Het rolluik aan de voordeur is perfect geplaatst

In eerste instanstie is er goed opgementen en daarna prima geplaatst

Fijne firma

Er is altijd iemand te bereiken. Ze bellen terug. Ivo is een zeer kundige installateur, hij denk mee in oplossingen en is erg precies in zijn werk.

Afspraak is afspraak

Bij het bezoeken van de winkel was er tijd genoeg voor ons geen enkele tijdsdruk.Duidelijke uitleg.Afspraak gemaakt voor het opmeten van het raam, deze is ook volgens afspraak verlopen.De monteur die de zonwering kwam plaatsen was vriendelijk maar vooral ook een vakman.Na het monteren duidelijk uitleg hoe werkt nu alles. De monteur heeft alles opgeruimd, zelfs heeft hij de werkplek schoon gezogen. Dit bedrijf is zeer zeker aan te bevelen.

Goede voorlichting. Keurige afhandeling

Prima !

Opmeten, toegezegde en nagekomen levertijd/ datum, montage: allemaal top !

Uitstekend advies en vakkundige afhandeling!

Top service ben heel tevreden.

Goed advies gehad en de kwaliteit van de geleverde producten zijn goed.

Ok

Ookal was ikzelf niet aanwezig bij plaatsing alles netjes en goed

prettige zaken gedaan met uw

Eerlijke behandeling Prettige aflevering van alles

Goed werk afgeleverd

Wij hebben er even op.moeten wachten. Maar het resultaat was de moeite waard Dit kwam door ruime keuze die er was. Verder goed werk afgeleverd.

Een heel service gerichte winkel. Met mooie spullen.

Een heel service gerichte winkel. Met mooie spullen.

goede service en correcte afhandeling

er wordt altijd naar een juiste oplossing gezocht

Alles als goed ervaren

Alles is goed gegaan. Fijn personeel.

Op afgesproken tijd, mooi opgehangen. Wel een drukke ( verbaal ) monteur.

Het is niet de eerste keer dat we bij Decorette Franssen hebben besteld. Hier klopt gewoon het hele plaatje: Keuze, de hulp en het advies bij het uitzoeken , het opmeten en ophangen. En vandaag de dag best wel vaak een dingetje: Zij komen hun afspraken helemaal na ! Voor ons geen punt om na te denken waar we heen gaan als we iets nodig hebben : Decorette Franssen .

IK zal iedereen deze Decorette aanraden.

Ze zijn zeer klantvriendelijk, behulpzaam en hebben kennis van zaken.

Prima service!

Prima service!

Goed, zeer tevreden.

Ze zijn vriendelijk, duidelijk, denken mee, komen hun afspraken na en leveren goed werk.

Heel erg goed advies, denken met je mee . Degelijk materiaal. Hele vriendelijke mensen.

Geweldig advies

Mijn ervaring is uitstekend. Van Cindy de interieur adviseur krijgen wij een uitstekend advies . Wij wisten niet precies wat nu bij onze woning paste maar zonder Cindy was het niet gelukt. Ook de levering was volgens afspraak waar Roy alles tot de perfectie heeft opgehangen. Dus bij Decorette Franssen moet je zijn .

Bij aankoop van een laminaatvloer goed advies ontvangen duidelijke afspraken over het opnemen van de oude vloer het afvoeren van het afval. Ook over het legen van de vloer en plinten. Mooi op tijd de vloer geleverd en een paar dagen later zeer vakkundig door Ivo gelegd. Ook tijdens het leggen werd er meegedacht over evt. oplossingen B.v. plint of af kitten van de overgang naar de gang. Ook was het hem niet teveel om een dag later de plinten te komen plaatsen aangezien de kit van de latten in hem zijn ogen nog niet goed uitgehard waren. Onze ervaring met Decorette Franssen en het personeel is meer dan goed en kunnen dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen.

• Assortiment

• Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het