vriendelijk personeel, afspraken goed geregeld en werk zeer netjes uitgevoerd.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Fam. van Rutten, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

• Ervaring met: Binnenzonwering

Beste Maurits, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen jullie veel plezier met de houten jaloezieen en hopen jullie in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Graag geef ik mijn mening. De winkel heeft een geweldige uitstraling ! Vakbekwaam en sprankelend personeel. Jullie hebben een stortvloed aan ideeën en weten ongelofelijk veel van interieur! De service is bijzonder goed en tot slot " Wij zijn heel blij met jullie "

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Beste Fam. Ritburg, Heel hartelijk bedankt voor uw geweldig enthousiaste woorden; daar doen we het voor!! Wij hopen jullie naar vaak in de winkel te mogen begroeten, de koffie staat altijd klaar. Hartelijke groet, Erik, Anya en Dirk

Snel, transparant , houden zich aan de afspraak. Prima

• Ervaring met: Binnenzonwering

Beste Fam. Gigch, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw zonwering en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Heel goed geholpen, zeer tevreden.

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Vloeren

Beste Fam. Fiers, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw aankopen en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Prima , lekker meegedacht , goede ervaring

• Ervaring met: Gordijnen

Beste Fam. Kremer, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw gordijnen en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

De gordijnen zijn mooi op maat gemaakt en snel en goed opgehangen. Het kan niet beter.

• Ervaring met: Gordijnen

Beste Mevrouw van der Eijk, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw gordijnen en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Mijn ervaring met Decorette is altijd zeer prettig. Advies heel kundig en snelle actie met opmeten en regelen. Zeer tevreden klant.

• Ervaring met: Behang|Gordijnen

Hallo Karin, Hartelijk dank voor je mooie recensie, daar doen we het voor! Bij een eventueel volgend project in de toekomst hopen we weer met je mee te mogen denken. Groetjes, Anya en Erik

goed advies en service

• Ervaring met: Gordijnen|Vloeren

• Ervaring met: Gordijnen

Binnenkort ontvangen wij de sleutel van ons nieuwe huis in Geertruidenberg. Een bijzonder project, namelijk een oude herenhuis uit circa 1800, wat volledig gerenoveerd is. Bij zo'n huis hoort ook de styling perfect te zijn. Decorette Maassluis heeft ons super geholpen in dit toch wel lastige traject. Er zijn zoveel keuzes wat betreft inrichting dat wij goed advies wel konden gebruiken. Wat past er nou in zo'n huis? En naar welke sfeer zijn we op zoek? Decorette Maassluis begreep als geen ander dat dit geen gemakkelijke keuzes zijn en heeft ons bij de hand genomen door de wondere wereld van interieur. Door hun persoonlijke advies hebben wij ons huis geweldig in kunnen richten. Het totale pakket als behang, vloeren, jaloezieën, accessoires, gordijnen en verf hebben wij bij hen gekozen. Daarna is het door hun medewerkers geïnstalleerd/gestoffeerd en wij betreden binnenkort een pracht van een huis! Wij raden iedereen Decorette Maassluis aan: een persoonlijk, betrouwbaar en flexibel woonatelier met de juiste specialisten en experts aan boord!

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Beste Mevrouw Hesterman, Hartelijk dank voor uw warme aanbevelingen en fraaie woorden. Wij wensen u heel veel plezier in uw inderdaad fantastisch geworden woning en hopen u nog vaak te mogen begroeten. Hartelijke groet, Erik Scheurwater

• Ervaring met: Binnenzonwering

Stoffering van de trap besteld. Supergoed geadviseerd, nette prijs en binnen een week gelegd! Was een genot om jullie stoffeerders aan het werk te zien: wat een vaklui ook! Wij zijn beslist zeer tevreden en willen jullie van harte aanbevelen!!

• Ervaring met: Vloeren

Goed, duidelijk advies met een fantastisch resultaat

• Ervaring met: Binnenzonwering

Beste Vincent, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis

• Ervaring met: Binnenzonwering|Horren

Beste Mevrouw Harteveld, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis

Ben erg blij met het woonstyle advies en de uitvoering hiervan met een mooi resultaat!

• Ervaring met: Gordijnen|Verf|Woonaccessoires

Hoi Lonneke, Dank voor je mooie beoordeling! Groetjes, Anya

Na een aanvankelijke reservering onzer zijds zijn we door uw verkoper prima geadviseerd en in een richting gewezen waar uit wij een achteraf gezien prima keuze hebben gemaakt, ook de door u geselcteerde stoffeerders hebben hun werk prima uitgevoerd waarbij afters sales prima is opgelost. Onze dank en mogelijk tot ziens in uw winkel.

• Ervaring met: Behang|Vloeren

Beste Fam. Hagestein, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis Ps. is het deukje in het laminaat netjes weggewerkt?

Vlotte bediening, meedenken, wijzen op mogelijkheden waar ik zelf nog niet aan gedacht heb. Vriendelijke bediening.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Beste Mevrouw Noordegraaf, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Beste fam. Lenti, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis

• Ervaring met: Buitenzonwering|Gordijnen|Horren|Vloeren

Beste fam. Bakker, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Zeer tevreden Wij waren besluiteloos over het gene wat wij moesten nemen in ons nieuwe huis, maar heel blij dat wij een keuze konden maken door de goede service.

• Ervaring met: Gordijnen|Horren

Beste Anja Rinkel, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Anya de Snoo Decorette Maassluis

• Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen

Beste Fam. Raijmaekers, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis

Fijne winkel, goed en deskundig advies. Denken mee met de wensen van de klant. Service is echt goed!!

• Ervaring met: Gordijnen|Vloeren

Beste heer Paalvast, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie; het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen! Graag horen we van u als we iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis

• Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Woonaccessoires

Geachte mevrouw de Vreede, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recensie. Het is fijn om te horen dat alles naar uw zin is verlopen. Hopelijk zien we u binnenkort weer in de winkel! Met vriendelijke groet, Decorette Maassluis

Mijn behang is gekocht bij Decorette in Maassluis. Ik heb om advies gevraagd omdat ik echt geen idee had wat ik met mijn kamer moest doen. Ik ben goed geholpen en heel erg blij met het eindresultaat ! Bedankt.

• Ervaring met: Behang

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het