TOP!

Heel goede nazorg ... zelfs na jaren.

Fijn geholpen in winkel, top service!

Vouwgordijnen gekocht bij Decorette, prettig geholpen in de winkel. Werd keurig bij ons thuis ingemeten. Ook montage naar volle tevredenheid, en is er iets mee mag ik altijd bellen. Zijn er heel blij mee, hangt mooi! (Hebben inmiddels ook nieuwe horren en Duettes besteld!)

Service niet goed anno 2019

lang moeten wachten op gordijnen (2 maanden). Afspraak ingepland en komt vervolgens niet. Toen een van de gordijnrails hing bleek er te weinig haken aan te zitten. Weer nieuwe afspraak ingepland. Kwam 1,5 uur te laat.

Raambekleding en een vloerkleed besteld. Super kwaliteit en mocht er wat zijn dan helpt deze Decorette graag mee aan een oplossing. Zeer klantgericht!

• Ervaring met: Binnenzonwering|Woonaccessoires

Recent heeft Decorette De Jong ons geadviseerd bij de inrichting van een nieuwe historische woning. Omdat wij van een moderne woning kwamen, was het een uitdaging om die 2 sferen (moderne meubels in een historisch pand) te combineren. Wij zijn dan ook erg geholpen met de adviezen en het meedenken van Decorette de Jong. Het heeft ons veel zoeken uit handen genomen. Ook staan de medewerkers altijd klaar om vragen te beantwoorden en indien nodig problemen op te lossen.

• Ervaring met: Behang|Binnenzonwering|Gordijnen|Horren

Ik ben vriendelijk geholpen en de gordijnen waren supersnel klaar. Goede service en prima kwaliteit.

• Ervaring met: Gordijnen|Horren

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het