Geweldige service, prachtig product

Na mailcontact over advies bestelde ik op een zaterdagavond een hennep onderdeken. Tot mijn verbazing kreeg ik op zondag bericht dat mijn bestelling was verstuurd en maandag zou aankomen! Door drukte bij post.nl werd dat een paar dagen later maar daar kan bedaffair niets aan doen. Wat een supersnelle service! De onderdeken is heel licht in gewicht, wat fijn is omdat ik een spierziekte heb. Het ziet er prachtig uit, zelfs de beschermhoes. Je ziet in 1 oogopslag dat het met zorg en aandacht is gemaakt! Helaas moet ik nog een paar daagjes wachten met het uitproberen van de onderdeken tot mijn hulp er weer is, want ik kan niet alleen mijn bed afhalen en opmaken. Hoe het bevalt hoor je dus later, maar ik ben nu al zo’n fan dat ik mijn hele bed bij bedaffair ga vervangen, beginnend met een hoofdkussen want die heb ik dringend nieuw nodig. Wat de hennep onderdeken betreft: revieuw wordt vervolgd!

• Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Geweldige investering voor jezelf en de toekomst!

Wauw, in 1 woord geweldig! Sinds ik slaap op een natuurlijk matras van Bedaffair slaap ik zoveel beter. Ik lig goed, geen last meer van mijn rug en ik wordt uitgeslapen wakker. Het matras voelt geweldig aan en heel luxe. Het is een investering, dat besef ik mij heel goed, maar als je het kan doen is het de investering meer dan waard! Het matras gaat ook heel erg lang mee dus uiteindelijk ben je, naast dat je matras beter voor het milieu is, misschien wel beter af. Het zou voor iedereen verplicht moeten worden!

• Garantie / nazorg

Erg prettig, deskundig en ook nog eens geslaagd!

We waren samen op zoek naar dekbedden en hoesovertrekken. En daarin zijn we uitstekend geslaagd dankzij het prettige en deskundige advies. Ook mooi dat er de tijd werd genomen om op onze overwegingen in te gaan. En ook om uit te zoeken wat we echt wilden.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Prima geholpen en goed contact en afhandeling

Eerder al eens een kijkje genomen in de showroom, en op een fijne vrijblijvende manier geholpen. Mooi aanbod massief houten bedden. Toen niks gekocht, maar 2 jaar toen we wel een bed wilden kopen, via de mail gekocht bij BedAffair door de eerdere prettige ervaring. Goed op de hoogte gehouden van het proces, en prettige communicatie en afhandeling, aanrader!

perfect en gezellig

Altijd leuk om even bij Bed-Affair langs te gaan, nu voor een laken, en even een babbeltje te maken met Arend en Marjolein, mooie mensen!!!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Diepe en goede nachtrust, niet meer wakker en te warm!

Uiteraard is een nieuw matras even wennen maar vanaf de eerste nacht merkte ik al dat ik heel diep had geslapen. Ik werd uitgerust wakker en kon mij niet voorstellen dat het alleen door het matras kwam. Nu weken later slaap ik nog steeds ontzettend goed. Een matras van Bedaffair gun ik iedereen. Het is misschien even een investering maar het is zoveel waard als je goed slaapt, uitgerust wakker wordt, zonder dat je gezweet hebt, en je lichaam op deze pure en natuurlijke materialen laat slapen. Ik ben enorm blij met de aankoop en heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Superrrr fijne producten, goede kwaliteit.

Over de filosofie achter de producten en de kwaliteit ben ik zeer enthousiast, Telefonisch goed bereikbaar. De uiteindelijke verkoper luistert goed en heeft goede kennis van de producten. De telefoonservice medewerker doet gemiddeld zijn/haar best, maar loopt niet “the extra mile” voor de klant die per slot grote uitgaven wil doen. Dat leidde ertoe dat ik (de klant) maar gedurende de dag moest wachten wanneer ik zou worden teruggebeld met de antwoorden op mijn vragen. Dat is een kwalijke zaak, zeker omdat het niet over het spreekwoordelijke pakje boter gaat. Maar ik ben érg blij met de aangeschafte artikelen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het verbeterpunt. Hier gaan we zeker mee aan de slag.

Opgelicht!

Kocht 2 bedden die ‘metaalvrij’ zouden zijn maar kwam er een week later achter ze gewoon allemaal metalen schroeven en andere metalen onderdelen bevatten. Het excuus was dat het metaalarm was. Ik heb ter compensatie het geld van 1 bed terug gekregen omdat logistiek retourneren niet praktisch was, dat is sympathiek van ze. Echter, ben je op zoek naar een 'metaalvrij' bed, dan kan je de claims van bedaffair helaas niet vertrouwen.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Het is fijn dat we er onderling gekomen zijn. Daarom hadden we gehoopt op een wat mildere beoordeling. Maar we nemen het als leermoment graag aan. Het door u gekochte bed staat ook niet meer in de "metaalvrije categorie" op onze webshop. We wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe bed.

slaapt kostelijk

Prettig geholpen in ruime, deskundige verhalen, assortiment uitgebreid op het gebied van natuurlijke materialen.

• Garantie / nazorg

Ik had wat vragen toen ik belde en kreeg keurig antwoord Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden En ongeveer 10 weken na aanschaf werd ik gebeld de lattenbodem beviel waar doen ze dat nog dus nogmaals top service

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg

goeie service en prettige communicatie

Prettige ervaring

Wij zijn zeer prettig en goed geholpen. Men weet veel van alle verschillende bedden, matrassen en kussens. Maar vooral erg fijn dat alles bij Bedaffair duurzaam is! Wij slapen alweer een paar maanden op fijne matrassen en een metaalvrij bed.

• Garantie / nazorg

Positief ervaring van oriëntatie tot aanschaf en levering.

Positief ervaring van oriëntatie tot aanschaf en levering. Zorgvuldig uitleg en proefslapen in een ruime showroom met veel keuze. Deskundig uitleg over materiaal en samenstelling. Het vroegtijdig informeren over de aflever moment was prettig. Bij het afleveren was het prettig geweest als de mannen de matrassen naar boven hadden gebracht en de karton en plastic verpakking meegenomen. We zijn blij met ons matrassen. Let op: door een dikke met wol gevulde tijk past de matras net/net niet in ons bedframe.

• Garantie / nazorg

Persoonlijke service en topkwaliteit producten

Uitgebreid en duurzaam assortiment en zeer deskundig advies. Vriendelijke (eigen) bezorgdienst.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie producten, materialen. Fijne medewerkers.

• Garantie / nazorg

Goede service en installatie; maar ik vind het vreemd dat je bij zo’n duur bed extra moet betalen voor het in elkaar zetten; het is toch geen Ikea?

• Garantie / nazorg

Een eerlijk en een goede service

Een geweldig bedrijf die klanten nog op de eerste plaats zet, en een geweldige service. Arend en zijn personeel doen er alles aan om u met een blij gevoel de winkel te verlaten met een product van hoge kwaliteit, en nogmaals de service is geweldig, Arend en je personeel ga zo door. Johan en Miriam uit almere.

Fijn bedrijf zeer klantvriendelijk

Een bodem en een matras aangeschaft volgend jaar nog een bed compleet. Van tevoren aan de hand van vragen een matrasadvies gehad, erg handig! De showroom is heerlijk ruim dus goed te doen zelfs in Corona tijd. En wat een prachtige producten als je van de natuur houd kun je hier je hart ophalen.

Heerlijk rusten

Het is heerlijk slapen en uitgerust wakker worden

geweldig!

De contacten met Bedaffair waren buitengewoon prettig, de showroom is uitnodigend, de adviezen voortreffelijk.

Zeer goede dienstverlening!

Alles prima verlopen.

• Assortiment N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Goede service, betrokken en deskundig advies, hart voor de zaak en klant

Bedaffair is een team met passie die je niet vaak ziet. Het team is zeer betrokken, expert en werkt hard om het de klant naar hun zin te maken. Tevens hebben ze jaren lang ervaring. Hier kan je nog door de eigenaar zelf geholpen worden, maakt wel het verschil!

Kwaliteit, goede service, klantvriendelijk

Wij zijn erg goed geadviseerd in de showroom. Het bed met lattenbodems ligt heerlijk, echt een verademing na 10 jaar op een boxspring te hebben geslapen. De ombouw is van prachtige kwaliteit, die levenslang mee gaat. Ons bed zou later geleverd worden dan gepland door corona, maar ivm het einde van mijn zwangerschap kwam dit heel ongelukkig uit. Na telefonisch contact met Bedaffair, hebben zij hun best gedaan om in overleg met de leverancier de levertijd te verkorten en dit is gelukt. Vriendelijke medewerkers die echt klantgericht zijn en topservice hebben geleverd.

• Garantie / nazorg

Zeer prettig en deskundig advies

Wij kregen bij Bedaffair op zeer prettige wijze deskundig advies. We zijn erg blij met de aanbevolen producten en raden het iedereen aan om bij Bedaffair langs te gaan en zich te verdiepen in natuurlijke producten die de kwaliteit van slapen verbeteren.

Prima service mooie winkel

Vooraf had ik voor de keuze van mijn nieuwe matras een online vragenlijstje ingevuld. Als snel kreeg ik per mail een advies. Op basis hiervan werd de keuze al kleiner, prima! Daarna in de winkel wezen proefliggen, het is een grote winkel waar de bedden ver uit elkaar staan, corona proof winkelen is dus goed mogelijk. Het matras werd in de slaapkamer bezorgd en dat was maar goed ook, ik had hem nooit op zijn plek gekregen! Niet te tillen! Het was al een toer om hem op het bed te leggen.

Over CBW Erkend