super

Zoals we gewend zijn alles tot in de puntjes geregeld. en de montage mensen alles keurig gedaan, goed advies en alles schoon opgeleverd.

super

SUPER

Heel er goed en correct

Zijn heel goed geholpen prima bedrijf

Altijd goed

Fijne service, mooie producten en flexibel met monteren. Altijd meedenken, heel fijn!

Top bedrijf

Goede service, fijne mensen!

Goed geholpen, goede adviezen en een zeer service gerichte instelling

Nadat we een bezoek aan de winkel hadden gebracht om ons te orienteren inzake de aankoop van pvc werden diverse stalen thuis getoond om een reeler beeld te krijgen van kleur/decor ten opzichte van de totale kamer. Dit was zeer verhelderend en hierdoor hadden we het idee een goede keuze te kunnen maken.

Erg goed

Goede voorlichting in winkel, geduld, bezoek aan huis van te voren, goed advies! De verrichte werkzaamheden verliepen erg naar mijn zin. Goede werkers hebben in alle rust de trap vakkundig bekleed. Ook aangenaam in de omgang. Complimenten voor een ieder!

Heel erg fijn en deskundig geholpen

Heel erg fijn en deskundig geholpen in de winkel en thuis toen de gordijnen ingemeten werden en geplaatst zijn Top! Het is erg mooi

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en professioneel. Ze leveren prima werk af. Volgende keer gaan we hier weer heen als we iets nodig hebben.

Wederom erg blij met Decorette

Dit is de tweede keer dat wij Decorette benaderd hebben. Beide keren zeer tevreden met het advies, de bestelling en de installatie. Super service.

Een uiterst prettige winkel.

Onze ervaring met De Decorette Hoorn zijn zonder meer positief. Er wordt vakkundig met je meegedacht, zij nemen alle tijd om je wensen te bespreken. En als er dan een keuze is gemaakt, wordt een en ander geheel volgens afspraak uitgevoerd. Chapeau dus!

Super vakmensen

Super vakmensen ,weten wat ze doen

Bij Decorette hebben wij het naar ons zin.

Met Decorette kan je goede afspraken maken, tot nu toe verloopt ons contact goed, wel moet het werk nog uitgevoerd worden, maar daar hebben wij alle vertrouwen in.

Altijd goede service

Er wordt goed naar je wensen geluisterd, zodat er een passend en mooi eindresultaat volgt. Al jaren zeer tevreden.

Behulpzaam en meedenkend werk prima uitgevoerd

In de winkel wordt fijn met je meegedacht en de uiterste best gedaan om tot een goed eindresultaat te komen. Personeel is keurig en stofferingswerkzaamhe3den binnenshuis keurig netjes alles mooi afgewerkt. Niets dan lof. Zeker aan te bevelen.

Vakmensen met kwalitatief mooie producten

In de winkel goed geholpen en geadviseerd, keurige offerte en vakmensen die de opdracht hebben uitgevoerd!

Heel goed geholpen

Hele goede service als je bel komen ze heel snel om het op te lossen zeer tevreden

Heel goed geadviseerd en mooie dingen gekocht.

Ik heb een hele fijne ervaring met Decorette. Alles is mooi afgewerkt, vriendelijke mensen.

Helemaal fantastisch

Tijdens de afspraak wordt er tijd voor je genomen en naar jouw wensen geluisterd. De levertijd viel bij ons reuze mee en alles is prima geïnstalleerd. Wij zijn onwijs tevreden!

Na de klus de hele middag met een glimlach rond gelopen..

Beide heren Jelle en Ronald vandaag over de vloer gehad voor het leggen van Laminaat. Dit werd op een zeer professionele wijze gedaan. Resultaat online gezet en reacties waren ZEER positief. 'Wie dan' werd door mij direct beantwoordt met: Decorette ! Ben zeer tevreden en zal zeker vaker een beroep doen op deze profs... Het vermelden waard is dat de kwaliteit van het materiaal top is!

• Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Top !

• Ervaring met: Buitenzonwering

Goed advies. Fijne mensen die altijd voor je klaar staan en goed met je persoonlijke situatie en wensen mee denken. Service en inzet totdat alles perfect is, ook al gaat er buiten hun schuld om iets mis. Allround dus je kunt vrijwel alles in 1 zaak laten doen.

• Ervaring met: Binnenzonwering|Buitenzonwering|Horren|Vloeren

top

• Ervaring met: Horren

Uitstekend geholpen

• Ervaring met: Gordijnen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het