Bij aankoop van een laminaatvloer goed advies ontvangen duidelijke afspraken over het opnemen van de oude vloer het afvoeren van het afval. Ook over het legen van de vloer en plinten. Mooi op tijd de vloer geleverd en een paar dagen later zeer vakkundig door Ivo gelegd. Ook tijdens het leggen werd er meegedacht over evt. oplossingen B.v. plint of af kitten van de overgang naar de gang. Ook was het hem niet teveel om een dag later de plinten te komen plaatsen aangezien de kit van de latten in hem zijn ogen nog niet goed uitgehard waren. Onze ervaring met Decorette Franssen en het personeel is meer dan goed en kunnen dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen.

• Assortiment

• Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het