Ze nemen echt de tijd voor je en denken heel goed mee. Super vriendelijk en hele mooie fijne winkel in Heemskerk. Echt een aanrader!

Topppers!

Wij zijn erg blij! Met het ophangen van de gordijnen is het plaatje compleet en dat maakt ons zeker blij. Het doel is zeker geslaagd om een nieuwe, warme en gezellige sfeer in huis te krijgen. Bedankt voor het meedenken, geduld en goede service, we hebben alle contacten als zeer prettig ervaren.

Prima geholpen

Ik heb behang gekocht. Mooi en snel geleverd.

Gebruikt aanwijzing

De gebruiksaanwijzing van de rolgordijnen klopte niet. We hebben het maar zelf opgelost.

Goedendag Fam. Tijsma, Vervelend om te lezen dat de beschrijving niet klopte. Ik zal dit direct doorgeven aan de leverancier. Doordat de monteurs bij ons meestal de plaatsing doen, hebben wij hier niet eerder op gelet. Fijn dat het toch gelukt is de rolgordijnen te plaatsen. Wij wensen u veel plezier met de rolgordijnen. Groeten Team Decorette Heemskerk

Een fijne winkel

het personeel is vriendelijk en deskundig in het vakgebied waar ze voor staan.

Goed en behulpzaam

Prima ervaring

Klantvriendelijk personeel, duidelijke uitleg en offerte met mogelijkheden en prijzen, flexibel in het lenen van materiaal en snelle service.

Net werk afgeleverd

Zeer positief

Goed geholpen en daardoor mooi eind resultaat Gordijnenrail snel opgehangen door fijne monteur.

Zeer vriendelijk en snel geholpen!

Ik denk dat ik in de eerste zin duidelijk ben geweest

Goed advies, uitstekende service en prima kwaliteit

Komen al jaren voor verschillende raamdecoratie bij deze winkel. Altijd goed advies en er wordt met je meegedacht. Komen afspraken na, leveren uitstekende service met een hele goede kwaliteit. Kortom altijd tevreden bij jullie. Wij weten waar we volgende keer weer moeten zijn.

Prima service, meedenkend.

Prima service, meedenkend.

klantvriendelijk en accuraat

wij zijn prima geholpen door het team van Decorette, zowel bij de selectie als de installatie van de producten.

Tevreden en correct geholpen.

Goede service en kwaliteit

Als er geen aanbieding is is de raambekleding wel duur. Maar kwaliteit en service zijn heel goed!

Goed advies en snelle levering (Goede communicatie)

Snelle afhandeling

Deskundig advies en prima afwerking

De stoffeerder/monteur aan huis werkt snel en correct.

Zeer tevreden met klant vriendelijkheid

Zeer efficiënt

De klant hoog in het vaandel

Betrokken medewerkers die meedenken en pro actief zijn. Prima geholpen.

vlotte levering,goede montage

Goede ervaring met afhandeling van bestellen met personeel.

Gewoon prima!

G

Goed en vlot geholpen

Goed geholpen en ik kreeg rustig de tijd om zelf te kijken en mijn keuze te bepalen. Er kon snel een afspraak worden gemaakt voor het inmeten.

Voorspelbare kwaliteit

Wij hebben al veel ervaring opgedaan met Decorette (verschillende vestigingen, laatste tweemaal met Decorette Heemskerk). Onze ervaringen zijn zonder meer positief, er wordt gedaan wat afgesproken is en anders wordt er op tijd contact opgenomen, bijvoorbeeld omdat er enige vertraging is ontstaan vanuit de fabriek. Alles wordt netjes geïnstalleerd en het vertrouwen voor wat betreft de financiële afwikkeling is groot. Decorette is zeker niet het goedkoopste adres, maar in elk geval is er nooit gezeur. Zeg maar: voorspelbare kwaliteit!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het