Wij waren al tijdje op zoek naar een smalle houten jaloezie die vele woonwinkels niet hadden of te duur waren. Bij Decorette werd met aandacht met ons mee gekeken en advies gegeven. Met als resultaat eindelijk onze gekoesterde wens in vervulling gegaan. Met Dank aan Decorette Jutphaseweg te Utrecht.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Fijne winkel mooie inrichting, met sfeerhoekjes om inspiratie op te doen. Hele goede creatieve verkoopster. Met hele goede service monteur én eigen behanger die wij kunnen aanbevelen !
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen

na lang zelf kijken kwamen we er niet zelf uit eerst gewone gordijnen dan weer lamellen toen misschien weer duo gordijnen wij hadden toen besloten dat het gordijnen zouden worden dus werd opgemeten ook dit ging het weer niet worden en zijn we met boeken en nog steeds geen keuze kunnen maken terug gegaan ze kwam toen zelf met een idee en hebben het op advies gedaan nu enkele weken netjes op de afgesproken datum hangt het in onze woonkamer en het staat echt heel mooi dat hadden wij zelf niet kunnen bedenken en zijn er erg blij mee dus ze nemen echt de tijd en dat is toch wel heel belangrijk dus bij deze nog bedankt voor het advies en de klantvriendelijkheid. Groetjes Jose

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Decorette Utrecht

Filter op Taal