gedegen vakmanschap

goede service

Super service!

Een gedegen advies. Je krijgt gewoon waar voor je geld hier.

Very good

very good

• Would you recommend us? Yes

Goede dienstverlening .kundige luxaflexophanger. Prettige zaak

Vakmanschap en klantgericht

Decorette heeft ons vanaf het begin begeleid en geadviseerd over de aanschaf en over de plaatsing van de verticale lamellen. Bevestiging van extra latten was noodzakelijk. Deze zijn gelakt in de kleur van ons kozijnhout en gemonteerd. Noodzakelijke, kleine correcties maakten deel uit de montage. Klasse!

Zeer positief

Wat er fout ging werd goed opgelost

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk!

Goed!

Goede Service, aardige mensen

Ik ben goed geholpen qua advies, communicatie van de status was ook goed, en kwaliteit van de gordijnen zijn mooi. De meneer die het heeft opgehangen was heel professioneel en vriendelijk. 1 verbeterpunt voor naai atelier, de verzwaar ijzertjes zaten per gordijn set van twee, maar in 1 gordijn, en de gordijnen bevatten nietjes in de bovenkant, dat vond ik wat minder. Maar winkel en installatie meneer, mooi gedaan

Trapbekleding zeer professioneel gelegd.

Van offerte tot levering prettig contact en vakwerk geleverd!

Goede service en deskundige installatie

Op bezoek in de showroom en later aan huis werden wij goed voorgelicht en geholpen bij onze keuzes. Na levering werd deskundig geïnstalleerd, inclusief goede service om de laatste problemen te verhelpen.

Very good

I am a continuous customer so I value your work, thanks.

• Would you recommend us? Yes

Uitgebreide uitleg

Duidelijk advies en prettige benadering

Het probleem was snel verholpen

Er is een gordijnrails snel vervangen door een vriendelijke medewerker en nu kan mijn gordijn weer helemaal dicht

Goede kwaliteit van de rolgordijnen en goed opgehangen

Een prettige mijnheer die de rolgordijnen vlot en goed ophing en ik wacht vol spanning op de volgende levering!

Goede service en kwaliteit

Ik heb al diverse producten bij Decorette Leiderdorp besteld en laten aanbrengen en ben goed geholpen door deskundig en vriendelijk personeel.

Decorette bevestigt eerdere ervaring: uitstekend.

Uiterst prettig geholpen, deskundig geadviseerd en gordijnen naar volle tevredenheid vervaardigd en vakkundig geïnstalleerd.

Dienstverlening is prima

Snelle levering en goede communicatie.

Buitengewoon klantvriendelijk en professioneel.

Men neemt de tijd voor je, laat zien (zelfs bij herhaling) hoe systeem werkt èn luistert.

zeer service gericht

Voor de nieuwe keuken was een nieuwe linoleumvloer nodig, voor een (klein) deel zou die onder de plint van de nieuwe keukenkasten komen. Nou bleek het niet alleen mogelijk om de nieuwe vloer tussen de demontage van de oude en opbouw van de nieuwe keuken te leggen, maar ook - omdat het vrij recht toe recht aan was - het op een zeer efficiënte wijze te leggen. Dat leidde vervolgens - op initiatief van de Winkel zelf - tot een lagere prijs dan oorspronkelijk geraamd (en geoffreerd). Hulde!

Goede service, prachtig product

De medewerkers weten wat er “in huis is”, denken goed mee, weten wat er wel of niet mogelijk is of zoeken dat voor je uit. Bedankt!

Verstand van zaken en meedenken met wensen klant

altijd een goede service

Werd goed online geholpen. Toen hij het ophangen gehad,vroeg hij of ergens meer hij kon helpen Ik had 2 jaar geleden ook een plissé gordijn door decorette Gelijk al bij het omhoog halen daarvan liet het plastic dopje los. Ik vroeg of hij dat bij hem had. Toen in de auto gekeken en kwam er mee terug Wat een service

Mooie producten en goede service

Zeer correct

Gordijnen besteld en opgehangen. Geheel naar wens verlopen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het