slaapt kostelijk

Prettig geholpen in ruime, deskundige verhalen, assortiment uitgebreid op het gebied van natuurlijke materialen.

Top service

Ik had wat vragen toen ik belde en kreeg keurig antwoord Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden En ongeveer 10 weken na aanschaf werd ik gebeld de lattenbodem beviel waar doen ze dat nog dus nogmaals top service

• Garantie / nazorg

goeie service en prettige communicatie

Prettige ervaring

Wij zijn zeer prettig en goed geholpen. Men weet veel van alle verschillende bedden, matrassen en kussens. Maar vooral erg fijn dat alles bij Bedaffair duurzaam is! Wij slapen alweer een paar maanden op fijne matrassen en een metaalvrij bed.

• Garantie / nazorg

Positief ervaring van oriëntatie tot aanschaf en levering.

Positief ervaring van oriëntatie tot aanschaf en levering. Zorgvuldig uitleg en proefslapen in een ruime showroom met veel keuze. Deskundig uitleg over materiaal en samenstelling. Het vroegtijdig informeren over de aflever moment was prettig. Bij het afleveren was het prettig geweest als de mannen de matrassen naar boven hadden gebracht en de karton en plastic verpakking meegenomen. We zijn blij met ons matrassen. Let op: door een dikke met wol gevulde tijk past de matras net/net niet in ons bedframe.

• Garantie / nazorg

Persoonlijke service en topkwaliteit producten

Uitgebreid en duurzaam assortiment en zeer deskundig advies. Vriendelijke (eigen) bezorgdienst.

Fantastisch

Mooie producten, materialen. Fijne medewerkers.

• Garantie / nazorg

Goede service en installatie; maar ik vind het vreemd dat je bij zo’n duur bed extra moet betalen voor het in elkaar zetten; het is toch geen Ikea?

• Garantie / nazorg

Een eerlijk en een goede service

Een geweldig bedrijf die klanten nog op de eerste plaats zet, en een geweldige service. Arend en zijn personeel doen er alles aan om u met een blij gevoel de winkel te verlaten met een product van hoge kwaliteit, en nogmaals de service is geweldig, Arend en je personeel ga zo door. Johan en Miriam uit almere.

Fijn bedrijf zeer klantvriendelijk

Een bodem en een matras aangeschaft volgend jaar nog een bed compleet. Van tevoren aan de hand van vragen een matrasadvies gehad, erg handig! De showroom is heerlijk ruim dus goed te doen zelfs in Corona tijd. En wat een prachtige producten als je van de natuur houd kun je hier je hart ophalen.

Heerlijk rusten

Het is heerlijk slapen en uitgerust wakker worden

geweldig!

De contacten met Bedaffair waren buitengewoon prettig, de showroom is uitnodigend, de adviezen voortreffelijk.

Zeer goede dienstverlening!

Alles prima verlopen.

• Assortiment N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Goede service, betrokken en deskundig advies, hart voor de zaak en klant

Bedaffair is een team met passie die je niet vaak ziet. Het team is zeer betrokken, expert en werkt hard om het de klant naar hun zin te maken. Tevens hebben ze jaren lang ervaring. Hier kan je nog door de eigenaar zelf geholpen worden, maakt wel het verschil!

Kwaliteit, goede service, klantvriendelijk

Wij zijn erg goed geadviseerd in de showroom. Het bed met lattenbodems ligt heerlijk, echt een verademing na 10 jaar op een boxspring te hebben geslapen. De ombouw is van prachtige kwaliteit, die levenslang mee gaat. Ons bed zou later geleverd worden dan gepland door corona, maar ivm het einde van mijn zwangerschap kwam dit heel ongelukkig uit. Na telefonisch contact met Bedaffair, hebben zij hun best gedaan om in overleg met de leverancier de levertijd te verkorten en dit is gelukt. Vriendelijke medewerkers die echt klantgericht zijn en topservice hebben geleverd.

• Garantie / nazorg

Zeer prettig en deskundig advies

Wij kregen bij Bedaffair op zeer prettige wijze deskundig advies. We zijn erg blij met de aanbevolen producten en raden het iedereen aan om bij Bedaffair langs te gaan en zich te verdiepen in natuurlijke producten die de kwaliteit van slapen verbeteren.

Prima service mooie winkel

Vooraf had ik voor de keuze van mijn nieuwe matras een online vragenlijstje ingevuld. Als snel kreeg ik per mail een advies. Op basis hiervan werd de keuze al kleiner, prima! Daarna in de winkel wezen proefliggen, het is een grote winkel waar de bedden ver uit elkaar staan, corona proof winkelen is dus goed mogelijk. Het matras werd in de slaapkamer bezorgd en dat was maar goed ook, ik had hem nooit op zijn plek gekregen! Niet te tillen! Het was al een toer om hem op het bed te leggen.

• Garantie / nazorg

Lekker matras en goed geholpen

In de winkel zijn we heel goed geholpen. We kregen alle tijd om uit te leggen waar we naar op zoek waren. En volgens om de opties die bij ons zouden kunnen passen uit te proberen. Nog even gepraat over de passie van de eigenaresse om matrassen te verkopen zonder rare gifstoffen en waarom wij daar ook waarde aan hechten. Heel fijn via de mail op de hoogte gehouden over de levering van ons matras. Toen hij klaar was werden we gebeld voor het maken van een afspraak voor de levering. En op de afgesproken tijd keurig geleverd. Fijne winkel!

• Garantie / nazorg

Heerlijk kussen en goede service

Dit kussen is goed voor mensen met nek en/of schouderklachten

• Assortiment N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.

Zie onderstaande samenvatting

Ik koos voor Bedaffair vanwege duurzaamheid en de meest beproefde materialen. De toelichting en uitleg n.a.v. mijn vragen vond ik erg prettig evenals het even kunnen 'dwalen' door uw showroom. Ik heb er nog geen seconde spijt van.

• Garantie / nazorg

Heel fijne zorgvuldig service and bed!

Heel positief ervaring!

geweldig

zeer vriendelijke en kundige mensen, prettige ontvangst, alle tijd voor je, goede adviezen en zo fijn dat alles duurzaam is. Ze blijven ook steeds op zoek naar de nieuwste duurzame producten. Ook zeer prettige showroom, ruim en relaxt met een fijne energie. Goede communicatie in alle opzichten. Bij nabestelling van iets handelen ze heel snel en binnen een paar dagen is het er. Kortom enorm tevreden en echt een aanrader.

• Garantie / nazorg

Kwaliteit verwacht en gekregen!

Prettig te woord gestaan in de winkel, er werd tijd en aandacht aan ons besteed. Wij kwamen voor advies om een nieuwe topper en hebben deze uiteindelijk meteen besteld . Topper van volledig natuurlijke materialen is inmiddels aan ons geleverd en de kwaliteit is zoals beloofd. Dankzij Bedaffair slapen wij weer heerlijk ! Bedankt voor deze fijne ervaring.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Klasse! Zowel het bestelde produkt als de afhandeling.

Via de internet-site van het mij nog onbekende "Bedaffairs" te Heemstede, bestelde ik een duurzame, verstelbare lattenbodem. Gezien de afwijkende maten van het bestaande bed, werd ik prima telefonisch geadviseerd. Ook aangaande het bezorgmoment werd goed kontakt gehouden. En de bezorging was stipt op tijd, en volgens afspraak. De uitleg omtrent het verstellen van de lattenbodem was goed. Kortom: hulde!

Wonderful bed

This is a wonderful bed from Bedaffair. The bed is beautiful to look at, very comfortable and metal-free. I have bought many bed products from this company and the service has always been excellent. They are a very friendly and efficient family business.

Over Bedaffair

Bedaffair is lekker slapen voor een mooiere toekomst. Bij ons betekent goed voor jezelf zorgen ook meteen goed voor je omgeving zorgen. Want aan onze bedden, matrassen en andere slaapproducten zit geen chemisch luchtje. Wij vinden dat het anders kan en moet. Daarom kiezen wij voor de meest beproefde, natuurlijke materialen. En zorgen voor een zo klein mogelijke voetafdruk. Bij Bedaffair vind je zowel online als in onze showroom te Amsterdam-IJburg al je handgemaakte matrassen, massief houten bedden en ledikanten, boxsprings, kussens, dekbedden en bedlinnen van natuurlijke materialen en de meest faire en verantwoorde herkomst.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.