Dienstverlening is prima

Snelle levering en goede communicatie.

Buitengewoon klantvriendelijk en professioneel.

Men neemt de tijd voor je, laat zien (zelfs bij herhaling) hoe systeem werkt èn luistert.

zeer service gericht

Voor de nieuwe keuken was een nieuwe linoleumvloer nodig, voor een (klein) deel zou die onder de plint van de nieuwe keukenkasten komen. Nou bleek het niet alleen mogelijk om de nieuwe vloer tussen de demontage van de oude en opbouw van de nieuwe keuken te leggen, maar ook - omdat het vrij recht toe recht aan was - het op een zeer efficiënte wijze te leggen. Dat leidde vervolgens - op initiatief van de Winkel zelf - tot een lagere prijs dan oorspronkelijk geraamd (en geoffreerd). Hulde!

Goede service, prachtig product

De medewerkers weten wat er “in huis is”, denken goed mee, weten wat er wel of niet mogelijk is of zoeken dat voor je uit. Bedankt!

Verstand van zaken en meedenken met wensen klant

altijd een goede service

Fantastisch

Werd goed online geholpen. Toen hij het ophangen gehad,vroeg hij of ergens meer hij kon helpen Ik had 2 jaar geleden ook een plissé gordijn door decorette Gelijk al bij het omhoog halen daarvan liet het plastic dopje los. Ik vroeg of hij dat bij hem had. Toen in de auto gekeken en kwam er mee terug Wat een service

Mooie producten en goede service

Zeer correct

Gordijnen besteld en opgehangen. Geheel naar wens verlopen.

Prima service en advies

Mijn ervaring met Decorette is zeer goed. Ik werd prima geholpen en kreeg goed advies. Alles werd netjes volgens afspraak ingemeten en bezorgd en het resultaat was top. Ik kom er graag terug

Het was een goede ervaring!

Mijn bestelling is netjes opgeleverd!

Het is niet de 1e keer dat ik met Decorette in zee ben gegaan.

De eerste ervaring was prima en de tweede idem. Service goed, afspraken keurig op tijd. Uiterst tevreden.

Vriendelijke mensen die enthousiast hun werk doen.!

Vanaf het moment dat ik de winkel in Leiderdorp binnenkwam ben ik vriendelijk en erg behulpzaam geholpen. er is zelfs iemand meegelopen om de maten te nemen. ik ben in contact gebracht met de behanger en via de behanger weer aan een schilder! Dus kort gezegd!!!!! Fantastisch !

Gewoon goed

Wij komen bij Decorette Winkelhof omdat wij altijd goed zijn geholpen en bij ons in de buurt is gevestigd. Ook deze keer weer alles naar wens.

Deskundig advies en mooie producten

We zijn wederom goed geholpen door de mensen van decorette. Ze denken met je mee en geven eerlijk advies. Ze hebben een ruime keuze aan producten. Ons tapijt is netjes gelegd en de gordijnen keurig opgehangen, we zijn er heel blij mee!

Ruime keuze, prima service

Al vaker bij Decorette aankopen gedaan en telkens zeer tevreden. Luisteren goed naar je en denken mee. Ditmaal gekozen voor pvc-vloer met hoge plinten. Ook nu prima service. Zelf hadden we dit nooit zo netjes kunnen krijgen. Ik krijg veel complimenten. Super blij mee!

Goed contact, je word netjes op de hoogte gehouden als een afspraak verzet moet worden

Op alle gebied tevreden klant

Goede hulp in de winkel en goede plaatsing van de jaloezieeen

Snel geleverd

Uitzonderlijke goede ervaring

Zeer goed advies, veel keus, goede service, klantvriendelijk en niet te duur Echt een aanrader en de volgende aankoop is ook weer bij Decorette Leiderdorp

Zeker 20 jaar klant, gaan nog vele jaren zo door

Veel hulp, kennis, service (zeer hoog niveau) meedenken.

Uitstekend geholpen.

Prettig gesprek over te mskrn keuzes.Secuur ingemeten en prefect gemonteerd!

Fantastisch goed klantgericht en vakkundig.

Fantastisch goed klantgericht en vakkundig, met snelle levertijd.

Tijd van bestellen tot aflevering duurt te lang.

De vorige producten die wij bij Decorette hadden besteld waren prima in orde en binnen een redelijke tijd. Maar dat was bij de gordijnen dit keer niet het geval. Op 29 september werden de gordijnen op gemeten maar mijn vrouw moest weer terug naar de winkel omdat men vergeten was het merk op de bon in te vullen. Op 19 november waren de gordijnen er nog niet dus maar gebeld wanneer komen die. Omstreeks 30 november werden de gordijnen opgehangen maar bleek 1 gordijn te lang. deze zou binnen enkele dagen in orde worden gemaakt. Op 5 januari maar eens gebeld wanneer dat zou gebeuren, men zou dit uitzoeken . Vervolgens wilde men enige dagen later het gordijn passend te maken door extra gaatjes in de deur te boren. Daar wij daar niet mee akkoord gingen werd het gordijn meegenomen en enige dagen later passend gemonteerd; inmiddels 21 januari. Voor de andere kamers wilde wij kantstroken. Die waren in Leiden voorradig. Op dinsdagochtend bestelt en in de middag opgemeten en zaterdag in dezelfde week klaar en prima in orde. Mogelijk zou u moeten proberen de tijdsperiode van bestellen en afleveren korter te maken. Met vriendelijke groet en succes.

vriendelijk en klantgericht

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het