1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas is Decorette Vlaardingen gesloten en daarom was ik zo blij dat er ook een winkel in Maassluis zit. Onze slaapkamer heeft een totale stofvering nodig,behang,vloerbedekking,gordijnen,vitrage,zonnewering.Omdat wij al jaren met grote tevredenheid in Vlaardingen konden slagen bij Decorette gingen we nu naar Maassluis.Bij binnenkomst bleef de verkoopmedewerker op de 5e tree van de trap staan.Op onze vragen wees hij in de ruimte,waar alles te vinden was.Ook tijdens het beantwoorden van andere vragen bleef hij opo de trap staan.Verderop in de winkel zaten 3!!!andere verkopers aan de koffie belangstellend toe te kijken.Een oude dame kwam binnen en nog steeds was de verkoper niet van plan om van zijn trap te komen.De dame had een lastige situatie thuis en kwam vol goede moed om advies.Helaas werd zij nogal benaderd alsof zij een klein kind was ipv.een klant in nood.Toen er een "grapje" gemaakt werd over haar leeftijd,was bij mij de maat vol.Ik ging de winkel uit,passeerde de verkoper die geen antwoord gaf op mijn"goedemiddag verder" Ik ben 10 minuten binnen geweest en de enige beweging die ik gezien heb bij de andere verkopers,was het opstaan om een nieuw kopje koffie te pakken en weer te gaan zitten. Mijn beoordeling over dit personeel is heel klein. Zonde,want ik heb een groot budget om uit te geven en dat gaat nu naar een ander bedrijf.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Horren|Vloeren|Woonaccessoires

Beste Lezers, Wij hebben nu een 8 maanden een verbouwde begane grond . Ik heb een nare ervaring gehad met de onderaannemers waar deccortte mee werkt. De eerste afspraak kwam hij niet opdagen om de pvc vloer te leggen. 3 uur voor... Thuis gewacht daar de winkel pas om 10 uur open gaat. 2 de keer wel geluk alleen de vloer is scheef gelegd terwijl mijn zand cementvloer waterpas was. Zeer jammer . 2 stukken plinten ontbreken heb ik zelf voor moeten zorgen .(1 ontbreekt nog ) En zo nog 3 dingen. Zeer jammer . Personeel winkel is top, uitvoering onderaannemers is niet voldoende, enkel de behanger was een toppertje. Voor mij geen decorette meer , je betaald de hoofdprijs maar krijgt een pvc vloer die makkelijk krast en scheef ligt door de egaline.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Behang|Vloeren

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
  • Ervaring met: Vloeren

• Ervaring met: Gordijnen|Vloeren

Wij zijn zeer tevreden over de deskundige advisering, de snelle levering en de uitermate plezierige en correcte wijze waarop de afhandeling heeft plaatsgevonden.
  • Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Verf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er zijn nog twee dingentjes die even opgeknapt moeten worden: - inloopmat....bobbel verwijderen en randen lijmen - hier en daar vouwen in gordijnen die er niet uitzakken Vooral Kees heeft moeite met de prijs. Hij vindt het totaal aan kosten voor de stoffering tegenvallen. Persoonlijk hadden wij er beter aan gedaan (voor zijn gemoedsrust) ook bij een andere stoffeerder offerte aan te vragen. Het contact met Anya verliep uitstekend. Goede adviezen en tips gekregen. Vooral het behang is een mooie sfeermaker en is uitstekend verwerkt.
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Vloeren

goeie zaak met prima keus, mooie materialen, stoffen allemaal top kwaliteit. Niet goedkoop. je wordt goed geholpen door mensen die weten waar ze mee zijn!
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Top ervaring en jarenlange trouwe klant.

Goed en deskundig geholpen . Zeer tevreden
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen|Vloeren

Prima advies, uitstekend assortiment, vriendelijk en vakbekwaam personeel en een aan huis service waar menigeen een puntje aan kan zuigen. Top. Ik kan een ieder deze decoretje aanbevelen (van harte).

prettig geholpen. Uitvoering prima

• Ervaring met: Gordijnen

Prettig geholpen, communicatie was goed en het resultaat mag er zijn!
  • Ervaring met: Gordijnen

vriendelijk personeel, afspraken goed geregeld en werk zeer netjes uitgevoerd.
  • Ervaring met: Vloeren

• Ervaring met: Binnenzonwering

Graag geef ik mijn mening. De winkel heeft een geweldige uitstraling ! Vakbekwaam en sprankelend personeel. Jullie hebben een stortvloed aan ideeën en weten ongelofelijk veel van interieur! De service is bijzonder goed en tot slot " Wij zijn heel blij met jullie "
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Snel, transparant , houden zich aan de afspraak. Prima
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Heel goed geholpen, zeer tevreden.
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Vloeren

Prima , lekker meegedacht , goede ervaring
  • Ervaring met: Gordijnen

De gordijnen zijn mooi op maat gemaakt en snel en goed opgehangen. Het kan niet beter.
  • Ervaring met: Gordijnen

Mijn ervaring met Decorette is altijd zeer prettig. Advies heel kundig en snelle actie met opmeten en regelen. Zeer tevreden klant.
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen

goed advies en service
  • Ervaring met: Gordijnen|Vloeren

• Ervaring met: Gordijnen

Binnenkort ontvangen wij de sleutel van ons nieuwe huis in Geertruidenberg. Een bijzonder project, namelijk een oude herenhuis uit circa 1800, wat volledig gerenoveerd is. Bij zo'n huis hoort ook de styling perfect te zijn. Decorette Maassluis heeft ons super geholpen in dit toch wel lastige traject. Er zijn zoveel keuzes wat betreft inrichting dat wij goed advies wel konden gebruiken. Wat past er nou in zo'n huis? En naar welke sfeer zijn we op zoek? Decorette Maassluis begreep als geen ander dat dit geen gemakkelijke keuzes zijn en heeft ons bij de hand genomen door de wondere wereld van interieur. Door hun persoonlijke advies hebben wij ons huis geweldig in kunnen richten. Het totale pakket als behang, vloeren, jaloezieën, accessoires, gordijnen en verf hebben wij bij hen gekozen. Daarna is het door hun medewerkers geïnstalleerd/gestoffeerd en wij betreden binnenkort een pracht van een huis! Wij raden iedereen Decorette Maassluis aan: een persoonlijk, betrouwbaar en flexibel woonatelier met de juiste specialisten en experts aan boord!
  • Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Decorette Maassluis

Filter op Taal