Super service! Jaren geleden vouwgordijnen besteld. Deze zijn door Decorette netjes opgehangen. Door slijtage is er een ophangoogje kapotgegaan waardoor een gordijn niet meer helemaal omhoog ging. Hierover contact opgenomen met Decorette in Echt. De mevrouw aan de telefoon wist nog wie ik was! De meneer is komen kijken en heeft eea kostenloos gerepareerd en weer bij mij thuis opgehangen. Heel erg tevreden over de klantenservice en het vakmanschap!

• Assortiment
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Ervaring met: Gordijnen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het