Onprettig!
2 keer een mindere ervaring afgelopen jaren. En het laatste bizarre was de ervaring die ik zojuist mocht meemaken met John, de eigenaar van de firma! Ik had een paar weken geleden een plisségordijn bij het bedrijf langs gebracht omdat er een touwtje was gebroken met de vraag of ze het wilde maken. Daarbij had ik aangeven dat het wellicht handig was om alle touwtjes in één keer te vervangen omdat ze toch wel aan slijtage onderhevig zijn en steeds korter werden. Kort daarna kreeg ik het bericht dat dit € 60,00 zou kosten. Geen probleem, arbeid kost geld en voor niets gaat de zon op. Echter toen ik vanmiddag het gordijn kwam ophalen constateerde ik dat alleen het touwtje wat gebroken was is gerepareerd en dat gaf ik aan bij de dames die in de winkel stonden. Ik legde keurig uit dat dit niet volgens afspraak was. Dat zou wel een erg dure aangelegenheid zijn dat als er 1 touwtje breekt dat dit per keer €60,00 zou gaan kosten. Ze zouden het opnemen met John, de eigenaar. Prima! Tot de beste man mij zojuist belde en op een zeer onvriendelijke belerende wijze hoog van de toren begon te blazen met de mededeling dat ik onvriendelijk was geweest tegen de dames. Nou, als er iemand niet onvriendelijk was geweest dan was ik dat wel. De dames waren zelf vrij ongeïnteresseerd omdat ik even voor sluitingstijd, 17.30 uur, binnen kwam. Ik heb de beste man even aangeven hoe het gesprek ik verlopen en dat ik helemaal niet onvriendelijk was geweest. Maar de toon gezet John! Ga jij lekker geloof hebben in de dames! En bied vooral niet je excuses aan voor de ongemanierde wijze waarop je mij te woord stond! Ik ben een KLANT van je! Schijnbaar heb je het druk genoeg je winkeltje dat jij je dit gedrag kan veroorloven. Maar er komt ook een andere tijd beste man! Nu lift je mee op de goede huizenmarkt. Maar geloof mij! aan mij ga je echt geen euro meer verdienen! En ik zal ook niemand meer naar je toesturen. Wat een absurd gedrag!