Super ervaring! Helemaal tevreden!

Onze nieuwe woning is volledig door Decorette Maassluis gestyled. Vloeren, wandbekleding (verf en behang), raambekleding (horren), meubelen en accessoires. Wij zijn helemaal gelukkig met de aankleding/indeling van onze droomwoning en wij gaan hier nog jaren mee doen. Personeel is enorm vriendelijk en geduldig, zij denken in alles mee EN heerlijke koffie :)! AANRADER!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas is Decorette Vlaardingen gesloten en daarom was ik zo blij dat er ook een winkel in Maassluis zit. Onze slaapkamer heeft een totale stofvering nodig,behang,vloerbedekking,gordijnen,vitrage,zonnewering.Omdat wij al jaren met grote tevredenheid in Vlaardingen konden slagen bij Decorette gingen we nu naar Maassluis.Bij binnenkomst bleef de verkoopmedewerker op de 5e tree van de trap staan.Op onze vragen wees hij in de ruimte,waar alles te vinden was.Ook tijdens het beantwoorden van andere vragen bleef hij opo de trap staan.Verderop in de winkel zaten 3!!!andere verkopers aan de koffie belangstellend toe te kijken.Een oude dame kwam binnen en nog steeds was de verkoper niet van plan om van zijn trap te komen.De dame had een lastige situatie thuis en kwam vol goede moed om advies.Helaas werd zij nogal benaderd alsof zij een klein kind was ipv.een klant in nood.Toen er een "grapje" gemaakt werd over haar leeftijd,was bij mij de maat vol.Ik ging de winkel uit,passeerde de verkoper die geen antwoord gaf op mijn"goedemiddag verder" Ik ben 10 minuten binnen geweest en de enige beweging die ik gezien heb bij de andere verkopers,was het opstaan om een nieuw kopje koffie te pakken en weer te gaan zitten. Mijn beoordeling over dit personeel is heel klein. Zonde,want ik heb een groot budget om uit te geven en dat gaat nu naar een ander bedrijf.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Horren|Vloeren|Woonaccessoires

Deze beoordeling druist volledig in tegen alle principes die hoog in het vaandel staan bij de eigenaar van Decorette Maassluis èn voormalig Decorette Vlaardingen. Om die reden is een diepgaand onderzoek opgestart en hebben we de schrijver van de beoordeling een PM verzonden.

Beste Lezers, Wij hebben nu een 8 maanden een verbouwde begane grond . Ik heb een nare ervaring gehad met de onderaannemers waar deccortte mee werkt. De eerste afspraak kwam hij niet opdagen om de pvc vloer te leggen. 3 uur voor... Thuis gewacht daar de winkel pas om 10 uur open gaat. 2 de keer wel geluk alleen de vloer is scheef gelegd terwijl mijn zand cementvloer waterpas was. Zeer jammer . 2 stukken plinten ontbreken heb ik zelf voor moeten zorgen .(1 ontbreekt nog ) En zo nog 3 dingen. Zeer jammer . Personeel winkel is top, uitvoering onderaannemers is niet voldoende, enkel de behanger was een toppertje. Voor mij geen decorette meer , je betaald de hoofdprijs maar krijgt een pvc vloer die makkelijk krast en scheef ligt door de egaline.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Behang|Vloeren

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
  • Ervaring met: Vloeren

• Ervaring met: Gordijnen|Vloeren

Wij zijn zeer tevreden over de deskundige advisering, de snelle levering en de uitermate plezierige en correcte wijze waarop de afhandeling heeft plaatsgevonden.
  • Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Verf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er zijn nog twee dingentjes die even opgeknapt moeten worden: - inloopmat....bobbel verwijderen en randen lijmen - hier en daar vouwen in gordijnen die er niet uitzakken Vooral Kees heeft moeite met de prijs. Hij vindt het totaal aan kosten voor de stoffering tegenvallen. Persoonlijk hadden wij er beter aan gedaan (voor zijn gemoedsrust) ook bij een andere stoffeerder offerte aan te vragen. Het contact met Anya verliep uitstekend. Goede adviezen en tips gekregen. Vooral het behang is een mooie sfeermaker en is uitstekend verwerkt.
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Vloeren

goeie zaak met prima keus, mooie materialen, stoffen allemaal top kwaliteit. Niet goedkoop. je wordt goed geholpen door mensen die weten waar ze mee zijn!
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Top ervaring en jarenlange trouwe klant.

Goed en deskundig geholpen . Zeer tevreden
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Vloeren

Prima advies, uitstekend assortiment, vriendelijk en vakbekwaam personeel en een aan huis service waar menigeen een puntje aan kan zuigen. Top. Ik kan een ieder deze decoretje aanbevelen (van harte).

prettig geholpen. Uitvoering prima

• Ervaring met: Gordijnen

Beste Steffeney, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen je veel plezier met de gordijnen en hopen jullie in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Prettig geholpen, communicatie was goed en het resultaat mag er zijn!
  • Ervaring met: Gordijnen

Beste Fam. van der Hauw, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw gordijnen en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

vriendelijk personeel, afspraken goed geregeld en werk zeer netjes uitgevoerd.
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Fam. van Rutten, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

• Ervaring met: Binnenzonwering

Beste Maurits, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen jullie veel plezier met de houten jaloezieen en hopen jullie in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Graag geef ik mijn mening. De winkel heeft een geweldige uitstraling ! Vakbekwaam en sprankelend personeel. Jullie hebben een stortvloed aan ideeën en weten ongelofelijk veel van interieur! De service is bijzonder goed en tot slot " Wij zijn heel blij met jullie "
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Beste Fam. Ritburg, Heel hartelijk bedankt voor uw geweldig enthousiaste woorden; daar doen we het voor!! Wij hopen jullie naar vaak in de winkel te mogen begroeten, de koffie staat altijd klaar. Hartelijke groet, Erik, Anya en Dirk

Snel, transparant , houden zich aan de afspraak. Prima
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Beste Fam. Gigch, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw zonwering en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Heel goed geholpen, zeer tevreden.
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Vloeren

Beste Fam. Fiers, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw aankopen en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Prima , lekker meegedacht , goede ervaring
  • Ervaring met: Gordijnen

Beste Fam. Kremer, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw gordijnen en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

De gordijnen zijn mooi op maat gemaakt en snel en goed opgehangen. Het kan niet beter.
  • Ervaring met: Gordijnen

Beste Mevrouw van der Eijk, Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback, die voor ons erg belangrijk is! Wij wensen u veel plezier met uw gordijnen en hopen u in toekomst weer van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Erik Scheurwater Decorette Maassluis

Mijn ervaring met Decorette is altijd zeer prettig. Advies heel kundig en snelle actie met opmeten en regelen. Zeer tevreden klant.
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen

Hallo Karin, Hartelijk dank voor je mooie recensie, daar doen we het voor! Bij een eventueel volgend project in de toekomst hopen we weer met je mee te mogen denken. Groetjes, Anya en Erik

goed advies en service
  • Ervaring met: Gordijnen|Vloeren

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het