prima service

vriendelijk en deskundig

Goed advies en nette installatie

Luxaflex van eigen merk Decorette laten inmeten en plaatsen. Levering was snel. Advies in de winkel en het plaatsen was netjes geregeld.

Goede service, zorgvuldige plaatsing

Zowel het contact met de winkel als het opmeten en plaatsen ging geheel naar wens.

top

aal meerdere keren hier is aangeschaft. De kwaliteit is altijd goed en de service is top. Ook staan ze gelijk voor ons klaar als er problemen zijn.

Zeer vriendelijk, geduldig en medewerkers denken mee!

Prettige winkel, veel keuze en behulpzaam personeel

Uitstekend resultaat bij Decorette

Eind vorig jaar heb ik via Decorette mijn appartement laten opknappen; al het binnenschilderwerk, nieuwe PVC vloer, en nieuwe gordijnen. Dit is allemaal prima verlopen en het resultaat is naar wens. Van het persoonlijke advies tijdens de voorbespreking(en), tot en met het eindresultaat is alles goed gegaan. Dionne en team nogmaals bedankt!

Bedankt voor de levering, een juiste tijd is voor jullie wel verbeterpunt!!

Ruime keuze en vriendelijke , meedenkende verkopers

Onze keuze voor de Decorette Heemskerk was snel gemaakt. Vriendelijke en vakkundige mensen, meedenkend van begin tot eind.

Uitstekendt

Alles correct volgens afspraak

Uitstekend werk geleverd

Marmoleum met ondervloer in toilet gelegd, keurig gedaan.

Enorm betrokken personeel!

Het maken van de gordijnen ging langs te veel schijven. Hierdoor heb ik teveel stof moeten kopen ( vergoed door hun, prima) maar alsnog veel te ruim bemeten. De rest perfect. Blijf altijd bij hen kopen en draag dat ook uit.

Erg goed geholpen,snel klaar dus....

Vriendelijk personeel tevreden naar huis dus.

Slechte communicatie

-20 juni, definitieve offerte ontvangen en aanbetaling van 25% gedaan voor jaloezie met pvc lamellen; -27 juli, bestelling door Decorette bij fabrikant gedaan i.v.m. kortingsactie. Hartstikke leuk, extra korting, maar hierdoor is zonder overleg de bestelling ruim 1 maand uitgesteld; -29 juli, door Decorette geïnformeerd over de verlate bestelling i.v.m. kortingsactie; -9 september, jaloezie opgehangen door monteur die constateerde dat de lamellen krom zijn aan de zijkanten; monteur heeft foto's gemaakt en opgestuurd naar winkel; overeengekomen dat de jaloezie mag blijven hangen en dat de rekening niet wordt voldaan; -18 september, in de winkel geweest en gevraagd naar de verdere gang van zaken, omdat ik niets meer had gehoord sinds 9 september en ook niet wist wat er verder voor actie zou worden genomen; In de winkel is mij verteld dat de klacht over de kromme lamellen is neergelegd bij de fabrikant; de fabrikant heeft gezegd dat er een nieuwe jaloezie geleverd wordt en de fabrikant zou dezelfde dag of de volgende dag weer terugbellen naar de winkel. -29 september (vandaag), nog niets vernomen van de winkel. Ik verwacht van Decorette dat zij hun klanten frequent over de voortgang van de situatie blijven informeren en daar is nu geen sprake van. Ik zou het op prijs stellen als er alsnog vanuit Decorette contact met mij wordt opgenomen over de stand van zaken. Indien er een goede oplossing wordt gevonden, dan ben ik bereidt deze review te herzien.

ER wordt echt geluisterd naar de klant

Prima begeleiding om tot aankoop te komen en niet in de minste plaats bij een probleem een echte oplossing, van harte aan te bevelen

Er waren wat problemen die zijn keurig opgelost.

Uitstekend geholpen

Zeer tevreden over de adviezen en eind het product

Kwaliteit en Service

Een prachtige hor wat door de medewerker van Decorette met zorg geplaatst is.

Goede horren voor de ramen

Door Decorette zijn in juli een horren geplaatst voor een aantal ramen. Mooie en stevige horren. Keurig geplaatst.

Deskundig, flexibel en afspraak = afspraak

Vriendelijke en deskundige hulp in de winkel. Precieze en vakkundige afwerking in huis.

Zeer vriendelijke en vakkundige bediening.

Ik kom al heel lang in deze winkel die inmiddels in andere handen is overgegaan. Ik kwam voor behang en werd hiervoor op een zeer prettige en deskundige manier geholpen. Een rol mee naar huis nemen was geen probleem en ook de behangtafel hoorde erbij. De winkel is overigens prettig en smaakvol ingericht. Een aanrader.

Mooie hordeur en netjes geplaatst

Mooie hordeur, die netjes geplaatst is. Goede kwaliteit. Jammer dat de levertijd zo lang is.

Een supergoede service

Decorette Heemskerk heeft ons uit de brand geholpen bij het repareren/ vervangen van onze raambekleding, ondanks dat wij onze raambekleding niet bij hen hadden gekocht (binnen de garantietermijn). wij hadden het geluk dat zij wel goede contacten hadden met de leverancier. En daar kan ik mij alles bij voorstellen als je kijkt hoe Dionne en haar collega's omgaan met haar klanten: voor de zekerheid de maat komen controleren en vervolgens ook nog komen ophangen. Makkelijk afspraken mee te maken. onder de indruk.

PCV vloer totale flop bij decorette heemskerk

Mijn vrouw en ik hebben een pvc vloer laten leggen door het hele huis. Er zat echter een productiefout in de vloer. En de randjes waren niet netjes afgewerkt. alles stak omhoog. Hun advies was een nieuwe vloer er overheen te plakken omdat eruit halen te veel werk zou zijn. Met de garantie dat het er weer super strak uit zou komen te zien. Nu komt alles weer omhoog, lucht er onder en door de warmte gaan alle naadjes omhoog staan. En decorette wil dit niet oplossen. Naar mijn mening is dit het slechtste woonwinkel die er bestaat. Mijn advies is dan ook om je geld ergens anders te besteden. Daarom geef ik deze winkel maar een halve ster.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Beste familie O, Het is jammer om bovenstaande reactie zo te lezen, omdat het naar onze mening anders verlopen in. Zoals direct aangegeven willen wij graag tot een oplossing komen, maar wilde beide partijen dit laten beoordelen. Daardoor ligt nu helaas de oplossing al heel lang stil. Wij hopen nog steeds de vloer naar wens te kunnen afronden, Met vriendelijke groet, Team Decorette ***Decorette niet schuldig*** April 2020 is er na beoordeling door een deskundige uitspraak gedaan door de geschillen commissie over deze klacht. Hieruit is gebleken dat Decorette Heemskerk NIET aansprakelijk is voor het golven van de PVC vloer, daar de vloerverwarming niet op de juiste manier geplaatst is. Uitspraken van de geschillen commissie zijn terug te lezen via https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/klachten-aan-de-pvc-vloer-worden-veroorzaakt-door-een-gebrekkige-afwerking-van-de-vloerverwarming/ Decorette betreurt de situatie, maar heeft dit niet kunnen voorzien of kunnen verhelpen.

Heel fijn dat er goed meegedacht wordt met kleur bepaling. Er wordt goed uitgevraagd wat we wensen en vervolgens worden de mogelijk heden getoond. Echt ontzettend prettig.

• Assortiment

• Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het