Een persoonlijke benadering en advies die je zeker niet ontvangt bij een grote woonwinkel waar je een nummer bent in het CRM systeem. Ze gaan er voor om bij elk budget een passende en creatieve styling te vinden. Ze hebben mij erg goed geholpen met opties van kleur combinaties tot en met het tapijt op de vloer. Beter qua prijs dan de winkels op de woonboulevard en mooiere oplossingen.
  • Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Een tijdje terug kantel/kiep ramen laten plaatsen, waarna wij er al snel achterkwamen dat de oude rolgordijnen helaas niet meer geschikt waren. Ons bij "Decorette" professioneel laten voorlichten -in ons geval door Arnold- om tot een goede en passende oplossing te komen. Dit is perfect gelukt! De voorjaarskorting maakte het extra interessant. Ondertussen is alles door de installateur keurig opgehangen.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Goede service en vakwerk is er afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden. We hopen dat dit met de gordijnen ook weer zo gaat.
  • Ervaring met: Vloeren

Met een paar vage ideeën gingen we naar de winkel en met een compleet plan liepen we naar buiten. Zonder hun hulp was ons huis nooit zo mooi geworden en hadden we ons nooit zo thuis gevoeld!!
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf

We zijn verliefd geworden op ons oud huis vanwege een mooie trap met loper erop. Deze was aan vervanging toe. Door decorette super mooi gedaan. Nu weer opnieuw verliefd op ons huis. Bedankt
  • Ervaring met: Vloeren

Wij ervaren Decorette van Mook als een betrouwbare, zaak met kwaliteit, vakmanschap en vriendelijke behandeling.
  • Ervaring met: Buitenzonwering

In zijn totaliteit heel goed, ook winkel ziet er geweldig uit!
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Prachtige winkel waar met passie wordt gewerkt. Ze gaan zeer klacht gericht te werk en geven stijl en kleur advies aan huis. Dik compliment! We zijn ontzettend blij met onze nieuwe stoffering en kleuren in ons huis.
  • Ervaring met: Gordijnen|Verf|Woonaccessoires

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Zeer bekwaam personeel dat echt de tijd voor je neemt en deskundig advies geeft. Altijd erg tevreden over de service en de geleverde producten.
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf|Woonaccessoires

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Decorette van Mook

Filter op Taal