Heel vriendelijk

Personeel neemt rustig de tijd als je aankopen wil doen.

Super service

Goede adviezen, vriendelijk personeel en super service

Luisteren goed naar je, zorgen dat je wensen uiteindelijk resulteren in een prachtig resultaat.

Zeer goede service

Zeer klantvriendelijk

Zowel in de winkel als bij het opmeten zeer vriendelijk geholpen. Snelle levering van de raamdecoratie en keurig opgehangen. Zeker aan te bevelen!

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Afwerking vloerkleed voldeed niet aan onze verwachting. Dit werd zeer vakkundig opgelost. Nu zo blij met ons vloerkleed.

Goed en snel

Goede service en snelle levering, en advies prima.

Alles keurig volgens afspraak uitgevoerd

Onze ervaringen met Decorette zijn prima

Het was fantasties. Heel blij ermee

Prettig

Goed en netjes geholpen. Prijsopgave volgende dag volgens afspraak via mail ontvangen.

Je wordt snel en professioneel geholpen.

Ook voor moeilijke ophangsituatie van gordijnen hebben ze een oplossing, die afwijkt van de standaard oplossing. Offerte komt snel, gordijnen waren er snel en de stoffeerders doen hun werk goed en rustig, prettige samenwerking.

Super geholpen. Dikke 10

Heel vriendelijk geholpen

Goed verzorgde winkel, en goede service

Fijne zaak

Mooi assortiment, goede service en vooral aardige en meedenkende medewerkers.

Uitgebreide collectie, deskundig personeel.

Na een goed advies zijn de gekozen materialen conform afspraak naar wens geleverd en gemonteerd/geplaatst door deskundige en vriendelijke medewerkers.

Prima geholpen

Net gewerkt voor een nette prijs

uitstekend

goede uitstekende service

Perfect!

Perfect advies bij het uitzoeken van de vloeren, snelle en duidelijke opvolging na mijn bezoek en keurige plaatsing met een fantastisch resultaat!

Vriendelijke en vindingrijke oplossingsgerichtheid.

John heeft ons opnieuw zeer vriendelijk geholpen en heeft meegedacht over een originele oplossing voor een lastig probleem.

Altijd goed bij Decorette

We zijn al vele jaren klant bij Decorette. Ze denken goed mee en het is een fijne winkel met veel keus. Kundig en aardig personeel.

Niet probleemloos, uiteindelijk tevreden

Het gaat om het leggen van een pvc vloer. Na het plaatsen van de vloer waren er een aantal punten die niet goed waren. Na drie keer terug komen voor herstel werkzaamheden is de vloer goed genoeg.

Goed advies in de winkel en bij het opmeten thuis ook goed meegedacht

Prima met ons meegedacht in de winkel over bepaalde keuzes en ook bij het opmeten hebben we goed advies ontvangen. Vervelend bij het plaatsen van de gordijnen en luxaflex was dat opeens de afgesproken datum en tijdstip niet door kon gaan. Mijn man had met moeite gezorgd dat hij die dag kon thuiswerken en als er dan niemand komt, is dat niet fijn.

De mannen hebben op de zolderverdieping een mooie vloerbedekkingneergelegd.

De klus is nog niet helemaal klaar, want de overloop op de eerste verdieping en de trap naar beneden moet nog worden aangepakt, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat alles naar behoren zal worden afgerond. Prettige communicatie maakt de bovenstaande sterrenreeks compleet! Met vriendelijke groet, Ria en Piet Kroon

heel erg goed

goede communicatie, ruim aanbod, goed advies prettig om over de vloer te hebben , ruimen alles ook weer netjes op

Heel erg tevreden! Met alles van advies tot en met de plaatsing van de duettes

Fijn contact, goed advies. Mooie producten in de winkel. Zeer tevreden over!

super fijne samenwerking

Ook goed

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het