Uitstekende service, top kwaliteit producten!

Al jaren kopen wij onze producten bij de Decorette in Mijdrecht. Dit komt door de uitstekende service! De medewerkers zijn vriendelijk, hebben verstand van zaken en nemen de tijd voor je. Tevens zijn de producten die ze leveren van top kwaliteit en als er een toch keer “iets” mis is dan komen ze snel bij je langs om het te herstellen. De winkel in Mijdrecht raden wij daarom ook zeker aan!

Heel vriendelijk meedenkend personeel, snelle levering, goede kwaliteit kortom een super resultaat

We hebben goed advies gehad voor ons nieuwe huis. Een snelle levering van de vloer, gordijnen en easy click heel blij mee! Super bedankt voor de fijne samenwerking.

Een zaak met kennis kwaliteit en service

Decorette Mijdrecht heeft veel keus van een goede kwaliteit. Goede service en komen afspraken na.Top!!

Altijd kwaliteit en topservice bij Decorette Mijdrecht

Al jaren koop ik mijn raamdecoratie bij Decorette Mijdrecht. Goede adviezen, de medewerkers denken met je mee. Vakkundige inmeting en plaatsing. Bij defecten snel en professioneel verholpen. Kortom: top!

Goed geholpen, mooi gordijnen

Vanwege actie korting op gordijnen de Decorette in Mijdrecht gezocht. Stalen meegekregen en keus gemaakt. Alles conform afspraak geleverd en opgehangen. We zijn zeer tevreden.

Prima werk afgeleverd

Prettige afhandeling !

Perfecte service

Altijd goede service, vriendelijk en behulpzaam. Montage wordt netjes en zorgvuldig gedaan. Mooie collectie, goede kwaliteit.

Goed vertrouwlijk

Meedenken, uitvoeren, service; top!

Fijne ervaring met Decorette Mijdrecht. Dit is al het 3de huis wat ze voor ons stofferen en we zijn erg tevreden. Meedenken vooraf, inmeten, leveren en monteren en ook de nazorg zijn helemaal goed!

Altijd goede service

Vakkundige en plezierig winkel/stofferders

In ons nieuwe appartement heeft Cor en zijn mensen gedurende onze vakantie heel veel gordijnen opgehangen, vloerbedekking gelegd en behangen. Prima vakwerk .afspraken exact nagekomen, heel vertrouwd. Wij bevelen Decorette bij iedereen aan!

Vakkundig, prima service, vriendelijk

Altijd vriendelijk en vakkundig advies in de winkel. Bij kleine en grote aankopen. Reparatie afspraken altijd binnen redelijke termijn en worden vakkundig opgelost. Hun doelstelling is tevreden klanten en niet om zoveel mogelijk aan je te verkopen. Kortom een hele fijne, mooie, vakkundige winkel.

deze morgen zijn de gordijnen en de binnenzonwering geplaatst door Robin en kunnen wederom zeggen dat dit heel netjes gedaan is. we zijn blij met het resultaat.

• Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen

2 sterren: slechter dan verwacht

Behang achter verwarming niet goed geplakt. Is hersteld. Ben je een week later plinten aan het monteren, blijkt er onder de verwarming helemaal geen behang te zitten. Behang zit ook op diverse plekken niet goed vast. Gewoon slechte behangers voor die prijs.

• Ervaring met: Behang

Wij zijn uiterst tevreden

• Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Horren

• Ervaring met: Binnenzonwering

op alle punten hoge score: terecht want ze staan allemaal voor je klaar met professioneel advies en klantgericht handelen.

• Ervaring met: Binnenzonwering

In een keer de juiste stalen en na order een vlotte levering. Deskundig advies waardoor het qua kosten+design ook een goede oplossing was. Contact vriendelijk en kordaat. Als je de Mijdrechtse Decorette hebt gevonden, zoek je niet meer verder.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben na het inmeten geen offerte op papier gehad. We zijn terug geweest voor een langere roede dan de roede die we hadden. Ook daarvan geen schriftelijke bevestiging gehad. Mede omdat de meetgegevens niet op papier staan, twijfelen we of de eerst meting van 260cm wel juist was, dat is 10 cm korter dan de oude roede! De roede van 270 cm en de communicatie daarover is dus niet naar onze zin.

• Ervaring met: Gordijnen

Altijd goede service, Aardig personeel en nemen de tijd voor je !

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen

Werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. Inplannen van de werkzaamheden kon op korte termijn, dat is prettig. Vakmanschap/kwaliteit is hoog! Wat nog kan verbeteren is de communicatie tussen het winkelpersoneel en de vakmannen die de werkzaamheden uitvoeren. Daar waren soms wat misverstanden ivm planning, sleutels etc. Nog 1 ding: er zou nog een datum worden ingepland voor aanvullende stucwerkzaamheden bij de trap. Hier is nog geen contact met mij over opgenomen..

• Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf|Vloeren

• Ervaring met: Binnenzonwering

Goede service, klantvriendelijk, denken mee. Hele goede ervaring dus!

• Ervaring met: Binnenzonwering|Buitenzonwering|Gordijnen|Horren|Vloeren

Goed advies gehad, na levering nog enkele technische haperingen die snel werden verholpen.

• Ervaring met: Gordijnen

Wij hebben shutters besteld; delegering heeft te lang geduurd, dat was jammer Verder vind ik de shutters wat kwetsbaar kleine krasjes door kat die er tegenop ging staan. Nu weten we het maar toch...

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het