Wat hebben jullie een geweldige service verleend. Wij zijn heel blij met de nieuwe gordijnen. Ook een goede oplossing van de fabrikant, prima service ook. Nogmaals bedankt voor jullie inspanning.

17 jaar geleden bij onze verhuizing naar Hoogeveen gingen we met moeite naar Decorette, omdat we tegen hoge kosten opkeken. Ons hele huis werd voorzien van gordijnen. Alles werd vakkundig opgemeten en er werd creatief en slim meegedacht met lastige hoekjes. Zelfs na een verbouwing gold nog steeds de service en werden gordijnen weer keurig op maat gemaakt. Na 17 jaar was alles nog als nieuw! Onze zoon is inmiddels ook een tevreden klant. Nu, na een verhuizing 50 km verder hebben we Decorette Hoogeveen weer benaderd, vol vertrouwen deze keer!

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen

Bij Decorette Hoogeveen behang gekocht voor de kamer van onze dochter. Onze bestelling kon gelukkig met een kortingsactie meegenomen worden waardoor wij flink geld bespaarden! De kwaliteit is er goed en er werd duidelijk gecommuniceerd over de status van onze bestelling.

• Ervaring met: Behang

We komen graag bij Decorette. We hebben hier al vaker gordijnen of binnenzonwering gekocht en laten monteren. Ze geven een goed advies, zowel over materialen en wat qua kleur past bij jou in huis. De service is ook geweldig. Laatst hadden we nieuwe gordijnen gekocht en hier zat een weeffout in de stof. Zonder problemen kon dit worden omgeruild. Voorlopig zijn we weer voorzien van alles, maar een volgende keer komen we hier zeker weer!

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb enige jaren geleden rolgordijnen en gordijnen voor de slaapkamer gekocht bij Decorette HOogeveen. De materialen zijn van zeer goede kwaliteit en dat heeft zijn prijs. Maar ik wilde iets moois. De service echter is slecht. De rolgordijnen donderen regelmatig naar beneden. Dit komt omdat het ophangsysteem wat is geplaatst door Decorette niet geschikt is voor deze ramen. Verder knappen de spandraden langs de rolgordijnen. Daar is iemand voor geweest maar de draden zijn weer geknapt. Verder zijn de gordijnen in de slaapkamer opgehangen met metalen beugels met te korte en te weinig schroeven. Dit heb ik inmiddels door een vriend laten herstellen, ik kwam er pas achter toen de beugels gingen doorbuigen na lange tijd. Ik ben slecht geïnformeerd door de persoon die de ramen kwam opmeten. De gordijnen zijn slecht gemonteerd.

• Ervaring met: Gordijnen

Wij zijn er nu verschillende keren geweest en hebben steeds goed advies en service gekregen. Vitrages en (rol-)gordijnen met hun advies uitgekozen, mooie kleur verf (Duin) en wat leuke woonaccessoires. Ook vloerbedekking met hen uitgezocht. Alles werd mooi opgehangen of gelegd.

• Ervaring met: Gordijnen|Verf|Woonaccessoires

Erg fijn om in deze winkel geholpen te worden, altijd een vriendelijk woord en een goed advies. Producten kun je overal kopen echter service en betrouwbaarheid zijn per winkel verschillend. Goede ervaringen en uitstekende producten.

• Ervaring met: Binnenzonwering|Verf|Vloeren|Woonaccessoires

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het