Kundig, meedenkend en zeer vriendelijk en service minded

Ze leveren niet alleen kwalitatief hoogwaardige producten, ook de servicegerichtheid is er hoog. Altijd bereid om mee te denken en flexibel.

Deskundigheid, kwaliteit en service

Deslundigheid en ervaring meteen merkbaar in de adviezen en in de praktische uitvoeringen bij de inrichting van onze woning. Erg klant- en service gericht en geen moeite is teveel.

erg goed meedenken om een aanpassing in ons huis te verwezenlijken

prettige hulp in de winkel en professionele plaatsing van een verduistering in een logeerkamer.

Prima advies, service en plaatsen aangeschafte vouwgordijn.

Correcte en deskundige uitvoering werkzaamheden

Alles netjes afgehandeld.

Plezierig en kundig personeel en baas.

Goede hulp bij uitkiezen van de juiste luxaflex. Binnen 5 weken hing de nieuwe “raambekleding”. Zeer tevreden.

Eigenwijze thuisbezoeker

Eigeńwijse thuisbezoeker, niet inleven klant.

De mooie vloerkleden zijn helemaal naar ons zin.

De drie kleden die wij besteld hadden zijn op maat gemaakt en keurig afgewerkt. Wij kregen goede hulp bij onze keuze. De kleden werden thuis afgeleverd. We zijn er erg blij mee.

Proffesioneel

Altijd goede service

Snelle levering gordijnen en vakkundig gemonteerd

De rolgordijnen zijn heel strak gemonteerd, vriendelijk personeel.

Grote klasse!

Uitstekende kwaliteit vitrages en perfecte montage!

Recent heeft Decorette Leiderdorp voor ons gordijnen en enkele kamers verzorgd. Het bestellen in de winkel en het opmeten ging snel en vakkundig. Toen ze opgehangen werden bleek er een fout gemaakt. Deze is zeer snel hersteld zodat we snel een complete set gordijnen hadden hangen.

Werkzaamheden prima uitgevoerd

Snelle levering en plaatsen rolgordijn naar volle tevredenheid uitgevoerd

Prima dienstverlening

Persoonlijk en deskundig!

Geweldige topman en service!

Het was een topman die bij ons aan het werk is geweest en alles ziet er keurig uit, hij ruimde alles ook netjes op en heeft zelfs de stofzuiger gebruikt! Alle lof voor deze service, ook vanuit de Decorettewinkel!

De man die mijn gordijnen heeft verzorgd is heel keurig, professioneel te werk gegaan, en heel snel. Zijn naam is Cata.

Breed assortiment, zeer klantgericht, advies en service TOP!!

Breed assortiment, zeer klantgericht, advies en service TOP!! Zeker een aanrader!

Heel erg tevreden

Goede service en snelle levering

Zeer goed en snel

Rolluiken besteld. Levertijd was 8-12 weken, na 8 weken waren ze er al. Afspraak was snel gemaakt. Op de dag van installatie kwamen ze op precies op afgesproken tijd, snel en goed / mooi geïnstalleerd. Zeer tevreden

In de winkel is er ruime keuze. Ook werd ik daar fijn geholpen. De levertijd was niet lang. De monteur werkte secuur en was ook erg vriendelijk. Kortom; een aarader!

Prima de maat genomen voorbode luxaflex

Afspraak is afspraak en ook de extra service is uitstekend

Goede en vriendelijke benadering

Kreeg offerte maar wilde een vitrage wat minder duur is en ik kon die vanochtend uitzoeken. Beide jonge werkers hebben mij goed geholpen.

Prima advies en vakkundige plaatsing van de rolhordeur

Alles naar wens

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het