Service staat hoog in het vaandel

Ruim zeven jaar geleden een keuken gekocht bij Loomans. We hebben toen voor Loomans gekozen omdat ze een advies op maat wisten te geven en omdat de prijs kwaliteitsverhouding dik in orde was. De keuken werd geplaatst door Hans Verstappen, een aannemer die gelinkt is aan Loomans en een top kwaliteit werk levert. We hebben twee keer problemen gehad met de Quooker. Na ruim twee jaar bleek de boiler van de Quooker lek te zijn. Ondanks dat de garantie eigenlijk al verlopen was, is zonder over kosten te praten de boiler direct door Loomans omgewisseld voor een nieuwe boiler. Na zeven jaar bleek de kokendwaterkraan van de Quooker te lekken. De enige oplossing was om een nieuwe kraan te plaatsen, die als service door Loomans voor kostprijs aan ons is geleverd. Voor het overige ziet de keuken er nog steeds uit zoals hij zeven jaar geleden is geplaatst, dus de kwaliteit is dik in orde evenals de verleende service.

• Garantie / nazorg

Prima geholpen en goed meegedacht

Prima geholpen, niet over 1 nacht ijs maar diverse keren langs geweest om wijzigingen opnieuw af te stemmen en te overleggen. Vooral het meedenken in praktische oplossingen is door ons als zeer positief ervaren. Informele sfeer en totaal geen druk ervaren om een beslissing te nemen. eventuele tekortkomingen worden snel en netjes opgelost.

• Garantie / nazorg

Wij zijn bijzonder blij met onze super keuken. Hele prettige omgang met Johan, Jan en natuurlijk Enrico en Nicole Aan al onze wensen is gedacht en netjes uitgevoerd. Afspraken zijn allemaal netjes nagekomen.

Professioneel, klantgericht

Loomans keukens is een echt familie bedrijf waar de klant centraal staat. Besteden veel aandacht aan hoe je de keuken wilt gaan gebruiken. Hebben daarvoor een zeer handige vragenlijst die wij op geen enkel ander adres zijn tegengekomen. Nemen rustig de tijd in enkele sessies om alle aspecten door te nemen voordat zij met een concreet aanbod komen. Je wordt niet onder druk gezet om een handtekening te plaatsen. Creatief in het bedenken van oplossingen, zowel visueel als practisch. Echte professionals die je niet naar de mond praten maar met een eerlijk en gedegen advies komen. Plaatsing is correct gebeurd. Van hun service hebben wij nog geen gebruik hoeven te maken maar horen van vrienden dat dit echt OK is. Trots op onze nieuwe keuken!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie keuken en super geholpen

Wij zijn super goed geholpen met het maken dan de indeling van onze keuken. En uiteindelijk een super mooi resultaat. We zijn er heel blij mee!

• Garantie / nazorg

Uitstekend advies en service!

Onze eerste ontmoeting met Enrico viel meteen in goede aarde. Vlotte babbel en goed advies. Uiteindelijk met Loomans Keukens in zee gegaan en daar geen spijt van. Komen al hun afspraken na en verlenen vakkundige service, chapeau!

• Garantie / nazorg

Wat je droom keuken is kunnen zij realiseren.

Prachtige keuken laten zetten, zeer tevreden over de prijs/qualiteit verhouding. Erg leuk en gedreven personeel met de kennis van zaken. Lopen goed mee met de tijd en de keuze is oneindig.

• Garantie / nazorg

Goede kwaliteit en deskundigheid!

Enrico en Nicole hebben alle tijd genomen voor een deskundig advies. Altijd gastvrij en een geweldige service. Daarnaast is de samenwerking met Hans en Roy Verstappen perfect! Wat een fantastisch team! Wij zijn zeer gelukkig met het prachtige eindresultaat.

• Garantie / nazorg

Ik ben erg tevreden met mijn keuken van Loomans

In december is mijn keuken geplaatst.Nog iedere dag geniet ik hiervan. Door Enrico heb ik goede en betaalbare keuzes gemaakt. Ik kon altijd met mijn vragen terecht. Af en toe een attentie ,pepermolen ,bbq waren een verrassing. De montage door Hans en Roy was zeer vakkundig, tevens waren zij zeer prettig in de omgang.Kortom geweldig.

• Garantie / nazorg

Top zaak: Goed advies, goede kwaliteit en goede service.

Inmiddels twee keukens hier gekocht en zijn zeer tevreden. Men beschikt over veel kennis en ervaring en daaruit komen goede adviezen voort, waar alle tijd voor wordt genomen bij het samenstellen vd keuken. Kwalitatief goede keukens. Gewoon een uitstekend en betrouwbaar adres.

Deskundig, klantvriendelijk ,volgens afspraak

klantvriendelijke benadering, deskundige uitleg goede planning en plaatsing was fantastisch.

• Garantie / nazorg

Boven alle verwachtingen; nooit gedacht dat het zo zou mooi kunnen worden

Heel aangenaam, er werd niets opgedrongen, maar juist meegedacht en deskundig geadviseerd. Service en een tevreden klant staat voorop. Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant en vragen, hoe klein ook, worden goed en vriendelijk beantwoord. Er wordt alles aan gedaan om de klant te ontzorgen, waardoor je het vertrouwen hebt om tot een goede beslissing te komen en als je tot koop overgaat je echt een keuken krijgt die bij je past. Niets moet en er kan heel veel.

• Garantie / nazorg

Een vlekkeloos gelopen keuken verbouwingsproject met menselijke maat

Afgelopen weken is onze nieuwe keuken - de oude was 25 jaar oud - aangeschaft bij en geïnstalleerd door Loomans Keukens in Eindhoven. Nicole Fleuren Loomans heeft met veel geduld, creativiteit en positieve inbreng ervoor gezorgd dat we nu een heerlijke nieuwe keuken hebben. Het meedenken in het proces, zonder opdringerig en bovenal geduldig te zijn word door ons, de opdrachtgever zeer gewaardeerd. Samen met manlief Enrico heeft Nicole ervoor gezorgd dat de optimale indeling is bereikt en qua inzet en keuze van keukenapparatuur (van Miele). Hulde aan dit sympathieke en kundige bedrijf. Ook willen we hier vermelden dat het afbreken van de oude keuken en de opbouw van de nieuwe keuken door Hans en Roy Verstappen optimaal is verlopen qua planning en tot in de perfectie qua realisatie. Ook zij waren erg ''van het overleg'' en de communicatie en werkten netjes en verzorgd, wederom chapeau voor dit familiebedrijf.

• Garantie / nazorg

Professionele begeleiding bij ontwerp en keuze apparatuur en fijne samenwerking

Professionele begeleiding bij ontwerp en keuze apparatuur en fijne samenwerking!

• Garantie / nazorg

Kwaliteit keukens met professionele service in gemoedelijke sfeer!

April jl. heeft Loomans Keukens een keuken geplaats in ons nieuwbouwhuis. Toen wij ons nog aan het oriënteren waren op het kopen van een keuken zijn we op aanraden van vrienden binnen gestapt. Per direct werden we goed geholpen zonder dat we ook maar enigszinds gepusht werden in een bepaalde richting dan wel het kopen van de keuken. Gastvrij en alle tijd voor ons. Op basis van onze wensen en advies van Enrico zijn we tot het gewenst ontwerp van onze keuken gekomen. De keuken is vervolgens vakkundig en met de nodige zorg geplaatst. Binnenkort komt Enrico langs om nog even na te praten en een frontje te vervangen omwille van een beschadiging die door de keukenmonteur zelf is opgemerkt. Ook service na levering dus!! Op basis van onze ervaring zouden we Loomans Keukens zeker aanraden. Wij kopen onze eventuele volgende keuken ook zeker weer bij Loomans.

Top adres en personeel

Zeer goede advisering bij het kiezen en inrichten van de nieuwe keuken, goede afwerking bij plaatsing, mooie materialen. En natuurlijk heel vriendelijk personeel, in de showroom en in huis!

Keurige medewekers

Onze buren hadden gewaarschuwd voor overlast in ons appartementencomplex omdat er een nieuwe keuken werd geplaatst. Maar de overlast is minimaal en de medewerkers ruimen alles netjes op. Medewerkers zijn vriendelijk en netjes.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer goede service. Vakmensen!

Een keuken kopen kun je overal doen, maar door de vakbekwaamheid en het meedenken over je wensen, ben je bij Loomans aan het goede adres. Je voelt je meteen thuis bij Enrico en Nicole. Maar daar houdt het niet bij op, want na je handtekening zetten begint het eigenlijk pas, de installatie van de nieuwe keuken. Hans en Roy Verstappen, wat een geweldige en fijne mensen. Harder werkers, en pietje-precies. Of het nu gaat om tegelen, stucwerk, electra of waterleiding, ze kunnen echt alles. Ja zelfs mijn plafond verlagen en de verlichting aanbrengen. En, ook niet geheel onbelangrijk, wat een schone werkers! Had het niet beter kunnen treffen. Bedankt allen!

• Garantie / nazorg

Het was snel duidelijk hoe onze nieuwe keuken moest worden mede door het goede advies en inbreng van Enrico. We zijn tevreden en content hoe alles geheel volgens afspraak is verlopen klantvriendelijk en professioneel. De uitvoering door Hans Verstappen en Roy was een woord TOP echt een aanrader!!

• Garantie / nazorg

Wij zijn goed geholpen bij de keuze van de inrichting, materialen en apparaten voor onze nieuwe keuken. Het resultaat mag er zijn, in combinatie met Keukenglas hebben we nu een mooie strakke keuken!

• Garantie / nazorg

We zijn heel blij met onze keuken Alles is perfect verlopen en kunnen Loomans Keukens alleen maar aanbevelen En niet te vergeten het montageteam.

• Garantie / nazorg

Keuken is spiksplinternieuw dus met garantie of nazorg nog niks te maken gehad. Ook erg tevreden over pa en zoon Verstappen. Alles werd schoon achter gelaten en we hoefden gewoon niks te doen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Gewoon top! Goede service, prachtige en functionele keuken. Bedankt! Groetjes Mariusz en Inge

• Garantie / nazorg

onze ervaring met Loomans Keukens is top. We hebben recent onze 2de keuken bij hun gekocht. ze zijn zeer persoonlijk, klantvriendelijk, meedenkend, en vakbekwaam.

• Garantie / nazorg

26 Jaar geleden was onze eerste ontmoeting met Loomans Keukens. De tijd en zorg die werd besteed is ons altijd bij gebleven. Door onze verhuizing, kwamen we nu opnieuw bij Loomans uit. Ook dit keer werden wij weer goed geholpen door Jos, Nicole en Enrico. Onze keuken is met veel zorg geplaatst door Hans en Roy. Het totale plaatje voor ons: fijne, vakkundige mensen die heel bevlogen zijn, graag met je mee denken en niet te vergeten: wat hebben we een prachtige keuken. Dank jullie wel, lieve mensen!

Over CBW Erkend