Op tijd en vakkundig uitgevoerd.

Zowel het behangwerk als de raamdecoratie zijn erg netjes uitgevoerd binnen de daarvoor overeengekomen vertraagde opleveringsdatum. Complimenten voor de fijne onderlinge contacten en het vakmanschap!

Sterk klantgericht gedurende hele proces

De gordijnrails hangen keurig. Vriendelijk overleg zowel bij aankoop als bij de werkzaamheden.

deskundig advies en uitvoering

bij planning en uitvoering werd goed met de klant mee gedacht,

Bijna alles goed.

Tijdens onze vakantie alles volgens afspraak afgehandeld, behalve.... Bij thuiskomst zagen we dat zonder enig overleg de bedienings stok aan onze veranda was vast geschroefd, voor ons op een ongewenste plek. Verder zeker goede service.

Nog nooit zoiets meegemaakt

Augustus 2021 een zonnescherm laten plaatsen. Februari 2022 is deze er afgewaaid. (door storm of niet goed bevestigd?) Uiteindelijk was alles pas gemaakt in september. Tussendoor nog een ander scherm gekregen. Deze was verkeerd opgemeten waardoor de hele zomer mijn raam niet open kon. Communicatie is slecht, mails worden niet beantwoord, je wordt niet teruggebeld terwijl dat wel beloofd is. Afspraken worden niet nagekomen. Komen niet opdagen. Waren wel snel met de factuur. Zelfs voordat de elektriciteit aangesloten was. Ik zal hier niet zo snel meer iets kopen.

prima service

voor alle drie de opdrachten (2 * dubbelglas en 1 maal vloerbedekking) hebben wij genoten van een een prima service.

Tweeledig

Over het contact met Decorette zijn wij tevreden en worden klachten vlot opgepakt. De klachten hebben voornamelijk te maken met de ingehuurde “monteur”. Heeft weinig tot geen verstand van B&C producten. Jammer want dat geeft onnodig gedoe.

Goede service en producten mooi afgewerkt.

Netjes gewerkt, wel minder gecommuniceerd

Communicatie verliep vooral stroef met updates geven. Als je geen tijd eraan koppelt qua levering, maar wel zegt “zal ongeveer 6 weken duren”…. Dan is het goed om na zeker 8 weken wel even aan te geven: “wij hebben het zonnescherm binnen, maar nemen binnen twee weken contact op voor een monteur-afspraak!”. Verder qua bezoek en montage echt top. Complimenten :-)

Zoals gebruikelijk goed en klantgericht.

Deskundig, punctueel en klantgericht.

Prettig en goed

Vriendelijke mensen, een fijn bedrijf en je wordt er super geholpen.

Betrouwbaar en deskndig

Gordijnen laten maken en laten ophangen. Veel keus in stoffen. Fout in maatvoering en schade bij levering werden zonder problemen opgelost.

Erg goede ervaring met zowel de snelheid als de kwaliteit. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevel

Ik heb in de winkel een houten jaloezie besteld voor mijn woonkamer. De levering en montage was snel en ook over de kwaliteit van de service en montage ben ik erg tevreden. Vooral ook omdat het kozijn wat scheef loopt. Ik kan Decorette Gabriel dan ook van harte aanbevelen.

Super...uitstekend!

We zijn helemaal tevreden, keurig alles voor elkaar.

Van advies tot uitvoering geweldig

Alles snel gelegd en gemonteerd. De vloeren liggen er mooi bij, de raamdecoratie is na zorgvuldig opmeten gemonteerd. Alles verliep toen het eenmaal zover was erg snel Iedereen is erg vriendelijk, denkt mee. Planning (en uitvoering) is prima verlopen

Nette en vlotte service

Erg mooi gordijn. Nette monteur.

Goed.

Fijne winkel kom er zeker nog eens.

Goed advies, denkt met je mee, genoeg keus.

Goede en snelle service. Wij zijn heel tevreden.

Prima werk!

Goed werk

Goede service, duidelijke communicatie, klant vriendelijk.

Een prima bedrijf dat dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan.

Zeer goede ervaring en vriendelijk personeel.

Vakkundig ,snel en accuraat

Betreft plaatsing Hr++ glas en Raambekleding

Fijn geholpen, goed geadviseerd. De man die bij ons thuis alles geïnstalleerd heeft, werkte netjes. Alles volgens afspraak geregeld en gedaan. Gr Ernst e n Helga Slotboom

Goede service na kleine foutjes

De duorolgordijnen zijn goed en snel geleverd en opgehangen. Helaas hierna een paar kleine foutjes die keurig opnieuw besteld en hersteld zijn zonder extra kosten

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het