Goed al heeft het allemaal wel lang geduurd. Wel is alles bespreekbaar en oplosbaar!

Blij met het eindresultaat!

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Werd er meteen op gewezen dat er een paar maanden later een kortingsactie van de leverancier van toepassing zou zijn. Top! Dat scheelde mij behoorlijk wat geld. Het opvolgen van de afspraken daarna voor inmeten en advies aan huis verliep wat moeizaam, maar uiteindelijk prima advies gehad. Inmeten, en later montage, door de leverancier was top! De monteur was vriendelijk, werkte snel, efficient en netjes. Ben heel erg blij met het eindresultaat!

Goed en vakkundig geregeld

Vriendelijk personeel en vakkundig geholpen.

Naar tevredenheid

Moet nog wat gebeuren maar verwacht dat dit ook goed gaat.

Goede winkel met ruim assortiment en goed advies

Bij Decorette geweest voor behang/verf en raambekleding. Er is veel keuze, er werd meegedacht en bij het inmeten ook over bijvoorbeeld de kleur en plaatsing van de roeden. Alles is op tijd geleverd en gemonteerd. We zijn blij met onze aankopen.

Alles goed geregeld

Snelle opmeting aan huis en snelle levering van de producten.

Prima voorlichting en advies !

Het rolgordijn wat we hadden besteld , was 3 weken later al geleverd en opgehangen !

Vriendelijk, hulpvaardig en kundig

Vriendelijk en goed advies gehad. Na een paar weken ontstond een klein mankement, daar is de monteur voor geweest en heeft het keurig opgelost.

Prachtige gordijnen en een prima dienstverlening/service

Goed geholpen, er wordt meegedacht, helemaal tevreden over de ophanging van de gordijnen en over hoe het er nu uitziet.

Goede service van zowel de binnen- als de buitendienst.

Goed geholpen met het uitzoeken van wat het beste product voor ons zou zijn tegen acceptabele kosten en alles keurig opgehangen door de buitendienst.

we zijn super geholpen

Na meer dan 20 jaar waren we toe aan nieuwe luxaflex. Onze vorige ( uit het jaar 2000) waren verschoten, en hingen door. We zijn in de winkel heel goed een aardig geholpen en werd goed geadviseerd. het opmeten was in no time gedaan en voor het einde van jaar hingen de nieuwe luxaflex al. En dat staat super luxe! Ze zijn een stuk donkerder dan de vorige (van heel licht groen naar donker bruin met een craquelé effect) maar wat ons werd verteld, klopt. Je kijkt beter door donkere luxaflex heen.

Goed advies, snelle levering, goede service!

Goede en nette service.

We zijn zeer tevreden over de goede behandeling en prima service. Onze hartelijke dank hiervoor. Met vriendelijke groet Familie Dingemanse.

Op zich goed maar één lamelopstelling is scheef

Mooie jaloezieën, één opstelling is echter (bij vervaardiging ?) scheef. Hiervoor zou Luxaflex benadert worden. Wij hebben nog niets vernomen.

Uiterst tevreden

We zijn uitermate tevreden over de afspraken, deskundigheid, prettig contact en de snelheid van Decorette Middelburg.

Goede en persoonlijke service

Goede ervaring bij de koop en montage van 3 duettes op maat voor de bovenverdieping. De medewerker dacht goed met ons mee en wees ons op een aankomende kortingsperiode, waardoor we voordeliger uit waren. Omdat de levertijd een stuk vlotter was dan verwacht en ze binnen 1 week de geleverde duettes al kwamen monteren hingen ze er 2 weken nadat de bestelling was geplaatst, waar wij hadden gerekend op 2 maanden.

Gordijnen gekocht. Prachtig gemaakt. Goede maat opgemeten en geleverd. Prima tevreden. Mooi resultaat,

Goed maar communicatie kan beter

Door leveringsproblemen en de verkeerde inmeting van een kozijn hebben wij veel langer dan verwacht op onze bestelling Luxaflex trufit moeten wachten. In totaal 5 maanden. Dit lag gedeeltelijk aan Decorette, maar hoofdzakelijk aan Luxaflex. Wij hebben echter de communicatie hierover vanuit Decorette als matig ervaren. Het lijkt ons zinvol klanten regelmatig en duidelijk te informeren over de status en de verwachtingen, en niet alleen wanneer klanten hierover zelf contact opnemen. Hierover hebben wij tijdens het plaatsen met de monteur gesproken, die heel begripvol was. Dit heeft tot resultaat geleid dat de communicatie in de laatste weken, waarin gewacht werd op een nalevering ivm onjuiste inmeting, duidelijk verbeterde. We kregen bijna wekelijks een update.

Mijn ervaringen met Decorette Lange Jan zijn positief geweest.

Met het vervangen en repareren van artikelen, die dit nodig hadden, werd adequaat gereageerd. Daar ben ik tevreden over.

is goed

Goed advies

wij kregen goede adviezen wat betreft de inrichting van ons verbouwde huis. mooie kleuradviezen voor wanden, verf en vloer. Vriendelijke medewerkers die meedenken en tips geven. Wij zijn superblij met het eind resultaat.

Goede informatie en snelle levering

Goede informatie en snelle levering

Deskundig, gericht op succes en persoonlijk.

Plezierig contact gehad, er werd goed naar onze wensen geluisterd. De aanvankelijke plannen konden soepel worden aangepast. Vlotte uitvoering en afhandeling van onze wensen.

Mooie verbetering van ons interieur.

Lange toeleveringtijd werd tijdig gemeld. Plaatsing door deskundig en vriendelijk personeel.

Uitstekend!

De service was perfect. Per ongeluk een verkeerd kleurnummer ingevuld. We mochten het gordijn ophangen tot het juiste gordijn was ontvangen. Een hele fijne service!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het