Vriendelijk in de winkel, vriendelijk tijdens montage, prachtig product. Erg blij mee!

Gewoon een TOPzaak!

Al jarenlang heel goede ervaringen met Decorette Nieuw-Vennep vanwege de uitstekende service en kwaliteit van de interieurproducten. Het personeel is zeer klantvriendelijk en denkt in alles mee. De offertes zijn scherp geprijsd en de monteur zorgt voor een perfectie aflevering en plaatsing.

Top service en advies!

De mensen geven goed advies. Hebben een mooi aanbod en de bestelling was snel geleverd.

Deskundig advies

leuke ideeen, meedenkend, tips voor goed gebruik, vriendelijk, altijd gezellig......

goed geadviseerd, goed gedaan

Na verschillende bezoeken en het uitzoeken van verf, behang en raambekleding zijn we erg tevreden over het resultaat. Vriendelijk en deskundig begeleid naar een top resultaat. Super!

Fantastisch advies, afhandeling en service

Wij hebben een zeer goed persoonlijk advies aan huis gekregen. Levering conform afspraak. Precies op aangegeven levertijden. Deskundige montage. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Wederom een tevreden klant.

Betrouwbare service

correct volgens afspraak en offerte

Top winkel

Zoals altijd ook nu weer vakkundig en vlot geholpen in de winkel. Alles snel op maat gemaakt en netjes gemonteerd. Prima!

Fijn om te zien dat men met producten van luxaflex zo goed kan adviseren.

Een fijne ervaring

Zeer goed geholpen door een sympathieke heer, die ons bijzonder goed heeft geadviseerd.

Het voelde als thuiskomen bij Decorette Nieuw-Vennep.

vriendelijk, correct, betrouwbaar

vriendelijk, correct, betrouwbaar.

mooie horren en nauwkeurig geplaatst

Al járen zijn wij tevreden klanten en laten wij alle interieur zaken verzorgen door Decorette Nieuw Vennep

wat kan er beter zijn .............

wat kan er beter zijn als je wensen ingevuld worden , niks toch ga lekker door mensen

Afspraken goed nagekomen

Klacht keurig opgelost

Onze klacht is door Decorette doorgespeeld naar de fabrikant. Deze heeft tege gereduceerd tarief nieuwe gordijnen aangeboden

Geweldige service en goede kwaliteit!

Het was weer top geregeld, zoals altijd!

Hele fijne ervaring

Zoals alle bestellingen die ik heb geplaatst ben ik ook nu weer zeer tevreden. Snelle levering en goed advies.

Luisteren goed en geven super advies.

top bedrijf

Zijn zeer vakkundig en komen afspraken na.

Zijn zeer vakkundig en komen afspraken na.

Top winkel Top service

Top spullen advies en service Heel leuk en goed team

Uitstekende ervaring

Heel goed om advies te geven,vriendelijk en snel en heel begripvol. Mooie spullen.Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Top!!

Wij werden goed geholpen, ze geven goed advies! Wij hebben mooie dingen uitgekozen en kwaliteit is zeer goed! Alles hangt/legt goed en wij zullen zeker weten weer terug gaan als we wat nodig hebben!

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

goede advisering, service en afhandeling

zoals ik al schreef: prima advisering prima service prima afhandeling en eventueel nazorg

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het