Een persoonlijke benadering en advies die je zeker niet ontvangt bij een grote woonwinkel waar je een nummer bent in het CRM systeem. Ze gaan er voor om bij elk budget een passende en creatieve styling te vinden. Ze hebben mij erg goed geholpen met opties van kleur combinaties tot en met het tapijt op de vloer. Beter qua prijs dan de winkels op de woonboulevard en mooiere oplossingen.
  • Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Een tijdje terug kantel/kiep ramen laten plaatsen, waarna wij er al snel achterkwamen dat de oude rolgordijnen helaas niet meer geschikt waren. Ons bij "Decorette" professioneel laten voorlichten -in ons geval door Arnold- om tot een goede en passende oplossing te komen. Dit is perfect gelukt! De voorjaarskorting maakte het extra interessant. Ondertussen is alles door de installateur keurig opgehangen.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Goede service en vakwerk is er afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden. We hopen dat dit met de gordijnen ook weer zo gaat.
  • Ervaring met: Vloeren

Met een paar vage ideeën gingen we naar de winkel en met een compleet plan liepen we naar buiten. Zonder hun hulp was ons huis nooit zo mooi geworden en hadden we ons nooit zo thuis gevoeld!!
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf

We zijn verliefd geworden op ons oud huis vanwege een mooie trap met loper erop. Deze was aan vervanging toe. Door decorette super mooi gedaan. Nu weer opnieuw verliefd op ons huis. Bedankt
  • Ervaring met: Vloeren

Wij ervaren Decorette van Mook als een betrouwbare, zaak met kwaliteit, vakmanschap en vriendelijke behandeling.
  • Ervaring met: Buitenzonwering

In zijn totaliteit heel goed, ook winkel ziet er geweldig uit!
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Prachtige winkel waar met passie wordt gewerkt. Ze gaan zeer klacht gericht te werk en geven stijl en kleur advies aan huis. Dik compliment! We zijn ontzettend blij met onze nieuwe stoffering en kleuren in ons huis.
  • Ervaring met: Gordijnen|Verf|Woonaccessoires

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Zeer bekwaam personeel dat echt de tijd voor je neemt en deskundig advies geeft. Altijd erg tevreden over de service en de geleverde producten.
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf|Woonaccessoires

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het