Deskundig, Professioneel, vertrouwd

Onze ervaring met Enrico en Loomans Keukens is heel erg goed. Enrico heeft heel goed geluisterd naar onze wensen, en echt de tijd genomen om daar het beste ontwerp voor te maken. We zijn ontzettend blij met de keuken die we hebben aangekocht, en de geleverde service in het gehele proces; voor, tijdens en na. Ik kan Loomans Keukens aan iedereen aanraden.

• Garantie / nazorg

Ontwerp en bouw keuken zeer goed, service top!

Er wordt creatief meegedacht om de keuken aan te passen aan de wensen van de klant, de bouw van de keuken door de onderaannemer is snel, goed en netjes verlopen en problemen worden goed opgelost. Zeer tevreden klant!

Prima service en ontwerp

Keukenwensen zijn helemaal in het ontwerp opgenomen. Keuken is netjes volgens afspraak geplaatst. Helemaal super.

• Garantie / nazorg

Helemaal blij met onze nieuwe keuken!

Voor het eerst zelf een keuken uitzoeken is super leuk, want alles mag je naar wens invullen. Maar het is ook een uitdaging, want er is zo veel keuze en wat moet je nou wel of niet kiezen? Bij verschillende zaken zijn we langs gegaan, maar niemand kon tippen aan Enrico en Nicole, die ons van begin tot eind super hebben geholpen. Ze zijn next level als het gaat om meedenken over het design, de apparatuur en onze wensen. Niks is te gek voor Loomans: met een persoonlijke benadering staan wij als klant voorop. Dankzij hen hebben we onze droomkeuken kunnen verwezenlijken.

• Garantie / nazorg

Super service, advies en begeleiding

Van begin tot het eind helpen, ondersteunen en adviseren ze perfect. Ze nemen de tijd, snappen wat je wilt, denken daarin mee en komen met een nog beter plan! Het zijn toch echt wel grote uitgaves en daarom is hun advies heel waardevol. Dank je wel Loomans voor alles!!

Ronduit geweldig!

Van verkoop tot levering tot nazorg. Tot de puntjes overal aan gedacht en meegedacht!

• Garantie / nazorg

Super ervaring van begin tot eind

Wij zijn bij Loomans keuken terecht gekomen door reviews te vergelijken van keuken speciaalzaken in de regio. We zijn bij meerdere partijen geweest om onze droomkeuken te vinden. Uiteindelijk hebben we bij Loomans het beste gevoel overgehouden, voornamelijk vanwege het feit dat service, kwaliteit en een perfecte keuken willen afleveren hoog in het lijstje staat bij Loomans. Verder is design gecombineerd met creativiteit, het perfecte recept voor een bijzondere keuken in een niet dagelijkse opstelling. Dit heeft geleid tot een prachtig geheel. Als perfectionist, heeft Loomans mij super kunnen bedienen. Wij zullen zeker terug gaan naar Enrico en Nicole voor een volgende keuken.

• Garantie / nazorg

nemen tijd voor je en komen afspraken na

• Garantie / nazorg

Mooie keuken en geweldige service.

Loomans is een familiebedrijf en daar zijn ze trots op. Enrico is een enthousiaste vakman , de liefde voor zijn vak spat ervan af. Wij zijn erg tevreden over onze keuken.

• Garantie / nazorg

Eerlijk betrouwbaar en prachtig resultaat

Prettige ontmoeting. Goed advies. Duidelijk en eerlijke gesprekken. Goede prijs kwaliteit. Daarbij ook vakkundige en prettige aannemers en interieurbouwers die de voorbereidingen en keukenplaatsing uit handen nemen! Aanrader!

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Geweldig bedrijf!

In de zomer van 2021 kocht ik een showroomkeuken bij Loomans. Afspraak was dat deze in november / december geplaatst zou worden. Door enorme tegenslagen liep mijn verbouwing bijna een jaar vertraging op. Dit was voor Loomans geen enkel punt; de keuken werd gewoon opgeslagen. Uiteindelijk kon de keuken ingebouwd worden en het resultaat is prachtig. Van begin tot het eind denken ze geweldig mee, herstellen ze kleine foutjes ruimschoots en heb je het gevoel dat ze je als klant hoog hebben zitten. Je voelt je echt klant bij hen terwijl ze ondertussen heel relaxed blijven, alles geweldig oppakken en ook nog eens fatsoenlijke, nette en gezellige mensen zijn. Ik had nergens anders mijn keuken willen kopen!

Excellent experience

Due to my work, it's really difficult for me to find times for installation. However, Enrico provides me with extremely flexible time. During the discussion, he also gave plenty of suggestions. As a foreigner in a new city, this is a wonderful experience. I LOVE MY NEW KITCHEN.

• Would you recommend us? Yes

Het resultaat overtreft onze verwachting!

Onze ervaring met Loomans keukens is alleen maar positief. Het begon al met de ontvangst in de showroom: Het enthousiasme van Enrico Fleuren spatte eraf, net als zijn inzicht in wat wij nu precies wilden. De werkzaamheden werden gedaan door Hans Verstappen en zijn zoon. Uitstekende vakmensen! Nog nooit zo weinig rommel gehad van een verbouwing! In verband met leveringsvertraging was de oven er nog niet, maar Enrico heeft onmiddellijk een oven uit de showroom beschikbaar gesteld, zodat er geen gat ontstond in de nieuwe keuken en we toch vooruit konden. Het eindresultaat is nog beter en mooier dan we op basis van de tekening hadden verwacht.

• Garantie / nazorg

Prettig, ruimte gekregen voor eigen inbreng!

Ondanks niet op tijd geleverde apparatuur vanwege Corona periode, is de keuken volgens afgesproken datum geplaatst! Tijdelijk werden showroom modellen geplaatst en keurig door Hans en Roy ingebouwd! De afzuigkap werd zelfs in Antwerpen gehaald! Nadat alles geleverd was is door deze kundige en prettige heren alles definitief ingebouwd zonder de minste overlast!! Een aandachtspuntje: We zouden het prettig gevonden hebben als iemand van de zaak persoonlijk uitleg had gegeven voor gebruik van de apparaten! Voor ons, 80plussers, een flinke omschakeling!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Vakmanschap, service en een prachtige keuken!

Enrico heeft een passie voor keukens en jarenlange ervaring, dat merk je als klant. Door het advies van Loomans zijn al onze ideeen vertaald in een prachtige keuken die helemaal bij ons past. We hebben de eerlijkheid en transparantie tijdens het proces heel erg gewaardeerd. Hans en Roy Verstappen hebben echt vakwerk geleverd met het plaatsen en afwerken van onze keuken. Ze hebben oog voor detail en mooie oplossingen als het even anders is dan gedacht. Ze willen echt iets moois opleveren. Alles afgewerkt alsof het over hun eigen keuken gaat. De samenwerking tussen Enrico, Hans & Roy geeft je als klant het vertrouwen dat het sowieso goed komt. Als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen, dan is het misschien dat het als klant fijn is om aan de voorkant nog iets meer mee te worden genomen in het verloop van het traject. Als je zulke top service levert, mag je daar best over opscheppen:)

• Garantie / nazorg

Betrokken bij het product en bij de klanten

We waren al bij enkele keukenzaken geweest, voordat we bij Loomans Keukens kwamen. Hoewel bij andere keukenzaken het 'onmiddellijk beslissen' centraal staat, hadden we dit gevoel bij Loomans niet. Het was een mooie, nette en overzichtelijk winkel met veel verschillende keukens om inspiratie te krijgen. Ondanks dat we al een ontwerp in ons hoofd hadden, heeft Enrico goed naar ons geluisterd en echt een plan op maat voor ons gemaakt. We waren hier zelf niet opgekomen, maar het sprak ons meteen aan. Je krijgt de ruimte en tijd die je wilt om erover na te denken, om nog een keer terug te komen om stalen te bekijken en om toch weer opnieuw aanpassingen te doen aan het ontwerp. Goede en vriendelijke service en heldere communicatie. Het plaatsen van de keuken is netjes en snel gedaan. We zijn erg tevreden met onze keuken en krijgen veel complimenten van anderen. Ook achteraf denkt Enrico met je mee, vraagt na of alles naar wens is en lost dingen op die net niet helemaal naar wens zijn. Kortom, een keukenzaak waar wij ons op ons gemak voelde en waardoor we nu een mooie en unieke keuken in ons huis hebben staan.

Van A tot Z begeleid naar een resultaat boven verwachting

Wij zijn meer dan tevreden over onze nieuwe keuken! We zijn van A tot Z super begeleid met goed advies en handige tips. Ook de installatie verliep vlekkeloos en op schema. Niet te vergeten zijn we erg blij met de fijne vakmensen die de keuken kwamen installeren.

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Komen afspraken na zoals het behoort, geweldig!

We hebben in 2017 onze keuken gekocht bij Loomans keukens. Recent hadden we een defecte transformator van de verlichting, net in de vakantie. De zaak was dicht. Enrico gaf aan dat hij na de vakantie de transformator kwam vervangen. Omdat ik nadien niets hoorde van Enrico, zelf even contact opgenomen en hij gaf eerlijk aan dat hij vanwege drukte en enorme mails onze afspraak vergeten was. Maar de afspraak werd snel ingepland en Enrico heeft kosteloos de transformator vervangen en de kastjes van de keuken weer bijgesteld. Wat een geweldige service! Nogmaals dank Enrico!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Perfect kitchen

We are very happy with the quality and service of Loomans Kitchen. Enrico and team have helped us every step along the way to design and select our new kitchen. Delivery and installation went perfect according to plan and we are extremely happy about the quality of our new kitchen. Enrico went the extra mile by giving us a lot of personal attention and was always ready to answer our questions before and after the installation. Thanks Enrico and team!

In 1 woord: fantastisch!

Duidelijke, eerlijke adviezen door Enrico vooraf. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Dat vormde uiteindelijk, na meerdere prettige afspraken, de tekening van onze nieuwe keuken. Handtekening gezet en bestellen maar. Toen kwam, eindelijk, de dag van het plaatsen, Hans & Roy Verstappen zijn kundig & meedenkend, echte vakmannen. Ze leveren echt top werk! Wat zijn we blij met het eindresultaat. Kortom; die 10 is dik verdiend!

In één woord: top!

Voordat ik terecht kwam bij Loomans had ik al een aantal keukenzaken bezocht van de grotere ketens. Echter, daar leek het meer op mooie verkooppraatjes. Het liefst zagen zij dat na een gesprekje van een uur de keuken al werd verkocht en het verleggen van leidingen en aanleggen van elektra en montage? Dat moest ik zelf maar regelen. Ik besloot verder te zoeken naar een keukenzaak waar er aandacht was voor de klant en ook alles van A tot Z kon worden geregeld. Via de stuk voor stuk mooie reviews kwam ik uiteindelijk bij Loomans terecht. En wat ben ik daar achteraf blij mee! Na een aantal gesprekken met een goed en eerlijk advies uiteindelijk de definitieve keuken uitgezocht. Vanwege de Coronapandemie heb ik er iets langer op moeten wachten, maar het was het wachten meer dan waard! Complimenten ook aan de vakmensen waar ze mee samen werken. Alles werd geregeld; van het verleggen van leidingen, aanleggen van elektra tot de uiteindelijke montage. Na de montage bleek de afvoer een ieniemienie beetje te lekken en dit werd gelijk verholpen. Ik zal Loomans van harte bij iedereen aanbevelen en mocht ik ooit nog een keer een nieuwe keuken nodig hebben, dan weet ik waar ik moet zijn!

• Garantie / nazorg

Super Service, Super Product!

Van begin tot eind een super ervaring bij Loomans Keukens. Enrico is een enthousiaste zeer bekwame man die je volledig mee neemt in zijn enthousiasme en kunde om tot het beste resultaat te komen. De persoonlijke aandacht en waardering staan hoog in het vaandel. Er wordt mee gedacht, suggesties gedaan en ook afgeraden waar nodig. Van eerste gesprek tot oplevering en (hoogstwaarschijnlijk) jaren daarna kun je op Enrico en zijn team vertrouwen! Hij komt zijn beloftes altijd na en weet tot in de details wat er besproken is. Ook de montage via Mark Verhees moet absoluut vernoemd worden. De vakkundigheid en kwaliteit waarmee hij levert is een perfecte invulling voor de kwaliteit die Loomans Keukens wil en kan leveren. Een vakteam, aanrader en suggestie voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken!

• Garantie / nazorg

Uitgebreid en deskundig advies, uitstekende service

Enrico neemt de tijd om je goed te adviseren, luistert naar jouw wensen en vult aan met zijn deskundigheid. Het team wat vervolgens bij je thuis alles komt monteren en installeren is echt top. Fijne, professionele vakmannen met oog voor detail. Super blij met onze keuken en de service, dankjewel Team Loomans Keukens!

• Garantie / nazorg

Goed totaalpakket aan kwaliteit en service

Enige problemen en vertraging met plaatsing keuken door ziekte bij twee toeleveringsbedrijven. Eea goed opgelost.

Zoals het hoort te zijn

Kwaliteit voor een eerlijke prijs met een prettige samenwerking, en .... de enige in een hele verbouwing die gewoon alles zelf goed regelt! Daar word je blij van!

Over CBW Erkend