Prima service en advies

Mijn ervaring met Decorette is zeer goed. Ik werd prima geholpen en kreeg goed advies. Alles werd netjes volgens afspraak ingemeten en bezorgd en het resultaat was top. Ik kom er graag terug

Het was een goede ervaring!

Mijn bestelling is netjes opgeleverd!

Het is niet de 1e keer dat ik met Decorette in zee ben gegaan.

De eerste ervaring was prima en de tweede idem. Service goed, afspraken keurig op tijd. Uiterst tevreden.

Vriendelijke mensen die enthousiast hun werk doen.!

Vanaf het moment dat ik de winkel in Leiderdorp binnenkwam ben ik vriendelijk en erg behulpzaam geholpen. er is zelfs iemand meegelopen om de maten te nemen. ik ben in contact gebracht met de behanger en via de behanger weer aan een schilder! Dus kort gezegd!!!!! Fantastisch !

Gewoon goed

Wij komen bij Decorette Winkelhof omdat wij altijd goed zijn geholpen en bij ons in de buurt is gevestigd. Ook deze keer weer alles naar wens.

Deskundig advies en mooie producten

We zijn wederom goed geholpen door de mensen van decorette. Ze denken met je mee en geven eerlijk advies. Ze hebben een ruime keuze aan producten. Ons tapijt is netjes gelegd en de gordijnen keurig opgehangen, we zijn er heel blij mee!

Ruime keuze, prima service

Al vaker bij Decorette aankopen gedaan en telkens zeer tevreden. Luisteren goed naar je en denken mee. Ditmaal gekozen voor pvc-vloer met hoge plinten. Ook nu prima service. Zelf hadden we dit nooit zo netjes kunnen krijgen. Ik krijg veel complimenten. Super blij mee!

Goed contact, je word netjes op de hoogte gehouden als een afspraak verzet moet worden

Op alle gebied tevreden klant

Goede hulp in de winkel en goede plaatsing van de jaloezieeen

Snel geleverd

Uitzonderlijke goede ervaring

Zeer goed advies, veel keus, goede service, klantvriendelijk en niet te duur Echt een aanrader en de volgende aankoop is ook weer bij Decorette Leiderdorp

Zeker 20 jaar klant, gaan nog vele jaren zo door

Veel hulp, kennis, service (zeer hoog niveau) meedenken.

Uitstekend geholpen.

Prettig gesprek over te mskrn keuzes.Secuur ingemeten en prefect gemonteerd!

Fantastisch goed klantgericht en vakkundig.

Fantastisch goed klantgericht en vakkundig, met snelle levertijd.

Tijd van bestellen tot aflevering duurt te lang.

De vorige producten die wij bij Decorette hadden besteld waren prima in orde en binnen een redelijke tijd. Maar dat was bij de gordijnen dit keer niet het geval. Op 29 september werden de gordijnen op gemeten maar mijn vrouw moest weer terug naar de winkel omdat men vergeten was het merk op de bon in te vullen. Op 19 november waren de gordijnen er nog niet dus maar gebeld wanneer komen die. Omstreeks 30 november werden de gordijnen opgehangen maar bleek 1 gordijn te lang. deze zou binnen enkele dagen in orde worden gemaakt. Op 5 januari maar eens gebeld wanneer dat zou gebeuren, men zou dit uitzoeken . Vervolgens wilde men enige dagen later het gordijn passend te maken door extra gaatjes in de deur te boren. Daar wij daar niet mee akkoord gingen werd het gordijn meegenomen en enige dagen later passend gemonteerd; inmiddels 21 januari. Voor de andere kamers wilde wij kantstroken. Die waren in Leiden voorradig. Op dinsdagochtend bestelt en in de middag opgemeten en zaterdag in dezelfde week klaar en prima in orde. Mogelijk zou u moeten proberen de tijdsperiode van bestellen en afleveren korter te maken. Met vriendelijke groet en succes.

vriendelijk en klantgericht

Proffessioneel, alles ingemeten en opgehangen. Zeer tevreden met het eindresultaat, genieten er dagelijks van. Mocht er een probleem zijn dan komen ze z.s.m. bij je langs.

Prima zaak.

Ze hebben mooie spullen. Goed en vriendelijk personeel.

Goede service en fijn meegedacht. Perfect passend.

Proffesionel, vriendelijk en bovenal een goede service. We hebben een set luxaflex elektrische gekocht. Een keertje storing gehad en ze reageren snel om een afspraak in te plannen. Werkelijk, geen spijt in aanschaf we gebruiken ze dagelijks met veel plezier!

De aankoop van de gordijnen was een succes. Het ophangen en monteren eveneens.

Zeer tevreden.

Er ging iets mis met de betaling!!

Ik ben helemaal tevreden met mijn nieuwe vitrage, maar er ging iets mis met de rekening.Na 3 weken wachten op een rekening ,ging ik naar de winkel en kwam erachter dat de verkeerde e-mail adres was opgeschrijven.Ik heb meteen afgerekend en nu blijkt alles in orde te zijn.

Goed op tijd

Top en vlot, ondanks grote drukte

Peter Rusman en zijn medewerkers hebben in de loop van de jaren meerdere kleine en grotere klussen gedaan in mijn huis. Dit keer een klein klusje, het vervangen van één gordijnrail. Ondanks grote drukte wist Peter mij opnieuw te verrassen met eerdere en opnieuw vlekkeloze uitvoering. Super service dus!

Gelukkig is mijn probleem met de luxaflex opgelost

De Monteur van Decorette Leiderdorp heeft mijn probleem met het smartcord heel professioneel opgelost.

Winkelhof 36 2353TS Leiderdorp

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het