zelf moesten vragen of de overige producten ( kussens en onderlaken) eerder verzonden konden worden.

Onbeschoft geholpen

Tot het moment van geld uitgeven, waren ze reuzevriendelijk. Toen ik mijn matras echter wilde ruilen, omdat de kwaliteit ernstig te wensen overliet, begon t gedonder: niet reageren op mails, niet terugbellen; afspraken niet nakomen etc etc.

In een woord geweldig

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Prima service, goede materialen en betaalbaar

Prima service, goede materialen en betaalbaar en ook belangrijk: duurzaam geproduceerd.

vlot en goed geholpen

service OK

jammer dat de geleverde matras binnen 1 jaar €400 duurder is geworden. (Vorig jaar een zelfde soort matras gekocht). Verder is alles prima geregeld.

• Garantie / nazorg

Duidelijker zijn over omruilen matras

Bedaffair is een mooie winkel met goede service. Ik heb er onlangs een comfortabele natuurlatex matras van Dormiente gekocht. Mijn enige punt van kritiek is dat ze niet duidelijk zijn over de mogelijkheden als een matras niet bevalt. In de winkel werd door twee verschillende verkopers verzekerd dat je hem binnen 60 dagen kon omruilen voor een ander matras van Dormiente. 'Je loopt dus eigenlijk geen risico' vertelde de verkoper tijdens het tweede bezoek er nog bij. In de voorwaarden op de website staat echter dat je matrassen helemaal niet kunt omruilen. Het enige dat kan, is de kern van de matras laten vervangen door een andere hardheid. Maar dat kost je dan nog eens € 155 extra voor vervanging en transport. Bovendien mag je vervanging van de matraskern pas aanvragen na er twee of vier weken op geslapen te hebben (op de website staan verschillende termijnen, wat verwarrend is). Het zou beter zijn als ze bij aankoop een flyer meegeven waarin duidelijk staat beschreven wat wel en niet mogelijk is, tegen welke voorwaarden.

• Garantie / nazorg

Beste René, Bedankt voor uw feedback, erg vervelend dat u ontevreden bent met de nazorg en het matras van Bedaffair. Wilt u misschien een mail sturen met uw ervaring naar klantenservice@bedaffair.nl ? Hopelijk kunnen we u dan verder helpen of meer duidelijkheid geven. Met vriendelijke groet, Het Bedaffair Team

Zeer persoonlijk geholpen

Hoewel ik iets langer dan gehoopt, moest wachten op de levering van mijn kussen, werd hier heel prettig over overlegd en had ik de keuze. Het persoonlijke betrokken contact vond ik heel prettig. Tevens werden mijn kussen en kussenmolton zeer netjes en op de afgesproken dag geleverd.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Yolanda, Bedankt voor uw recensie! We zijn blij dat u tevreden bent met de service en bedankt voor uw feedback. We hopen dat u nog veel plezier heeft met de producten van Bedaffair. Met vriendelijke groet, Het Bedaffair Team

At last - a comfortable and healthy night's sleep!!

My daughter loves her new organic mattress. Moreover, she's had no more problems with her dust allergy: the sniffing and sneezing during the early hours of the morning have now disappeared. The service at BedAffair was excellent. This is now our third purchase from them and I would definitely by more products from them in the future. Customer service is excellent.

• Garantie / nazorg

Dear Tracey, Thank you so much for the review, We are more than grateful that your daughter loves it and has no problems with her dust allergy anymore. We are always happy to help. We wish you all the best with your purchases from Bedaffair. Kind regards, The Bedaffair Team

Heel prettig

Fijn personeel, geweldig bed

Prima, prettig contact en persoonlijk

Prima, prettig contact en persoonlijk

• Garantie / nazorg

Website niet goed werkend & process te langdurig

Tijdens de bestelprocess ging iets fout op de website. Dus was ik niet zeker of de order wel doorging. Toen ik een paar dagen niets hoorde, belde ik met Bedaffair. De klantenservice was vriendelijk en heeft de bestelling spoedig aangemaakt. Toen was het nog even 2 weken wachten tot de levering. Voor mijn gevoel is dat wel lang gezien het alleen om twee hoeslaken ging. Met de producten ben ik blijk en alleen positief over :)

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goede service en betrouwbaar bedrijf!

Dit is de tweede keer dat ik iets bestel bij Bedaffair en ook nu ben ik weer dik tevreden. Wat men beloofd komt men ook na. Goede kwaliteit producten!

Deskundig en persoonlijk

Zeer deskundig en persoonlijk advies en de bedden zijn super!

Over Bedaffair

Bedaffair is lekker slapen voor een mooiere toekomst. Bij ons betekent goed voor jezelf zorgen ook meteen goed voor je omgeving zorgen. Want aan onze bedden, matrassen en andere slaapproducten zit geen chemisch luchtje. Wij vinden dat het anders kan en moet. Daarom kiezen wij voor de meest beproefde, natuurlijke materialen. En zorgen voor een zo klein mogelijke voetafdruk. Bij Bedaffair vind je zowel online als in onze showroom te Amsterdam-IJburg al je handgemaakte matrassen, massief houten bedden en ledikanten, boxsprings, kussens, dekbedden en bedlinnen van natuurlijke materialen en de meest faire en verantwoorde herkomst.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.